Aangezien het een nieuwbouw huis is zijn we druk aan het inrichten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:35 schreef Cryothic het volgende:
Druk aan het (laten) verbouwen dus.
Gezelligquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh crap.. dikke storing op het werk..
ga ik na een week thuis te zijn weer aan het werk wordt ik al gebeld dat ik verlof kan nemen of outbound kan bellen..
nu ipv half 12 om 10 uur aan het werk en mensen opbellen
moguh.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh crap.. dikke storing op het werk..
ga ik na een week thuis te zijn weer aan het werk wordt ik al gebeld dat ik verlof kan nemen of outbound kan bellen..
nu ipv half 12 om 10 uur aan het werk en mensen opbellen
Oh dus nu half 12 beginnen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik mag thuis blijven
uhm.. of ik moet het als vakantie dag doen.. of het is niet betaald..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:57 schreef Cryothic het volgende:
Dat gaat van je vrije dagen af zeker?
HAHAquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voordeel is wel dat ik nu vet lang in mn blote kont op de bank kan blijven zitten
Wel jammer dat je er zo vroeg uit bent danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voordeel is wel dat ik nu vet lang in mn blote kont op de bank kan blijven zitten
nou ik was er zo vroeg uit om me beter te melden bij het uitzendbureauquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel jammer dat je er zo vroeg uit bent dan
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor t op t journaal.. kan 30 graden wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Ach ja, heb je nog wat aan je dag.
Wordt weer warm vandaag
Dat wordt weer op naar een leen-tuin.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hoor t op t journaal.. kan 30 graden worden
Vandaag?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hoor t op t journaal.. kan 30 graden worden
Moet ik het grote bad op zettenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat wordt weer op naar een leen-tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |