Aangezien het een nieuwbouw huis is zijn we druk aan het inrichten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:35 schreef Cryothic het volgende:
Druk aan het (laten) verbouwen dus.
Gezelligquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh crap.. dikke storing op het werk..
ga ik na een week thuis te zijn weer aan het werk wordt ik al gebeld dat ik verlof kan nemen of outbound kan bellen..
nu ipv half 12 om 10 uur aan het werk en mensen opbellen
moguh.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh crap.. dikke storing op het werk..
ga ik na een week thuis te zijn weer aan het werk wordt ik al gebeld dat ik verlof kan nemen of outbound kan bellen..
nu ipv half 12 om 10 uur aan het werk en mensen opbellen
Oh dus nu half 12 beginnen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik mag thuis blijven
uhm.. of ik moet het als vakantie dag doen.. of het is niet betaald..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:57 schreef Cryothic het volgende:
Dat gaat van je vrije dagen af zeker?
HAHAquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voordeel is wel dat ik nu vet lang in mn blote kont op de bank kan blijven zitten
Wel jammer dat je er zo vroeg uit bent danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voordeel is wel dat ik nu vet lang in mn blote kont op de bank kan blijven zitten
nou ik was er zo vroeg uit om me beter te melden bij het uitzendbureauquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel jammer dat je er zo vroeg uit bent dan
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor t op t journaal.. kan 30 graden wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Ach ja, heb je nog wat aan je dag.
Wordt weer warm vandaag
Dat wordt weer op naar een leen-tuin.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hoor t op t journaal.. kan 30 graden worden
Vandaag?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hoor t op t journaal.. kan 30 graden worden
Moet ik het grote bad op zettenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat wordt weer op naar een leen-tuin.
ja.. en wat doe jij wakker?quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dan krijg ik er automatisch de wokjes bij.. en uhm.. tja.. niet echt zin in
dat wordt balkon denk ik...
Volgens mij is er een tuin bij ons beschikbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik het grote bad op zetten
Dat klinkt stomquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is er een tuin bij ons beschikbaar
Krijg je er alleen wel LovelyCryo's bij, om het maar zo te noemen
Oeh tempting...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is er een tuin bij ons beschikbaar
Krijg je er alleen wel LovelyCryo's bij, om het maar zo te noemen
Ik las het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. en wat doe jij wakker?
oh je hoeft me niet weg te brengen vdaag
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik het grote bad op zetten
CryoLadies klonk stommerquote:
Jullie zitten naast elkaar met elkaar te ouwehoeren op een forum?quote:
Hij ligt in bed.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
CryoLadies klonk stommer
[..]
Jullie zitten naast elkaar met elkaar te ouwehoeren op een forum?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij ligt in bed.
ik zit op de bank koffie te drinken en dr phil te kijken
dr phil? Dan blijf ik nog ff liggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij ligt in bed.
ik zit op de bank koffie te drinken en dr phil te kijken
hihi dat dacht ik alquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:16 schreef JJH het volgende:
[..]
dr phil? Dan blijf ik nog ff liggen.
Naar kold toe?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als we allebei zo vroeg wakker zijn kunnen we nog wel van alles ondernemen
wat gaan we doen vdaag?
Van kopen ga je niet dood...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi dat dacht ik al
ik heb gister stiekem nog sigaretten gekocht
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi dat dacht ik al
ik heb gister stiekem nog sigaretten gekocht
kold?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Naar kold toe?
Of het naaktstrandjd bij de Whijtemener.
In bad bij Lolaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als we allebei zo vroeg wakker zijn kunnen we nog wel van alles ondernemen
wat gaan we doen vdaag?
Pas op meid voor je het weet staan we voor je deurquote:
Leuk toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pas op meid voor je het weet staan we voor je deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |