Dat ze wel eens tegen je zeggen 'ik ga je eens goed verwennen', dat doet je dan weer niks?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oef dat woordje 'schoonheid' daar krijg ik zo'n jeuk van als patienten dat wel eens zeggen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mwja is klote van die heup, ze zou gisteren worden geopereerd maar toen was haar
bloed te dun dus ze is (hoop ik) nu onder het mes of net geweest, mijn zus houdt me
op de hoogte via haar ipad ding, gisteren waren mijn jongste en mijn oudste broer en
die zus daar, mijn zus werkt op de IC dus die is wel iets gewend, maar ik mag voorlopig
niet komen geloof ik, ik denk omdat ik de vorige keer het hele ziekenhuis bij elkaar
gebruld hebIk kan daar niet tegen, mijn moeder lag op een spuit morfine te wachten
en die mocht alleen de dokter geven en die kwam maar niet, ze lag gewoon te kreperen![]()
en ze had zo hard in mijn hand geknepen dat mijn ring in mijn hand stond![]()
Nah, was ik een beetje overstuur van gewordendus ik heb het idee dat ze me daar
even niet willen hebben, ik krijg steeds mails van mijn zus, Ma houdt zich goed hoor, ze
krijgt morfine, ik hou je op de hoogte....
Met andere woorden blijf alsjeblieft nog effe weg![]()
Nou ja gelijk heeft ze.
En NEE Chufi ik heb geen tuinook dat nog
Nu moet ik aan Terms of Endearment denken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mwja is klote van die heup, ze zou gisteren worden geopereerd maar toen was haar
bloed te dun dus ze is (hoop ik) nu onder het mes of net geweest, mijn zus houdt me
op de hoogte via haar ipad ding, gisteren waren mijn jongste en mijn oudste broer en
die zus daar, mijn zus werkt op de IC dus die is wel iets gewend, maar ik mag voorlopig
niet komen geloof ik, ik denk omdat ik de vorige keer het hele ziekenhuis bij elkaar
gebruld hebIk kan daar niet tegen, mijn moeder lag op een spuit morfine te wachten
en die mocht alleen de dokter geven en die kwam maar niet, ze lag gewoon te kreperen![]()
en ze had zo hard in mijn hand geknepen dat mijn ring in mijn hand stond![]()
Nah, was ik een beetje overstuur van gewordendus ik heb het idee dat ze me daar
even niet willen hebben, ik krijg steeds mails van mijn zus, ma houdt zich oed hoor, ze
krijgt morfine, ik hou je op de hoogte....
Met andere woorden blijf alsjeblieft nog effe weg![]()
Nou ja gelijk heeft ze.
En NEE Chufi ik heb geen tuinook dat nog
Hou op, schei uit !quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Terms of Endearment denken.
In 3rd rock from the sun hadden ze er een keer een parodie op. Maar ik kan het filmpje niet vinden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hou op, schei uit !gejankt heb ik bij die film
Die ken ik niet, zal wel iets mooi's zijn geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In 3rd rock from the sun hadden ze er een keer een parodie op. Maar ik kan het filmpje niet vinden.
Ik weet niet wat ik zou doen, in die situatie. Vriendelijk doch dringend aan verplegersjasjes gaan trekken, denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik heb NIET gescholden dat dan weer niet![]()
Misschien een kleine ''godverdomme'' IK ZET DIE SPUIT ER ZELF WEL IN !
ja aan verplegersjasjes heb ik ook getrokken, maar ze mochten het niet geven zeiden zequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zou doen, in die situatie. Vriendelijk doch dringend aan verplegersjasjes gaan trekken, denk ik.
Ik heb een paar dagen op een intensive care gezeten, maar toen viel er niet veel te schreeuwen.
Goed om eens van iemand te horen die aan de andere kant van de balie zit!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef Bluezz het volgende:
1 gouden regel in de gezondheidszorg moeten jullie nooit vergeten : MONDIG ZIJN
en de 2e niet denken dat je lastig bent.
/zusterlijk advies
Helemaal mee eens. Heel recent voorbeeld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef Bluezz het volgende:
/zusterlijk advies
Nog maar eens een derde test doen zoals Karinaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:21 schreef Lienekien het volgende:
Die pillen die ik ook al mijn halve leven slik?
Dat geeft geen enkele zin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog maar eens een derde test doen zoals Karina
Oh wist niet dat het vandaag was ... Gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:12 schreef golfer het volgende:
Ik heb die Blauw-gele hel gelukkig ook weer overleefd.
Dat is zeker goed om te horenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef Bluezz het volgende:
/zusterlijk advies
Dank je wel Chufi, terwijl ik deze post wilde typen belde mijn broertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en dan ga ik nu een borrel inschenken.Als ik stress heb dan neem ik ook meestal een wijntje... al is het ergens overdag, ik noem dat altijd ff een peukie opstekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:30 schreef Bluezz het volgende:
Ontspannnnn, gaat goed komen!!! Voor de artsen is zo'n OK peanuts
Wat bedoel je nou weer? Wie zit er op nieuws te wachten, dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:27 schreef chufi het volgende:
We kunnen hier natuurlijk wachten op nieuws van FANN, maar denk dat dat weinig zin heeft. Niet dat ik meer weet, maar we horen het wel wanneer ze daar klaar voor is...
In Spanje staat het eiland La Gomera in brand...
Ik niet , maar ok het gaat hier al langzaam, dus gewoon een ***kickje*** om gewoon verder te gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou weer? Wie zit er op nieuws te wachten, dan?
Vreemde aanname dat we ons gedeisd zouden houden vanwege FANN...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet , maar ok het gaat hier al langzaam, dus gewoon een ***kickje*** om gewoon verder te gaan
Ja weet dat dat niet zo is ... Het is al een tijdje stil hier, maar goed ... Het kan ook de vakantie-periode zijn..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vreemde aanname dat we ons gedeisd zouden houden vanwege FANN...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je vanavond je nieuwe bed uitproberen?
en krijgen we dan verslag?
Ik bedoel Robert de Niroquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]Een bed op hoogte ...
@Fann
Welke met Al Pacino is het geworden ?
Ik zou zeggen... Geniet er van... Veel kijk plezier met RdNquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké ik schenk nog één roseetje in en dan ga ik verder kijken.
Dank je wel, wat ik nog vergat te zeggen dat ik pas sinds 2 dagen weet hoe de video werktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen... Geniet er van... Veel kijk plezier met RdN
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dank je wel, wat ik nog vergat te zeggen dat ik pas sinds 2 dagen weet hoe de video werkt![]()
er is een wereld voor me open gegaan !![]()
en ik had het binnen 20 minuten door![]()
oké nu verder kieken...
doei doei...
dvd's in een videorecorder stoppen is zo 1980quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dank je wel, wat ik nog vergat te zeggen dat ik pas sinds 2 dagen weet hoe de video werkt![]()
Fann is zo '80 volgens mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
dvd's in een videorecorder stoppen is zo 1980
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
dvd's in een videorecorder stoppen is zo 1980
Matras op de grond? zoals vroeger toen we nog geen centjes hadden voor een bedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Bed wordt morgen in elkaar gezet
Vannacht op matras
Dan zou ik 'em in de tuin leggen.quote:
Je fietst achteruit?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
het eiland is druk![]()
maar het lukt mij nog steeds om niemand tegen te komen
wat gaat er gebeuren dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een hitte en dit is nog maar het begin
Zit je al in Spanjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef chufi het volgende:
Het dondert en druppelt wat ... Was dat het? Of komt het ergste nog
Ik keek op buienradar net... Leek alsof het meeste gewoon op de noordzee zit dus ach..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef chufi het volgende:
Het dondert en druppelt wat ... Was dat het? Of komt het ergste nog
Ja dat dus ! Niet met de boot de Noordzee op, is het deviesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik keek op buienradar net... Leek alsof het meeste gewoon op de noordzee zit dus ach..
Zouden Bluezz en Golfert al uit hun nieuwe bed geflikkerd zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Het ging bij ons toch nog aardig tekeer. Vrij onrustig geslapen, daardoor.
Of alweer! Het zou vandaag toch in elkaar gezet worden? Gelijk uitgeprobeerd en weer in slaap gevallenquote:
Gisteren in elkaar gezet en afgelopen nacht allebei prima geslapen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:34 schreef chufi het volgende:
Of alweer! Het zou vandaag toch in elkaar gezet worden? Gelijk uitgeprobeerd en weer in slaap gevallen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Gisteren in elkaar gezet en afgelopen nacht allebei prima geslapen.
Door de nieuwe goede lattenbodems leek het ook net alsof we een nieuwe matras hadden.
Topbed.
We zaten op vuige details te wachtenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik was er al om kwart over 7 uit vanochtend![]()
Met omdraaien moet ik leren dat ik gewoon normaal kan doen en niet voorzichtig omdat we ter aarde storten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
We zaten op vuige details te wachten
Ik zal komende dagen eens vuig slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zal komende dagen eens vuig slapen
en dat zeg ik niet snel !quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, mijn DM staat open
Als je je benen maar gesloten houdt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
Ja, mijn DM staat open
Altijd Ome Golvert, Altijd !quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je je benen maar gesloten houdt.
Waarom ? Dat snap ik niet. Jij bent toch tegen alle medicatie en jij zou dit moeten toe juigen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Triest dit....
Gehandicapte Brit mag niet sterven
Ik wist niet eens dat dat daar verboden was.
Heb je haar weerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ? Dat snap ik niet. Jij bent toch tegen alle medicatie en jij zou dit moeten toe juigen.
Zeg dat nou nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ja, mijn DM staat open
Als ik geen antwoord krijgquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Waar haal je het trouwens vandaan ?![]()
Ik ben tegen alle medicatie? leg eens uit, heb je weer eens iets niet goed begrepen?
Ik ben tegen proefdieren, omdat ik dat niet betrouwbaar vind, haal je dat weer doorelkaar?
Maakt niet uit hoor, ik ben al wat gewend van jou ondertussen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ik ben vóór euthanasie !
effe voor ''de record''...
Niet als je tot aan je nek verlamd bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]Joh laat je niet over zeik halen. Euthanasie kan ook met een keukenmes
Jou zou ik het niet vragen nee. Krijg ik bloemetjes in me mondquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet als je tot aan je nek verlamd bent.
Of je moet het een ander vragen.
Zou ik niet op rekenen ....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Jou zou ik het niet vragen nee. Krijg ik bloemetjes in me mond
Goed antwoordquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou ik niet op rekenen ....
Kom op johquote:
Stop de slingers maar weer weg !quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:25 schreef APK het volgende:
Altijd weer een feest als Soury is geweest
Keukenmes ligt in de vaatwasser door niet verklaarbare redequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:25 schreef APK het volgende:
Altijd weer een feest als Soury is geweest
Jah zo bennen muizenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef golfer het volgende:
Is de deur van de inrichting weer opengezet en hebben ze Soury weer losgelaten?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef golfer het volgende:
Is de deur van de inrichting weer opengezet en hebben ze Soury weer losgelaten?
Ja achquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:12 schreef chufi het volgende:
Het gaat weer lekker tekeer hier mooi
Hééé Lindekindquote:
Aangenaam vandaagquote:
En er is vandaag niet eens een alarm afgegevenquote:
Ik denk het, die de functie van je schildklier overnemen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:21 schreef Lienekien het volgende:
Die pillen die ik ook al mijn halve leven slik?
Was te doen vandaag en gelukkig sinds gistermiddag een extra luchtverfrisser op het werk, die ioniseerd en bergbeken doet verschijnen onder een verfrisseende wind.. De hele bedompte sfeer is verdwenen en iedereen weer happyquote:
Heb je helemaal gelijk in hoor. Maar het was ook omdat ik totaal geen klachten heb en dan medicijnen nemen, wie weet wat je daar weer voor bijwerkingen van krijgt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:31 schreef Lienekien het volgende:
Nee, heel goed, Karina. Ik struikel alleen een beetje over het 'je hele verdere leven medicijnen slikken'. En dat niemand daar op zit te wachten. Dat is uiteindelijk soms maar heel relatief.
Mod naar mijn hartquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk het, die de functie van je schildklier overnemen.
sorry, was druk met de FOK!idols competitie, dus minder hier meegelezen
In principe weinig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in hoor. Maar het was ook omdat ik totaal geen klachten heb en dan medicijnen nemen, wie weet wat je daar weer voor bijwerkingen van krijgt?
Zolang mogelijk proberen medicatie en behandeling zien te voorkomen.. Mijn vader ging naar het ziekenhuis voor een liesbreuk.. Na bloed onderzoek zagen ze dat ie de ziekte van Kahler had en zijn ze hem daarvoor gaan behandelen... Heeft na jaren echter niet geholpen....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in hoor. Maar het was ook omdat ik totaal geen klachten heb en dan medicijnen nemen, wie weet wat je daar weer voor bijwerkingen van krijgt?
Ja, dank je welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Oh en FANN: sterkte met je moederMijn moeder heeft het een paar jaar geleden ook gehad, twee keer zelfs, die is nu een soort bionische vrouw.
Dat bedoel ik dus...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang mogelijk proberen medicatie en behandeling zien te voorkomen.. Mijn vader ging naar het ziekenhuis voor een liesbreuk.. Na bloed onderzoek zagen ze dat ie de ziekte van Kahler had en zijn ze hem daarvoor gaan behandelen... Heeft na jaren echter niet geholpen....
Maar voordat ie in die behandelfase ging was ie een vitale man, Maar vanaf behandeling met chemo kuren werd ie zo veel minder..
Ik heb nog steeds het idee dat als ze hem er niet voor behandeld zouden hebben, hij er nu nog zou zijn ....
Whut ???quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:13 schreef Lienekien het volgende:
Ben je er wel gerust op, FANN?
Zeg, net toch iets raars meegemaakt,
Een aardbeving!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Whut ???![]()
Heb jij iets raars meegemaakt ?
Maar je woont toch in Nederland,? waar was het dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een aardbeving!
Ik wist niet wat het was. Ik sprong uit bed. Dacht dat er iets op het dak was gesprongen. Vriendje werd ook raar wakker, die wist niet waarvan en had het ook over een dreun.
En nu lees ik dat het een aardbeving was!
Groningen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar je woont toch in Nederland,? waar was het dan?
ik kijk wel effe in de krant, teletekst weet ik niet hoe dat werktquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Groningen!
Kijk maar op teletekst!
Ja !!!!!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:21 schreef Lienekien het volgende:
Zie je het staan: inwoners van de stad Groningen hebben het gevoeld.
Ik ga morgen wel kijken of de muren zijn gescheurd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Was woensdag ook al staat hier
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Groningen__.html
Staat alles nog op zijn plek ?
Ja helaas was Google er nog niet echt in de 90-er jaren ...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus...
Daarom heb ik een ''gezond'' wantrouwen tegen medicijnen, ook uit eigen ervaring, ik heb gewoon
bij bepaalde pillen tegen de dokter gezegd, slik ze zelf maar, ik doe het niet meer.
Dokter was pissigmaar vanaf die tijd ging het wel meteen stukken beter, dus ik bedoel
maar...
Vorige keer zat er een arts serieus te googelen![]()
ja eh... dat kan ik zelf ook wel
was het zo heftig?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel kijken of de muren zijn gescheurd.
Slochteren weer aan het inzakken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een aardbeving!
Ik wist niet wat het was. Ik sprong uit bed. Dacht dat er iets op het dak was gesprongen. Vriendje werd ook raar wakker, die wist niet waarvan en had het ook over een dreun.
En nu lees ik dat het een aardbeving was!
Ja da's waar, toen hadden ze nog geen google...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas was Google er nog niet echt in de 90-er jaren ...
Volgens mij heeft hij nooit internet gebruikt.. Ze hadden het wel, maar alleen mn moeder deed er iets mee, voor zover ze het begreep....
Welnee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was het zo heftig?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welnee.
Maar we merkten het dus wel allebei. Heb vriendje nog wakkergemaakt. Het was een aardbeving! Ah, dus toch, zei die, en sliep weer verder.
Ja, maak dan gebruik van zo'n beving. Je beweegt vanzelf mee.quote:
Ja maar, de schat moet vroeg opquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maak dan gebruik van zo'n beving. Je beweegt vanzelf mee.
Het frappante is wel dat ze als 1 van de eersten een computer hadden ... Mn moeder was op latere leeftijd gaan studeren in de stad. Ze ging samen met een paar studie-collegaas een boek schrijven..... Voornamen woordenboek.. Is gelukt en ik weet niet hoeveel edities ...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja da's waar, toen hadden ze nog geen google...
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Het frappante is wel dat ze als 1 van de eersten een computer hadden ... Mn moeder was op latere leeftijd gaan studeren in de stad. Ze ging samen met een paar studie-collegaas een boek schrijven..... Voornamen woordenboek.. Is gelukt en ik weet niet hoeveel edities ...
Maar daar was de computer dus wel handig voor...Bedoel je zo een boek met de betekenis van voornamen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat dusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bedoel je zo een boek met de betekenis van voornamen?
Ja doe es....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dus
Wil je dat ik FANN opzoek?
Zeker als je een ''hoog'' bed hebt !quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:37 schreef Bluezz het volgende:
Een beving in GruningLijkt me echt heel gek/eng.
'FANN' is ook echt een normale voornaamquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké, ik ga nergens heen
Nah... Fanny ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
'FANN' is ook echt een normale voornaam
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
haar op je Happie !
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
haar op je Happie !
gebeurt vaker met dat ontgassen daarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:37 schreef Bluezz het volgende:
Een beving in GruningLijkt me echt heel gek/eng.
Lienekienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
gebeurt vaker met dat ontgassen daar
Heb je het nou opgezocht of niet ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
gebeurt vaker met dat ontgassen daar
Klinkt smerig. Ontgassen....quote:
Nee hoor, dat doen ze al eeuwen !quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat iets van de laatste 5 jaar ofzo?
tegen wie heb je het ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:50 schreef APK het volgende:
Lopern er trouwens bij jullie ook![]()
door de duinen?
Mama moet de commodore 64 opstartenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Chufi zoekt zich een ongeluk naar FANN
Woon jij ook bij de duinen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tegen wie heb je het ?
'With Google+, you can share the right things with the right people.'quote:
Omdat ik het tegen @Reiger hadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wonen jullie daaro?
Yupsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wonen jullie daaro?
Ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik krijg krap in mijn kaken van dat
Doe dan dit :quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik krijg krap in mijn kaken van dat
[Soury]Daar krijg je kramp in je kut van.[/Soury]quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
[Soury]Daar krijg je kramp in je kut van.[/Soury]
Er staat night peoplequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
'With Google+, you can share the right things with the right people.'
I is not 'The right people'
Vaginismequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:55 schreef APK het volgende:
[Soury]Daar krijg je kramp in je kut van.[/Soury]
Ja, jij eerst!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dan stoppen we er toch mee !
Die schudt je niet zomaar af hoor...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik houd jullie niet bij. Waarom moet het topic snel vol? Schudden we dan soury af?
klamp in je klut ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Dat die kramp in je klut zitFann.
Ja ren je mee Lien
van die spatschermenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Gewoon lekker ontspannen laten flapperen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:01 schreef chufi het volgende:
FANN: Natuurlijk een variant van Fanny (FANN staat niet in mn laatste editie)..
v (Engels)Verkorte vorm van Stephany, zie Stefanus 'krans' .
De naam is tegenwoordig in Engeand minder populair, enerzijds omdat hij wordt opgevat als een bijnaam voor verpleegsters, vanwege de organisatie FANY (First Aid Nursing Yeomanry _), anderzijds omdat "Fanny Hill" de titel is van een bekend pornografisch werk (1749) van John Cleland. "Fanny och Aleksander" , boek en film van Ingmar Bergman (1982)
Ja helaas alleen boekformaat ... Digitaal is niet meer in ons bezitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Mama moet de commodore 64 opstarten
'Fanny' is ook een synoniem voor 'klut' in het Engelsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:01 schreef chufi het volgende:
FANN: Natuurlijk een variant van Fanny (FANN staat niet in mn laatste editie)..
v (Engels)Verkorte vorm van Stephany, zie Stefanus 'krans' .
De naam is tegenwoordig in Engeand minder populair, enerzijds omdat hij wordt opgevat als een bijnaam voor verpleegsters, vanwege de organisatie FANY (First Aid Nursing Yeomanry _), anderzijds omdat "Fanny Hill" de titel is van een bekend pornografisch werk (1749) van John Cleland. "Fanny och Aleksander" , boek en film van Ingmar Bergman (1982)
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
'Fanny' is ook een synoniem voor 'klut' in het Engels
- Edit: Plaatje weg. -quote:
Sorry mn moeder heeft dat zo bedachtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]pornografisch
![]()
Ookdat nog !
Tof mens wel !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry mn moeder heeft dat zo bedacht![]()
![]()
Sorry, ik vond hem te degelijk om hem aan te merken als iets van pornografie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
-Edit: Plaatje weg, borsten mogen niet meer buiten de daarvoor aangeezen subfora. -
Mag alleen nog in KPDquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
-Edit: Plaatje weg, borsten mogen niet meer buiten de daarvoor aangewezen subfora. -
Ik ook, maar ja...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry, ik vond hem te degelijk om hem aan te merken als iets van pornografie.
wat een sufklut van een modquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef Lienekien het volgende:
Plaatje staat nog in de quote van FANN.
Crewbash?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat een sufklut van een mod
WTF ... Nu moet ik 3 keer denken voordat ik iets neer zet zodat het nog steeds twijvelachtig blijftquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
APK is aan het modden!![]()
![]()
![]()
![]()
dat ik dat nog mag meemaken
Googel kijk mee...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF ... Nu moet ik 3 keer denken voordat ik iets neer zet zodat het nog steeds twijvelachtig blijft
Ik bemoei mij verder niet met modzaken hiero hoor, maar tieten mogen niet dus dan haal ik dat maar weg als de mods hiero misschien even iets anders te doen hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF ... Nu moet ik 3 keer denken voordat ik iets neer zet zodat het nog steeds twijvelachtig blijft
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:12 schreef chufi het volgende:
Hij mag niet bannen ... Maak je niet drukHij bant niet gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij moet opletten enzo ...als wij er effe niet aan denken dan moet een mod er aan denken
![]()
APK is keihard KT, pas maar opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mag dat niet? Ik bash graag op opa bakkebaard als dat mag, vind hem niet lief.
Wie en wat is Opa Bakkebaard en waarom vind je hem niet lief?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik pis graag tegen Geert Wilders aan, maar of dat verstandig is?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij bant niet gek![]()
Hij moet opletten enzo ...als wij er effe niet aan denken dan moet een mod er aan denken
Hij doet mij bannen van DM en R&P, ik mag er verder niet over pratenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie en wat is Opa Bakkebaard en waarom vind je hem niet lief?
Openbaar schijnt daar een boete op te staan ....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik pis graag tegen Geert Wilders aan, maar of dat verstandig is?
Niet dat weer, hč.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij doet mij bannen van DM en R&P, ik mag er verder niet over praten![]()
Maar zijn houding bevalt me niet, ''ja met uitleggen waarom ik je ban schiet ik niks mee op dus doe ik niet''
Hij bant dus een beetje lukraak omdat hij er zin in heeft en niet om een reden.
Over bans wordt niet op het forum gesproken enzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar zijn houding bevalt me niet, ''ja met uitleggen waarom ik je ban schiet ik niks mee op dus doe ik niet''
ow..... nah Opa komt hier nooit dus la maar effe zitten, ik ken de goeie man nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja sorryquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We weten eigenlijk nooit echt wat je zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |