Dat ze wel eens tegen je zeggen 'ik ga je eens goed verwennen', dat doet je dan weer niks?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oef dat woordje 'schoonheid' daar krijg ik zo'n jeuk van als patienten dat wel eens zeggen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mwja is klote van die heup, ze zou gisteren worden geopereerd maar toen was haar
bloed te dun dus ze is (hoop ik) nu onder het mes of net geweest, mijn zus houdt me
op de hoogte via haar ipad ding, gisteren waren mijn jongste en mijn oudste broer en
die zus daar, mijn zus werkt op de IC dus die is wel iets gewend, maar ik mag voorlopig
niet komen geloof ik, ik denk omdat ik de vorige keer het hele ziekenhuis bij elkaar
gebruld hebIk kan daar niet tegen, mijn moeder lag op een spuit morfine te wachten
en die mocht alleen de dokter geven en die kwam maar niet, ze lag gewoon te kreperen![]()
en ze had zo hard in mijn hand geknepen dat mijn ring in mijn hand stond![]()
Nah, was ik een beetje overstuur van gewordendus ik heb het idee dat ze me daar
even niet willen hebben, ik krijg steeds mails van mijn zus, Ma houdt zich goed hoor, ze
krijgt morfine, ik hou je op de hoogte....
Met andere woorden blijf alsjeblieft nog effe weg![]()
Nou ja gelijk heeft ze.
En NEE Chufi ik heb geen tuinook dat nog
Nu moet ik aan Terms of Endearment denken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mwja is klote van die heup, ze zou gisteren worden geopereerd maar toen was haar
bloed te dun dus ze is (hoop ik) nu onder het mes of net geweest, mijn zus houdt me
op de hoogte via haar ipad ding, gisteren waren mijn jongste en mijn oudste broer en
die zus daar, mijn zus werkt op de IC dus die is wel iets gewend, maar ik mag voorlopig
niet komen geloof ik, ik denk omdat ik de vorige keer het hele ziekenhuis bij elkaar
gebruld hebIk kan daar niet tegen, mijn moeder lag op een spuit morfine te wachten
en die mocht alleen de dokter geven en die kwam maar niet, ze lag gewoon te kreperen![]()
en ze had zo hard in mijn hand geknepen dat mijn ring in mijn hand stond![]()
Nah, was ik een beetje overstuur van gewordendus ik heb het idee dat ze me daar
even niet willen hebben, ik krijg steeds mails van mijn zus, ma houdt zich oed hoor, ze
krijgt morfine, ik hou je op de hoogte....
Met andere woorden blijf alsjeblieft nog effe weg![]()
Nou ja gelijk heeft ze.
En NEE Chufi ik heb geen tuinook dat nog
Hou op, schei uit !quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Terms of Endearment denken.
In 3rd rock from the sun hadden ze er een keer een parodie op. Maar ik kan het filmpje niet vinden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hou op, schei uit !gejankt heb ik bij die film
Die ken ik niet, zal wel iets mooi's zijn geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In 3rd rock from the sun hadden ze er een keer een parodie op. Maar ik kan het filmpje niet vinden.
Ik weet niet wat ik zou doen, in die situatie. Vriendelijk doch dringend aan verplegersjasjes gaan trekken, denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik heb NIET gescholden dat dan weer niet![]()
Misschien een kleine ''godverdomme'' IK ZET DIE SPUIT ER ZELF WEL IN !
ja aan verplegersjasjes heb ik ook getrokken, maar ze mochten het niet geven zeiden zequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zou doen, in die situatie. Vriendelijk doch dringend aan verplegersjasjes gaan trekken, denk ik.
Ik heb een paar dagen op een intensive care gezeten, maar toen viel er niet veel te schreeuwen.
Goed om eens van iemand te horen die aan de andere kant van de balie zit!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef Bluezz het volgende:
1 gouden regel in de gezondheidszorg moeten jullie nooit vergeten : MONDIG ZIJN
en de 2e niet denken dat je lastig bent.
/zusterlijk advies
Helemaal mee eens. Heel recent voorbeeld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef Bluezz het volgende:
/zusterlijk advies
Nog maar eens een derde test doen zoals Karinaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:21 schreef Lienekien het volgende:
Die pillen die ik ook al mijn halve leven slik?
Dat geeft geen enkele zin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog maar eens een derde test doen zoals Karina
Oh wist niet dat het vandaag was ... Gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:12 schreef golfer het volgende:
Ik heb die Blauw-gele hel gelukkig ook weer overleefd.
Dat is zeker goed om te horenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef Bluezz het volgende:
/zusterlijk advies
Dank je wel Chufi, terwijl ik deze post wilde typen belde mijn broertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en dan ga ik nu een borrel inschenken.Als ik stress heb dan neem ik ook meestal een wijntje... al is het ergens overdag, ik noem dat altijd ff een peukie opstekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:30 schreef Bluezz het volgende:
Ontspannnnn, gaat goed komen!!! Voor de artsen is zo'n OK peanuts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |