Dat ze wel eens tegen je zeggen 'ik ga je eens goed verwennen', dat doet je dan weer niks?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oef dat woordje 'schoonheid' daar krijg ik zo'n jeuk van als patienten dat wel eens zeggen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mwja is klote van die heup, ze zou gisteren worden geopereerd maar toen was haar
bloed te dun dus ze is (hoop ik) nu onder het mes of net geweest, mijn zus houdt me
op de hoogte via haar ipad ding, gisteren waren mijn jongste en mijn oudste broer en
die zus daar, mijn zus werkt op de IC dus die is wel iets gewend, maar ik mag voorlopig
niet komen geloof ik, ik denk omdat ik de vorige keer het hele ziekenhuis bij elkaar
gebruld hebIk kan daar niet tegen, mijn moeder lag op een spuit morfine te wachten
en die mocht alleen de dokter geven en die kwam maar niet, ze lag gewoon te kreperen![]()
en ze had zo hard in mijn hand geknepen dat mijn ring in mijn hand stond![]()
Nah, was ik een beetje overstuur van gewordendus ik heb het idee dat ze me daar
even niet willen hebben, ik krijg steeds mails van mijn zus, Ma houdt zich goed hoor, ze
krijgt morfine, ik hou je op de hoogte....
Met andere woorden blijf alsjeblieft nog effe weg![]()
Nou ja gelijk heeft ze.
En NEE Chufi ik heb geen tuinook dat nog
Nu moet ik aan Terms of Endearment denken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mwja is klote van die heup, ze zou gisteren worden geopereerd maar toen was haar
bloed te dun dus ze is (hoop ik) nu onder het mes of net geweest, mijn zus houdt me
op de hoogte via haar ipad ding, gisteren waren mijn jongste en mijn oudste broer en
die zus daar, mijn zus werkt op de IC dus die is wel iets gewend, maar ik mag voorlopig
niet komen geloof ik, ik denk omdat ik de vorige keer het hele ziekenhuis bij elkaar
gebruld hebIk kan daar niet tegen, mijn moeder lag op een spuit morfine te wachten
en die mocht alleen de dokter geven en die kwam maar niet, ze lag gewoon te kreperen![]()
en ze had zo hard in mijn hand geknepen dat mijn ring in mijn hand stond![]()
Nah, was ik een beetje overstuur van gewordendus ik heb het idee dat ze me daar
even niet willen hebben, ik krijg steeds mails van mijn zus, ma houdt zich oed hoor, ze
krijgt morfine, ik hou je op de hoogte....
Met andere woorden blijf alsjeblieft nog effe weg![]()
Nou ja gelijk heeft ze.
En NEE Chufi ik heb geen tuinook dat nog
Hou op, schei uit !quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Terms of Endearment denken.
In 3rd rock from the sun hadden ze er een keer een parodie op. Maar ik kan het filmpje niet vinden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hou op, schei uit !gejankt heb ik bij die film
Die ken ik niet, zal wel iets mooi's zijn geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In 3rd rock from the sun hadden ze er een keer een parodie op. Maar ik kan het filmpje niet vinden.
Ik weet niet wat ik zou doen, in die situatie. Vriendelijk doch dringend aan verplegersjasjes gaan trekken, denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik heb NIET gescholden dat dan weer niet![]()
Misschien een kleine ''godverdomme'' IK ZET DIE SPUIT ER ZELF WEL IN !
ja aan verplegersjasjes heb ik ook getrokken, maar ze mochten het niet geven zeiden zequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zou doen, in die situatie. Vriendelijk doch dringend aan verplegersjasjes gaan trekken, denk ik.
Ik heb een paar dagen op een intensive care gezeten, maar toen viel er niet veel te schreeuwen.
Goed om eens van iemand te horen die aan de andere kant van de balie zit!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef Bluezz het volgende:
1 gouden regel in de gezondheidszorg moeten jullie nooit vergeten : MONDIG ZIJN
en de 2e niet denken dat je lastig bent.
/zusterlijk advies
Helemaal mee eens. Heel recent voorbeeld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef Bluezz het volgende:
/zusterlijk advies
Nog maar eens een derde test doen zoals Karinaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:21 schreef Lienekien het volgende:
Die pillen die ik ook al mijn halve leven slik?
Dat geeft geen enkele zin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog maar eens een derde test doen zoals Karina
Oh wist niet dat het vandaag was ... Gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:12 schreef golfer het volgende:
Ik heb die Blauw-gele hel gelukkig ook weer overleefd.
Dat is zeker goed om te horenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef Bluezz het volgende:
/zusterlijk advies
Dank je wel Chufi, terwijl ik deze post wilde typen belde mijn broertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en dan ga ik nu een borrel inschenken.Als ik stress heb dan neem ik ook meestal een wijntje... al is het ergens overdag, ik noem dat altijd ff een peukie opstekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:30 schreef Bluezz het volgende:
Ontspannnnn, gaat goed komen!!! Voor de artsen is zo'n OK peanuts
Wat bedoel je nou weer? Wie zit er op nieuws te wachten, dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:27 schreef chufi het volgende:
We kunnen hier natuurlijk wachten op nieuws van FANN, maar denk dat dat weinig zin heeft. Niet dat ik meer weet, maar we horen het wel wanneer ze daar klaar voor is...
In Spanje staat het eiland La Gomera in brand...
Ik niet , maar ok het gaat hier al langzaam, dus gewoon een ***kickje*** om gewoon verder te gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou weer? Wie zit er op nieuws te wachten, dan?
Vreemde aanname dat we ons gedeisd zouden houden vanwege FANN...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet , maar ok het gaat hier al langzaam, dus gewoon een ***kickje*** om gewoon verder te gaan
Ja weet dat dat niet zo is ... Het is al een tijdje stil hier, maar goed ... Het kan ook de vakantie-periode zijn..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vreemde aanname dat we ons gedeisd zouden houden vanwege FANN...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je vanavond je nieuwe bed uitproberen?
en krijgen we dan verslag?
Ik bedoel Robert de Niroquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]Een bed op hoogte ...
@Fann
Welke met Al Pacino is het geworden ?
Ik zou zeggen... Geniet er van... Veel kijk plezier met RdNquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké ik schenk nog één roseetje in en dan ga ik verder kijken.
Dank je wel, wat ik nog vergat te zeggen dat ik pas sinds 2 dagen weet hoe de video werktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen... Geniet er van... Veel kijk plezier met RdN
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dank je wel, wat ik nog vergat te zeggen dat ik pas sinds 2 dagen weet hoe de video werkt![]()
er is een wereld voor me open gegaan !![]()
en ik had het binnen 20 minuten door![]()
oké nu verder kieken...
doei doei...
dvd's in een videorecorder stoppen is zo 1980quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dank je wel, wat ik nog vergat te zeggen dat ik pas sinds 2 dagen weet hoe de video werkt![]()
Fann is zo '80 volgens mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
dvd's in een videorecorder stoppen is zo 1980
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
dvd's in een videorecorder stoppen is zo 1980
Matras op de grond? zoals vroeger toen we nog geen centjes hadden voor een bedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Bed wordt morgen in elkaar gezet
Vannacht op matras
Dan zou ik 'em in de tuin leggen.quote:
Je fietst achteruit?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
het eiland is druk![]()
maar het lukt mij nog steeds om niemand tegen te komen
wat gaat er gebeuren dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een hitte en dit is nog maar het begin
Zit je al in Spanjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef chufi het volgende:
Het dondert en druppelt wat ... Was dat het? Of komt het ergste nog
Ik keek op buienradar net... Leek alsof het meeste gewoon op de noordzee zit dus ach..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef chufi het volgende:
Het dondert en druppelt wat ... Was dat het? Of komt het ergste nog
Ja dat dus ! Niet met de boot de Noordzee op, is het deviesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik keek op buienradar net... Leek alsof het meeste gewoon op de noordzee zit dus ach..
Zouden Bluezz en Golfert al uit hun nieuwe bed geflikkerd zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Het ging bij ons toch nog aardig tekeer. Vrij onrustig geslapen, daardoor.
Of alweer! Het zou vandaag toch in elkaar gezet worden? Gelijk uitgeprobeerd en weer in slaap gevallenquote:
Gisteren in elkaar gezet en afgelopen nacht allebei prima geslapen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:34 schreef chufi het volgende:
Of alweer! Het zou vandaag toch in elkaar gezet worden? Gelijk uitgeprobeerd en weer in slaap gevallen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Gisteren in elkaar gezet en afgelopen nacht allebei prima geslapen.
Door de nieuwe goede lattenbodems leek het ook net alsof we een nieuwe matras hadden.
Topbed.
We zaten op vuige details te wachtenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik was er al om kwart over 7 uit vanochtend![]()
Met omdraaien moet ik leren dat ik gewoon normaal kan doen en niet voorzichtig omdat we ter aarde storten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
We zaten op vuige details te wachten
Ik zal komende dagen eens vuig slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |