quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:
Daar hebben wij op het werk middelen voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 05:23 schreef Sounddragon het volgende:
Had iemand de leguaan nog gespot trouwens?Nee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 05:23 schreef Sounddragon het volgende:
Had iemand de leguaan nog gespot trouwens?Zit ie rechts in het midden van de foto? Anders zou ik het niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ver wegblijven uit remunj is de enige oplossing. Ver wegblijven uit heel midden tot zuid limburg is nog een beteere oplossing.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:57 schreef densmee het volgende:
Boh gek wat is het werm hier in limburg kort bij remunj
Vertaling?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:57 schreef densmee het volgende:
Boh gek wat is het werm hier in limburg kort bij remunj
dat moet je maar aan Anne vrage die heeft daar verstand vanquote:
Ja godver, je kunt toch zelf wel fatsoenlijk Nederlands typen, waus!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:13 schreef densmee het volgende:
[..]
dat moet je maar aan Anne vrage die heeft daar verstand van
Ik heb geen verstand van Remunj, gelukkig. Wereldstad volgens een ex-collegaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:13 schreef densmee het volgende:
[..]
dat moet je maar aan Anne vrage die heeft daar verstand van
boerengat met klerewinkelsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van Remunj, gelukkig. Wereldstad volgens een ex-collega.
Bang dat het spul gaat slippen/schuiven ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 05:23 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Bak in 1, geen gas, RPM's 3000+ voetje op de rem en bidden voor bruune bonen, je leven, koud ijswater en een goede afloop![]()
de remmen van mobiele kranen zijn niet fantastisch en verbranden ook nog als je pech hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bang dat het spul gaat slippen/schuiven ?
het is vooral de enorme hitte die dat opwekt het is niet voor niks dat die dingen bij bosjes afbranden, compacte bouw, hoge aslasten, veel hydroliek in de buurt van de remmen. dan zit je niet te wachten op veel hitte van de remmenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:03 schreef 2cv het volgende:
Waarom zetten die kranenkwekers er dan niet fatsoenlijke remmen op ?
iets met kat en zak...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef Dingest het volgende:
Tyfus, nieuwe koppakking heeft geen zak geholpen![]()
Dus of ik heb iets verkeerd gedaan, of de kop is krom en lekt, of er is een heel ander probleem wat ik niet zou weten.
ik wou zeggen zak en asquote:
Correctquote:
Zelfde als af-fabriek, je zou met hedendaagse techniek geen verschil meer mogen zien imho.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:48 schreef BaraCuda het volgende:
Zou dit spuitwerk zo goed moeten zijn als fabriek af of heb je altijd wel wat mindere kwaliteit?
Okey, ik dacht dat ik misschien een zeikerd wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Correct
[..]
Zelfde als af-fabriek, je zou met hedendaagse techniek geen verschil meer mogen zien imho.
ik kan dat niet helemaal volgen daar, wij zeggen altijd hai als we ergens aankomen en houdoe als we weer aanrijden, maar daar zeggen ze altijd haije.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Haije wa = doei.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:02 schreef densmee het volgende:
[..]
ik kan dat niet helemaal volgen daar, wij zeggen altijd hai als we ergens aankomen en houdoe als we weer aanrijden, maar daar zeggen ze altijd haije.
Nou die heeft weer een hoop te installerenquote:
Dan moet ik wel eerst weten wat het probleem isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:19 schreef Paladijn het volgende:
Geen voorrijd kosten!
En Dingest: repareren uiteraard! Hoop alleen dat de kosten meevallen
Achteraf gespoten is meestal beter dan fabriekswerk, zelfs bij premiummerken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:48 schreef BaraCuda het volgende:
Een vriend van me heeft deze vakantie een kleine schade gereden aan mijn achterbumper.
Nu heb ik vanmiddag de auto opgehaald en ik zie wat oneffenheden in het spuitwerk.
Er is een nieuwe bumper geplaatst en dus in kleur gespoten.
Zou dit spuitwerk zo goed moeten zijn als fabriek af of heb je altijd wel wat mindere kwaliteit?
https://www.distrelec.nl/elfa3~nl_nl/elfa/init.do?toc=0&page=homequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:33 schreef 2cv het volgende:
Weet iemand waar je 14-segments LED-displays met zwarte achtergrond kan kopen ?
Sabaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 05:04 schreef Sounddragon het volgende:
Het was lekker helder, volgens mij is dat St. Maarten in de verte
Ook goed als weetje voor zeikerige kutquizzen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
Saba![]()
Mount Scenery is de hoogste piek van het Nederlands Koninkrijk. En een aanrader voor een weekendje!
Daar sta ik om bekendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ook goed als weetje voor zeikerige kutquizzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie foto'squote:Op woensdag 15 augustus 2012 05:04 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, vandaag was weer een mooie dag.
Ik moest naar beneden, naar de Yeti, daar beneden dus;
[ afbeelding ]
Leuke foto's weer SD!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 05:04 schreef Sounddragon het volgende:
We willen nog proberen om de US security schurkjes zo gek te krijgen om ons daar eens op te laten, want onder de Yeti schijnt het te wemelen van de Baracuda's![]()
Toen ik me omdraaide had ik even een WTF!-momentje, midden in de refinery staat gewoon een stuk monumentale verdedigingswal![]()
Joh, ik was er ook mei dit jaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:44 schreef Duvel het volgende:
Hé, ik heb nog op die toren gestaan in mei!
Dit was het uitzicht:
[ afbeelding ]
De andere kant op:
[ afbeelding ]
Sowieso wel een geinig tripje, dit kwamen we tegen in Goathland:
[ afbeelding ]
Op tijd beginnen, het is pas om 17.00u in Zeeland.quote:
Misschien ben je me wel tegengekomen. The horror!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Joh, ik was er ook mei dit jaar
Ik weet, had het inmiddels al effe uitgevlooid op GE, iemand hier riep dat het St.Maarten was,; ik dacht eigk ook wel dat dat aan de andere kant lag, maar ik wist het niet zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
Saba![]()
Mount Scenery is de hoogste piek van het Nederlands Koninkrijk. En een aanrader voor een weekendje!
Security doet ook zijn/haar werk, zijn verder wel flex, er wordt wel gehandhaafd, maar lang niet zo streng als in NL op een raffinaderij..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Leuke foto's weer SD!
Wel jammer dat de security zo moeilijk doet![]()
En dat monument zou in Nederland een reden zijn om het hele project 100km verderop te leggen![]()
Ik heb in Newcastle ook zoiets gezien. Daar hebben ze destijds een spoorlijn dwars door een monument gelegd![]()
[ afbeelding ]
Tegenwoordig kan dat soort shit niet meer. Behalve op dat eiland waar jij zit dan
Nou,julie mogen best een dagje het weer hier hebben hoor, als wij effe een dagje 20 graadjes mogen dan..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:57 schreef Anne het volgende:
Volgens mij heb je het weer trouwens gepikt van ons, SD.
Nu is het hier grauwig ipv zonnig en helder.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
Nou,julie mogen best een dagje het weer hier hebben hoor, als wij effe een dagje 20 26 graadjes mogen dan..
het is al heel de dag tering warm, in ruiver waor het auch stik warmquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef Anne het volgende:
Tering, het is echt warm. Klap in m'n gezicht toen ik daarnet naar buiten liep, voel me gelijk duf.. Volgens de boordcompjoetert is het 33 graden.
Wat moet je toch allemaal in Midden-Limburg, vrundj?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:02 schreef densmee het volgende:
[..]
het is al heel de dag tering warm, in ruiver waor het auch stik warm
baume kieke, ganse dag baume kieke.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat moet je toch allemaal in Midden-Limburg, vrundj?
Ganse daag boete dus. Lekkerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:08 schreef densmee het volgende:
[..]
baume kieke, ganse dag baume kieke.
of de baume von de gemeinte Beesel nog veilig zijn, of dat ze nog moeten sjnoeje of bie de grondj afsnije
korte boks, dun shirt en wanjelsjoon, dat geet gaar goed jaquote:
Ik denk iedereen wel!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:34 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben er niet trots op dat ik zonder problemen kan lezen wat jullie zeggen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:48 schreef Duvel het volgende:
De auto zit ook onder een laag stof...
niet als je een cabrio 3serie neemtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:08 schreef Dingest het volgende:
Zou het heel raar zijn als ik graag iets van een 3-serie of zo wil huren om eens lekker sportief door bergen heen te knallen?De Duitse huurprijzen- en voorwaarden maakt dat wel aantrekkelijker...
gewoon bij Avis.dequote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
niet als je een cabrio 3serie neemt
Die zit niet op die locatie in het assortiment, maar ik zou het meer om het rijplezier van de wagen doen zodat ik een beetje leuk omhoog en omlaag kan slingeren. Als ik wat door wil wapperen steek ik mijn hoofd wel door het dak van m'n 121quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
niet als je een cabrio 3serie neemt
hebben ze niet zo'n fiat 500 ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die zit niet op die locatie in het assortiment, maar ik zou het meer om het rijplezier van de wagen doen zodat ik een beetje leuk omhoog en omlaag kan slingeren. Als ik wat door wil wapperen steek ik mijn hoofd wel door het dak van m'n 121
Denk het nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hebben ze geen impreza's ofzo?
of porsche boxterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
tja, dan zal je bij zo'n duits bedrijf wss toch weer met een golf/passat of audi ofzo wegrijden
zolang er een boxer in ligt is het bestquote:
hij is toch geen kapperquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zolang er een boxer in ligt is het best
vooral in de bergen moet dat een gruwelijk geluid geven
die rijden toch in de mazda variant ervan?quote:
jota is ook grieksquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:44 schreef Duvel het volgende:
Ik kan ook Russisch lezen. Niet dat ik een jota van snap.
grieks en russisch lijkt heel veel op elkaar (geschreven dan)quote:
De Grieken zeggen ook R tegen de P.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
grieks en russisch lijkt heel veel op elkaar (geschreven dan)
alleen hebben de russen sommige lettertjes omgedraaid ofzo
moet hier nog komenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef densmee het volgende:
zo het regende en hagelde hier net even horizontaal, ik ben benieuwd of we stormschade hebben
Bij mij nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
waarom gaat alleen het raam van de bestuurder omhoog in 1 x klikken en moet je bij de rest het knopje ingedrukt houden?
valt me altijd weer op maar snap het gewoon niet, als je 4 ramen omhoog moet doen is dat toch lastig
*jaloersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:55 schreef M5 het volgende:
[..]
Bij mij nietéén keer op elk knopje drukken en alle ramen gaan uit zichzelf helemaal dicht
ja nou, dat betwijfel ikquote:
bij mij zitten de knopjes voor de ramen achter onder de armsteun weggewerkt, moet een kwartslag draaien in m'n stoel zowat om die ramen open te doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:07 schreef M5 het volgende:
[..]
ja nou, dat betwijfel ikik heb voor 4 ramen maar 2 knoppen en één schuifknop om te kiezen tussen voor en achter ruiten. Heb al regelmatig gehad dat ik het raam achter open doe terwijl dat voor moet zijn. Staat best knullig
Hier hadden we regen bij 33 graden; ik kan je vertellen dat je daar ook niet al te vrolijk van wordt; alles bloedverziekend heet, dan een wolkbreuk van een kwartiertje, 20 minuten, en dan alles binnen zo'n zelfde tijdsbestek weer droog; héérlijk, échtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:45 schreef Duvel het volgende:
En godverdomme, kom op dan met dat kutweer. De deur hier dicht om te zorgen dat het niet nog warmer wordt binnen, ik wil regen!
Iedereen is hier DJ.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:06 schreef daNpy het volgende:
De illustere DJ Hard Hat draait bij jullie?
[ afbeelding ]
Keifijn. Het heeft bij ons gewoon niet meer geregend.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 03:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier hadden we regen bij 33 graden; ik kan je vertellen dat je daar ook niet al te vrolijk van wordt; alles bloedverziekend heet, dan een wolkbreuk van een kwartiertje, 20 minuten, en dan alles binnen zo'n zelfde tijdsbestek weer droog; héérlijk, écht![]()
![]()
Niet? Bij mij wel.. gisteravond rond 8 uur .. straat stond meteen blank. Onweer. Yadda yadda.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Keifijn. Het heeft bij ons gewoon niet meer geregend.
En achterstallige onderhoud zo te zienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 04:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iedereen is hier DJ.
Vanmorgen zagen we dit op de leuning van de veranda staan bij de buurman![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets met achterstallige huur ofzo?![]()
Nog een Mx gespot![]()
[ afbeelding ]
Het was weer smerig warm vandaag; en nu ga ik maffen
Nada. Alleen en beete wind.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet? Bij mij wel.. gisteravond rond 8 uur .. straat stond meteen blank. Onweer. Yadda yadda.
dat soort dingen zijn idd altijd zo. Onderweg doet ie t niet, kom je thuis doet ie t weerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:56 schreef cabrioger het volgende:
Anne ?,ik heb met Erik mijn Benz opgehaald in Apeldoorn.Doe ik onderweg het raam open, gaat het niet meer dicht.De hele weg met open raam gereden.Afijn ,nou doet ie het weer.Veel plezier vanavond.
Haha! Ik kom zaterdag wel even koekeloeren!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:56 schreef cabrioger het volgende:
Anne ?,ik heb met Erik mijn Benz opgehaald in Apeldoorn.Doe ik onderweg het raam open, gaat het niet meer dicht.De hele weg met open raam gereden.Afijn ,nou doet ie het weer.Veel plezier vanavond.
Alfa heeft SHITquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:02 schreef Freezer het volgende:
Dat is toch alleen zo met Alfa's? Daar heb ik met meerdere Alfa last van gehad... lampjes die aangaan. en thuis weer uit. En daarna de eerste weken niet meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
een geit daarmee plat krijgen valt nog tegen hoor, die hobbelt nog een eindje door. of je moet hem op 2 meter afstand skietenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:33 schreef Sounddragon het volgende:
Het sterft hier van de in het wild lopende geiten, dus ik denk dat er een maaltje shoarma georganiseerd is
Weet je echt zeker dat ze hem niet verwisselt hebben voor een Alfa Romeo?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:56 schreef cabrioger het volgende:
Jij rijdt ook Citroën ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sommige auto's repareren zichzelf. Heeft de mijne soms een handje van.
Ah, ok, nu je het zegt; ik mis de kippen in de tuinquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:32 schreef densmee het volgende:
[..]
een geit daarmee plat krijgen valt nog tegen hoor, die hobbelt nog een eindje door. of je moet hem op 2 meter afstand skieten
het is staalhagel voor kleinwild, zoals konijnen marterachtigen en landvogels zoals fazanten en patrijzen
Doe es effe plaatjes, ik ben zaterdag helaas een soort van verhinderdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:56 schreef cabrioger het volgende:
Op het moment dat ze bezig zijn is het ook best freaky, maar de nasleep valt me tot nu toe allemaal 100% mee. Hopen dat dit natuurlijk zo blijftquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:53 schreef daNpy het volgende:
Wil ik eigenlijk ook maar vind dat te eng
Ow, ik hoop voor je dat het dan helemaal oke is. Wat zijn de verwachtingen dan? Cq. wanneer mag je officieel autorijden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ikke? Dit is officieel mijn laatste dag vakantie. Maandag mag ik weer
Vandaag heb ik een controle waar ik zelf naar toe rij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, ik hoop voor je dat het dan helemaal oke is. Wat zijn de verwachtingen dan? Cq. wanneer mag je officieel autorijden?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vandaag heb ik een controle waar ik zelf naar toe rij.
Dus eigenlijk na een dag al![]()
Gisteren kon ik zonder hulpmiddelen al ondertitels lezen die normaal niet zichtbaar waren.
Ik heb het idee dat ik op afstand scherpe lijnen zie, maar die lijnen zijn een beetje dubbel ofzo.
Voordat je optimaal ziet kan wel een aantal weken duren geloof ik.
Maar hoeveel procent gaat er fout is de vraag..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Risico's zijn best groot bij laseren toch. Tenminste, zodanig, dat als het mis gaat ben je wel je zicht kwijt. Eén oog is vervelend kijken.
Dat is wel klein. Maar toch, het zijn toch je zintuigen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar hoeveel procent gaat er fout is de vraag..
Ik hoef mijn ogen niet te laseren.quote:
Net zoals dat je niet hoeft te vliegen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoef mijn ogen niet te laseren.
Ze moeten die kerels echt eens leren negeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
Ik moest lachen toen ik dat op de radio hoorde
maar als je hem negeert krijg je kankerharde klappenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze moeten die kerels echt eens leren negeren.
Waar op gelet wordt zijn ontstekingen. Die kans is blijkbaar 1 op 5000.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Risico's zijn best groot bij laseren toch. Tenminste, zodanig, dat als het mis gaat ben je wel je zicht kwijt. Eén oog is vervelend kijken.
kapot heet weer. biier zon. tjakka! en sd is missing somewhat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:30 schreef Anne het volgende:
Hallo. We doen al 5 dagen met dezelfde slowchat, wat is dit?
Het is zo'n fokking toffe OP, niemand wil afscheid nemen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:30 schreef Anne het volgende:
Drie-en-een-halve minuut mijn oren pijnigen met die "presentatrice" om een korte cameo te zien, dat viel wat tegenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had het eigenlijk over het fok tv filpmje, maar ook dat ja
Enkelspier gescheurd na een val in Duitsland.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef M5 het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik zojuist gekocht...
Tijd voor een kloon?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef M5 het volgende:
[ afbeelding ]
Zozoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef M5 het volgende:
[ afbeelding ]
Duitse auto's ... mja, ik heb er al een paar gehad, vond het nu wel eens tijd voor iets anders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Leuk spul ja! Maar niet duits.
Ik mag Stefan HEEL dankbaar zijn dat hij 95% van het materiaal weg heeft gegooid... Vooral het interview wat ie voor Lisse tv deed was ergquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Drie-en-een-halve minuut mijn oren pijnigen met die "presentatrice" om een korte cameo te zien, dat viel wat tegen
Eerste autootje? Wat zal ik kopen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:09 schreef H-D het volgende:
Leuk ding^^!
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat er de laatste tijd niet echt ' raad mij een eerste auto' topics geweest zijn?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerste autootje? Wat zal ik kopen?
Is er al één geweestquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wedden dat er ook gewoon serieuze reacties gaan komen
jaquote:
Ja maar blijkbaar nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ja, valt me tegen
je zou denken dat a_a alexxx wel kent
pas maar op, dat kost je vast weer een notequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:34 schreef Barcaconia het volgende:
Anne-zonder-humor snapt het ook niet.
Het dak kan er niet afquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef M5 het volgende:
[ afbeelding ]
nee hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nissan en het lijkt niet op een TT
mazdaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hoewel die mazda die TT z'n ass wel kickt volgens mij
audi TT , de "sport"auto voor vrouwen
ja foutje iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:07 schreef densmee het volgende:
[..]
mazda![]()
De is toch een Nissan350Z
wut? welke mazda lijkt er nou op een achterwiel aangedreven nissan 350Zquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar ze lijken wel echt fucking veel op elkaar
bedoel die audi en die nissanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:09 schreef densmee het volgende:
[..]
wut? welke mazda lijkt er nou op een achterwiel aangedreven nissan 350Z
1: Japans ipv Duitsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoek de verschillen, het zijn er max 7
amper dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:11 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
1: Japans ipv Duits
2: Andere kleur
3: andere deuren
4. Andere velgen
5. Andere lampen
6. Ander design.
7. Geen spoiler op die nissan (zo te zien)
8. Ziet er beter uit.
Het is eentje uit 2004, de eerste serie dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het dak kan er niet af
Nieuwste model of de originele?
Wat een bullshit, ontzettende dramaqueen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Anne mag juist blij zijn dat ik weer eens een baggertopic open, kan ze weer een note aan de verzameling toevoegen, want oh wat wil ze me graag een ban aansmerenEn dit zal er ook wel weer een zijn
hap hap hap Peurac 2quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat een bullshit, ontzettende dramaqueen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:09 schreef densmee het volgende:
[..]
wut? welke mazda lijkt er nou op een achterwiel aangedreven nissan 350Z
Dat scheelt weer in de benzinekostenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:20 schreef M5 het volgende:
[..]
Het is eentje uit 2004, de eerste serie dus.
Wat is er mis met oude clipjes?quote:
Maar deze niet:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hoewel die nissan die TT z'n ass wel kickt volgens mij
audi TT , de "sport"auto voor vrouwen
ziet er wel stoer uit maar de prestaties zijn niet bepaald wat je van zo'n auto zou verwachtenquote:
Ehhh. je weet dat het de TT-RS is? met 360 pk, 0-100 in 4.3 sec.?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ziet er wel stoer uit maar de prestaties zijn niet bepaald wat je van zo'n auto zou verwachten
gepimpte TT dus, de normale komt daar niet een bij in de buurtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:45 schreef M5 het volgende:
[..]
Ehhh. je weet dat het de TT-RS is? met 360 pk, 0-100 in 4.3 sec.?
De normale niet nee.. en de R8 4.2 quattro doet op de 0-100 4.6 sec.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
gepimpte TT dus, de normale komt daar niet een bij in de buurt
heb audi sws altijd al een net niet merkje gevonden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:47 schreef M5 het volgende:
[..]
De normale niet nee.. en de eerste versie van de R8 4.2 quattro doet op de 0-100 4.6 sec.
Doe je het wel veilig ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, ik ga ff studeren met mn 18 jarige studiegenootjes![]()
Right....studeren,..:+quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, ik ga ff studeren met mn 18 jarige studiegenootjes![]()
Geef mij maar weer de schuldquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kapot heet weer. biier zon. tjakka! en sd is missing somewhat.
Is dat satellietwerk, of heeft iemand een haspeltje uitgerold naar het volgende eiland?quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb het druk, en als ik online zit kan ik weinig klooien, omdat ik op een brakke internetverbinding zit te skaaipen, en ik er anders om de haverklap uit word geflikkerd![]()
Is het je eigen kat of die van de buren?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:09 schreef M5 het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf!.. Toch nog bezoek laat op de avond... Hoe een hor deur open moet weet ie niet, wel dat ie via het zolderraam weer terug naar buiten kan
De snelle mannetjes met te grote ego's die vroeger in BMW's zaten, rijden nu Audi's. Da's wel jammer voor Audi, maar als je tegenwoordig een BMW wilt, kan dat weer zonder er op te worden aangekeken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
heb audi sws altijd al een net niet merkje gevonden.
Zes inmiddels.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:30 schreef Anne het volgende:
Die kat komt ergens bij mij uit de buurt. Heb hem al wel vaker gezien, hij vind het heerlijk om op het garagedak in de zon te liggen, of soms ergens anders in de tuin.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is het je eigen kat of die van de buren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |