quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:
Daar hebben wij op het werk middelen voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 05:23 schreef Sounddragon het volgende:
Had iemand de leguaan nog gespot trouwens?Nee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 05:23 schreef Sounddragon het volgende:
Had iemand de leguaan nog gespot trouwens?Zit ie rechts in het midden van de foto? Anders zou ik het niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ver wegblijven uit remunj is de enige oplossing. Ver wegblijven uit heel midden tot zuid limburg is nog een beteere oplossing.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:57 schreef densmee het volgende:
Boh gek wat is het werm hier in limburg kort bij remunj
Vertaling?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:57 schreef densmee het volgende:
Boh gek wat is het werm hier in limburg kort bij remunj
dat moet je maar aan Anne vrage die heeft daar verstand vanquote:
Ja godver, je kunt toch zelf wel fatsoenlijk Nederlands typen, waus!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:13 schreef densmee het volgende:
[..]
dat moet je maar aan Anne vrage die heeft daar verstand van
Ik heb geen verstand van Remunj, gelukkig. Wereldstad volgens een ex-collegaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:13 schreef densmee het volgende:
[..]
dat moet je maar aan Anne vrage die heeft daar verstand van
boerengat met klerewinkelsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van Remunj, gelukkig. Wereldstad volgens een ex-collega.
Bang dat het spul gaat slippen/schuiven ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 05:23 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Bak in 1, geen gas, RPM's 3000+ voetje op de rem en bidden voor bruune bonen, je leven, koud ijswater en een goede afloop![]()
de remmen van mobiele kranen zijn niet fantastisch en verbranden ook nog als je pech hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bang dat het spul gaat slippen/schuiven ?
het is vooral de enorme hitte die dat opwekt het is niet voor niks dat die dingen bij bosjes afbranden, compacte bouw, hoge aslasten, veel hydroliek in de buurt van de remmen. dan zit je niet te wachten op veel hitte van de remmenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:03 schreef 2cv het volgende:
Waarom zetten die kranenkwekers er dan niet fatsoenlijke remmen op ?
iets met kat en zak...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef Dingest het volgende:
Tyfus, nieuwe koppakking heeft geen zak geholpen![]()
Dus of ik heb iets verkeerd gedaan, of de kop is krom en lekt, of er is een heel ander probleem wat ik niet zou weten.
ik wou zeggen zak en asquote:
Correctquote:
Zelfde als af-fabriek, je zou met hedendaagse techniek geen verschil meer mogen zien imho.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:48 schreef BaraCuda het volgende:
Zou dit spuitwerk zo goed moeten zijn als fabriek af of heb je altijd wel wat mindere kwaliteit?
Okey, ik dacht dat ik misschien een zeikerd wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Correct
[..]
Zelfde als af-fabriek, je zou met hedendaagse techniek geen verschil meer mogen zien imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |