quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben nieuw, dus hopelijk staat het in het goede subforum.
Ben 18, heb net mijn rijbewijs gehaald, en nu wil ik een eerste autootje. Mijn budget is 200 euro. Ik wil graag een auto die niet kapot gaat, waar ik met minstens 5 volwassen personen in kan zitten, inclusief bagage. Mijn 3 labradors moeten ook mee, dus ik denk dat het verstandig is een stationwagon te kopen? Ik heb niks met oude troep, dus mag op zijn hoogst drie jaar oud zijn. Liefst zo zuinig mogelijk, ik ben maar student! Ik heb geen voorkeur qua merk, als het maar geen Duitse, Amerikaanse, Japanse, Franse, Koreaanse, Engelse, Chinese, Oost-Europese, Zweedse, Spaanse of Sri Lankese auto is. Wat raden jullie me aan?
helaasquote:
gewoon op nederlands kenteken toch?quote:
waarom niet?quote:
quote:
Psst....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
200 euro en dan verwachten dat je iets met 4 banden kan kopen wat nog rijdt op benzine ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Psst....Ja maar, ja maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil hem gewoon vet in gezicht uitlachen![]()
O sorry, ik heb niks gezegdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar
Ik wil hem gewoon vet in gezicht uitlachen
daar zou ik best wel in rond willen rijden hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:13 schreef Barcaconia het volgende:
http://portalegre.coisas.(...)m-4x4-alter/5641048/
Je zult een paar eisen moeten laten varen maar dit komt toch dicht in de buurt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |