Nicequote:
Viel mij ook al op, maar net als de OP en dergelijke lay-out gerelateerde opmerkingen ... not my responsibility anymorequote:Op maandag 13 augustus 2012 13:03 schreef Sc0tTy het volgende:
Hmm waarom staat er bij de laatste 3 geen grijs blokje ? Topicreeks: Hardstyle
Nice!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:55 schreef eQuaL het volgende:
Kennen we deze eigenlijk al?
Verrassend goed voor een nieuwe producer
Hij heeft wel meer tracks, staan bij related...
Omdat er geen [ en ] rond Hardstyle #286 staan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:03 schreef Sc0tTy het volgende:
Laatst kwam er hier een mod over klagen dat wij de enige MUZ reeks waren die nog [] tags gebruikten, en of we het erg vonden als dat weg ging. Kennelijk hebben ze dat stilzwijgend ingevoerdquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:03 schreef Sc0tTy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:17 schreef Mind.Illusion het volgende:
De TL van The Qontinent. Set komt binnenkort online
Dat tracklist, HNNNNNNNGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Als ze niet winnen dan rekening ik het jou aanquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Maar net als Sc0tTy weiger ik apps te installeren op FB!!
You had me at #13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je vindt, ...
Ik doe er ook niet aan, maar je kunt kiezen om de app te installeren, maar dat geen hond het ziet op je timeline behalve jijzelfquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nu had ik alweer zin gekregen in een feestje en toen ik deze kanshebber zag groeide de zin eigenlijk alleen maar meer. Maar net als Sc0tTy weiger ik apps te installeren op FB!!
Echter denk ik wel dat ik naar QB ga
En godver wat baalde ik dat ik moest filmen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
OMOMOMOMOMOMMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Fridayquote:
Jep jep!quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nice, nog meer zekerheidjes hier voor QB?
quote:
Thanksquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..], leuk mixje van jou btw ... zeer fijne plaatjes.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Vanwege dat nostalgisch buitje evoked by DJBrush, weer 's AVIO @ DQ'08 opgezet ( u weet wel, met Desiree: "uitverkoooocht, uitverkoooooocht")
Meteen binnenkomend met Takin' Over:
Met een zeer jonge ReMcOrE & Sethje ( & Jeanine )
@ 0:04 "Sethje!!"
Ik, en hoorde dat ergens in Twente nog afterparty is? En ook de dag erna?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:27 schreef haakon het volgende:
Wie van hier gaan eigenlijk allemaal naar Decibel?
Volgens mij een beste groep, toch?
Ik ga na het feest denk ik naar de recreatieplas met een paar maten en zondag is er een ander feestje in ons dorpquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:36 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Ik, en hoorde dat ergens in Twente nog afterparty is? En ook de dag erna?
Jep, lekker bouncen bij Pussylounge, rammen in de Loudness en met jou een kijkje nemen bij die vage industrial zooiquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:27 schreef haakon het volgende:
Wie van hier gaan eigenlijk allemaal naar Decibel?
Volgens mij een beste groep, toch?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:26 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jep, lekker bouncen bij Pussylounge, rammen in de Loudness en met jou een kijkje nemen bij die vage industrial zooi
Wat een TL.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:30 schreef DjThera het volgende:
The Qontinent was VET
Mijn tracklist van mn live act
01. 20th Century Intro / All Get Down (Live Mash Up)
02. Two Unlimited and a Half King (No No Live Mash Up)
03. It's A Fine Day (ft Yuna-X LIVE)
04. The Battle
05. Goddamn Therafied (Theracords Live Mix)
06. Tartaros & Juized - The Dungeon (Dj Thera Remix)
07. Violence
08. Do The Happy Face (Live Mix)
09. Stashpassing (Live Mix)
10. Jammer Joh
11. Afflictive - Breadstick
Man man man wat was dit vet zeg! Echt mn laatste energie van et weekend nog eruit knallen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:30 schreef DjThera het volgende:
The Qontinent was VET
Mijn tracklist van mn live act
01. 20th Century Intro / All Get Down (Live Mash Up)
02. Two Unlimited and a Half King (No No Live Mash Up)
03. It's A Fine Day (ft Yuna-X LIVE)
04. The Battle
05. Goddamn Therafied (Theracords Live Mix)
06. Tartaros & Juized - The Dungeon (Dj Thera Remix)
07. Violence
08. Do The Happy Face (Live Mix)
09. Stashpassing (Live Mix)
10. Jammer Joh
11. Afflictive - Breadstick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hele vette foto's ook gemaakt tijdens me set. Check ze hier...Nice nice nice!! Boy schiet es op met dat filmke !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
mike NRG damm die moeten oud zijn, die twee duisters jorgen nog wat en die andere.quote:
Hou die rust!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:59 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Nice nice nice!! Boy schiet es op met dat filmke !
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die mensen genieten ervan.
Hartjes maken is ook een kunst trouwens:
[ afbeelding ]
Zijn ze nou expres zo lelijk gezet?quote:
Groupon deals zijn populair blijkbaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:23 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Zijn ze nou expres zo lelijk gezet?
Haha illuminati!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die mensen genieten ervan.
Hartjes maken is ook een kunst trouwens:
[ afbeelding ]
Ze zitten overal verdorie. Luminadi! Luminadi!quote:
WORD WAKKER EN OPEN JE OGEN!!11!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze zitten overal verdorie. Luminadi! Luminadi!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze zitten overal verdorie. Luminadi! Luminadi!
FolieMaynquote:
Eerst moeten ze nog presenteren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:42 schreef StM het volgende:
De tijdmachine zit iig bij de 4 finalisten. Nu is het aan Q om te bepalen wie de eer krijgt....
Vetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:42 schreef StM het volgende:
De tijdmachine zit iig bij de 4 finalisten. Nu is het aan Q om te bepalen wie de eer krijgt....
quote:This is the mix Lanoz made for De Tijdmachine!
01. Gius - Scrubs (Kgb's Mix)
02. The Hose - The Pressure
03. Project One - The Story Unfolds
04. Star Creatorz - Killzone (Hunter Mix)
05. D-Block & S-te-Fan - Dreamers Of Dreamz
06. The Kgb's - Superdisco (Tby Mix)
07. The Pitcher - Karma
08. Activator - Lullaby
09. Wildstylez - Push That Feeling
10. Showtek - We Speak Music
11. Project One - Rate Reducer (Headhunterz Mix)
12. Noisecontrollers - Crump
13. Frontliner - Rock That Thing
14. Activator & Zatox - Freedom
15. Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Mix)
16. Zanza Labs - Control The Mind
17. Overload - The Anthem (Vortex & Zatox Mix)
18. Brainkicker - Metal Licker
19. Donkey Rollers - LMPSJNK
20. Project One - Numbers (Wildstylez Mix)
Lanoz - De Tijdmachine Promo Mix by Lanoz
Idd! Nou vond ik de 1e leuker dan de 2e, maar het was toch een leuke aanvulling op de hardstyle van toenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:21 schreef StM het volgende:
Klopt ja. Jammer dat zowel Krusaders als Heatzone min of meer gestopt zijn
Geen gemis. :$quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:21 schreef StM het volgende:
Klopt ja. Jammer dat zowel Krusaders als Heatzone min of meer gestopt zijn
Als ze winnen, dan wil ik best naar Q-Base.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Eerst moeten ze nog presenteren.
Ik hoop het echt zo. Als ze winnen, dan sta ik de hele dag/nacht daar!
Ik heb het heel wat liever 20+.... Vorig jaar was het ook al te warm imo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:15 schreef MrDice het volgende:
Nog een paar nachtjes slapen en dan met 30+ graden een stampje plaatsen bij het lokale Safaripark de Beekse Bergen.
Dan maar een xtra flesje waterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:48 schreef StM het volgende:
[..]
Ik heb het heel wat liever 20+.... Vorig jaar was het ook al te warm imo.
Ik vind 'm ook echt lekker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:09 schreef Sc0tTy het volgende:
Heb em nu al 2x in de TMS van vorrige week voorbij horen komen en nu ook in de nieuwe... Ik vind 't anthem van Frontliner toch wel een toppertje hoor!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:33 schreef 16meter het volgende:
Als ze winnen, dan wil ik best overwegen om eventueel naar Q-Base te gaan.
Vet! Alleen 'Wake' staat verder van de onderstaande woorden af dan restquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat vinden we ervan?
[ link | afbeelding ]
Extra bier! Heeeuuujjjjquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:01 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Dan maar een xtra flesje wateral is 30gr denk ik wel optimistisch.
Dat klopt!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:27 schreef haakon het volgende:
[..]
Vet! Alleen 'Wake' staat verder van de onderstaande woorden af dan rest
Mooi hoor!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat vinden we ervan?
[ link | afbeelding ]
idd nais, aan de rechterkant lijkt een laag van de achtergrond wel helemaal door te lopen tot de rand terwijl aan de linkerkant die laag (met spikkeltjes) niet zichtbaar is ... ook met opzet gedaan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat vinden we ervan?
[ link | afbeelding ]
Rise from the dead?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:15 schreef MrDice het volgende:
Nog een paar nachtjes slapen en dan met 30+ graden een stampje plaatsen bij het lokale Safaripark de Beekse Bergen.
Verzoekje aan de heren en dames van de hardstylende muziekverzameling. Iemand nog een werkend linkje naar de Megamix 2011 van NLS04? beide links via hardtraxx en LSDB doen het niet meer en ik ben vergeten hem te downloaden.
Muwhaha hell yeah! Hardstyle is net als zitten op een mierenhoop, 't blijft kriebelen! En als de weersverwachtingen kloppen, niet een slecht feestje zaterdag om de draad weer losjes bij op te pakkenquote:
Was mij nog nieteens opgevallen. Scherp!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
idd nais, aan de rechterkant lijkt een laag van de achtergrond wel helemaal door te lopen tot de rand terwijl aan de linkerkant die laag (met spikkeltjes) niet zichtbaar is ... ook met opzet gedaan?
Ooit in een interview gelezen waarom de carrière van Kraak en Smaak niet echt in de USA van de grond kwam: "Crack & Smack"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:52 schreef T-Force het volgende:
Ook weer terug uit Sziget en wat was het gaaf!!! Optredens die er tussen uit sprongen: Elektro Guzzi, Kraak en Smaak, Leftfield, Crookers, High Contrast, Tiga, ADVENT VS. INDUSTRIALYZER _0_
Mn eigen optreden was wel het hoogtepunt voor mij. Wat vet zeg!!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:23 schreef Pro_Shifty het volgende:
Deze 2 nummers zijn in een vorige reeks ook al gepost. Ik vind sommige hardstyle nummers echt vet zoals bovenstaande. Ik hou echter niet van die echter harde platen zeg maar zonder zang etc. Denk dat je wel snapt wat ik bedoel.
Iemand nog aanraders als je mijn smaak van hardstyle nu misschien beetje begrijpt?
Keep up the Good Work!
Ik zou zeggen: hou in de gaten wat hier de grond in wordt geboord, ik denk dat dat de nummers zijn die jij zoektquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik zit ook te wachten op iemand die mij daarmee kan helpen. Ik had wel verwacht dat sommige mensen dit beetje sissy hardstyle vinden maar oke.
Niet iedereen houd van hetzelfde
Daar was ooit een speciaal topic voor maar die is helaas gesloten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik zit ook te wachten op iemand die mij daarmee kan helpen. Ik had wel verwacht dat sommige mensen dit beetje sissy hardstyle vinden maar oke.
Niet iedereen houd van hetzelfde
Haha ja was ik al aan het doen. Ik denk zal eens kijken of ik het wat sneller kan laten gaan haha.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: hou in de gaten wat hier de grond in wordt geboord, ik denk dat dat de nummers zijn die jij zoekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |