Mwoah, Capecchi was redelijk goed in Burgos en Ratto kan ook zomaar eens verrassen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:33 schreef VreemdeEend het volgende:
Ik zat ook te denken aan Liquigas, maar aan hun selectie te zien hadden ze de hele wedstrijd dit jaar liever over willen slaan.
NOS niet zo te zien, wat raar is want anders zenden ze het wel altijd uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:35 schreef Pro_Shifty het volgende:
TS zegt beeld van 15.45 uur. Waar kan je dat beeld zien? NOS site?
http://www.procyclinglive.com/livestream/quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:35 schreef Pro_Shifty het volgende:
TS zegt beeld van 15.45 uur. Waar kan je dat beeld zien? NOS site?
twitter:andremeganck twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 13:16:28#sporza #sansebastian- de max voorsprong van het duo was 11'50" - momenteel na 70 km nog 7'45" -de ploeg Katusha ment het peloton reageer retweet
dankquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jep vanaf 15.45 op Sporza en Eurosport.
Vooralsnog werkt het niet. Wellicht niet in het buitenland te zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:54 schreef HupDuitslandHup het volgende:
Hun eigen tv begint eerder om 15:15 uur
http://www.eitb.com/eu/kirolak/zuzenean/
Het lijkt ook niet eens op Spaans of Frans, ik kan er echt niets van uitmaken gewoon, en dat als Spanjaardquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:02 schreef BlaZ het volgende:
Leuk die baskische termen, leren we ook nog wat haha
Ben jij Spaans ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt ook niet eens op Spaans of Frans, ik kan er echt niets van uitmaken gewoon, en dat als Spanjaard
hehe we kunnen hier wel in het Spaans verdergaan , ik heb de afgelopen 2 jaar in Mexico gewoond hehequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt ook niet eens op Spaans of Frans, ik kan er echt niets van uitmaken gewoon, en dat als Spanjaard
Ik op de Belgquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:11 schreef Sautor het volgende:
Waar kijken jullie tv met Baskische termen?
Maar inderdaad, Catalaans is goed te begrijpen bijv maar dit Baskisch lijkt echt nergens opquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik kijk via schotelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:11 schreef Sautor het volgende:
Waar kijken jullie tv met Baskische termen?
Neuh, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:22 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen
helemaal vergeten dat er dus wielrennen is,
Ben ik even mooi op tijd nog, haha,
iets gemist toevallig ?
Nee wij zijn net begonnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:22 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen
helemaal vergeten dat er dus wielrennen is,
Ben ik even mooi op tijd nog, haha,
iets gemist toevallig ?
afgesproken trucje met Mollemaquote:
Zag hem als 3de Rabo .. denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:27 schreef Pedroso het volgende:
Zit LL er nog bij ? Heb 'm nog niet voorbij zien komen dacht ik.
Zag hem inderdaad zitten in pakweg positie 20 a 25 ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:27 schreef Pedroso het volgende:
Zit LL er nog bij ? Heb 'm nog niet voorbij zien komen dacht ik.
Ik zat er eigenlijk al op te wachten. Als het over Polen gaat dan heeft Jose daar altijd wel een opmerking over.quote:
De Tempo Pool dacht ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk al op te wachten. Als het over Polen gaat dan heeft Jose daar altijd wel een opmerking over.
Hoe noemde hij Silvester Szmyd ook alweer ? De werk Pool ofzo ?
Die doet toch ook helemaal niet mee?quote:
Nee, heeft afgezegd. Valls rijdt met zijn rugnummerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die doet toch ook helemaal niet mee?
Val in de L'Ain toch? Wel jammer natuurlijk, wel een mooie koers voor Johnny (al lijkt ie me voor Johnny in z'n vorm van dit seizoen toch wel te zwaar)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, heeft afgezegd. Valls rijdt met zijn rugnummer
Ach da's waar ook, helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Val in de L'Ain toch? Wel jammer natuurlijk, wel een mooie koers voor Johnny (al lijkt ie me voor Johnny in z'n vorm van dit seizoen toch wel te zwaar)
Clarke is er ook nog volgens mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:03 schreef TheArt het volgende:
Rappe mannen zijn dan Ratto, Meersman, Valverde, LLS, Uran en Van Avermaet.
Altijd goed in het najaar die gast.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Clarke is er ook nog volgens mij
Nee, dit is goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Probeert Mollema nu LL te beschermen? Beetje vreemd, laat ze maar rijden
Natuurlijk is het goed. Maar ik betwijfel of het nodig was om daar kracht aan te verspillen.quote:
'Ze' zitten op 8. Martin op 6.quote:
Zou wel een fantastisch begin van het najaar zijn voor Rabo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:12 schreef Gitank2 het volgende:
LL, samen met Boom de winnerstypes van Rabo
Inderdaad!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zou wel een fantastisch begin van het najaar zijn voor Rabo.
Prima uitslag voor Meersman, 2e volgens mij.quote:
Volgens mij 3e na Gerrans.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima uitslag voor Meersman, 2e volgens mij.
Hehe, ik heb niets van het voorjaar gezien, maar ik weet die bergetappe van de Vuelta van vorig jaar nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:17 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
hij eindigt dit jaar wel elke keer achter Dan Martin
quote:1 - L.L. Sanchez
2 - Gerrans
3 - Meersman
4 - Le Mevel
5 - Mollema
6 - Santambrogio
7 - Christensen
8 - Rodriguez
9 - Florencio
10 - Ulissi
11 - Anton
12 - Talansky
13 - Van Avermaet
14 - Zubeldia
15 - Majka
16 - Roche
17 - Ratto
18 - D. Martin
Nee toch? tijdens de koers meende ik horen "gij gaat volgende week de vuelta doen"quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:31 schreef TheArt het volgende:
Betekent dit trouwens ook dat Renaat samen met José de Vuelta gaat doen i.p.v. traditioneel Wuyts?
Ah, ik heb niet de hele uitzending gevolgd, dus dat kan ik gemist hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee toch? tijdens de koers meende ik horen "gij gaat volgende week de vuelta doen"
Klopt, ik ben er ook een keer geweest. Inderdaad een mooie stad om een keer te bezoekenquote:
San Sebastián is een hele mooie stad ,de stad ademt natuur en het is heerlijk vertoeven in centrum,je kan heerlijk eten in deze stad en als je in de zomer gaat dan kan je heerlijk aan de baai liggen in een soort schelp .quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, ik ben er ook een keer geweest. Inderdaad een mooie stad om een keer te bezoekenMooi weer is dan wel aan te raden, want toen ik erg was, was het grijs en grauw.
Jose zei juist elke keer dat het wel Sanchez was die voorop reed en die zeer waarschijnlijk niet stil zou vallen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:16 schreef F_JD het volgende:
Dat ze elke keer (commentaar op de Belg) denken dat Sanchez wel even teruggepakt gaan worden. Het wordt bijna standaard dat men zich de tanden stuk bijt op deze geweldenaar. Mooi gereden
Idd, ik hoorde juist constant dat de vogel al gevlogen was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jose zei juist elke keer dat het wel Sanchez was die voorop reed en die zeer waarschijnlijk niet stil zou vallen.
Inderdaad prima bezig. Nu nog klassementen rijden in rondjes van één weekquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:34 schreef vivelafete het volgende:
Sanchez is goed bezig zeg! Moet eerlijk zeggen dat ik hem al wel had afgeschreven na zijn matige start bij Rabo. Toen was het geen schim van zichzelf, nu is hij weer beresterk met een goed tactisch inzicht.
Ja, de laatste vier kilometer, daarvoor bleef Renaat beweren dat ze wel terug zouden keren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jose zei juist elke keer dat het wel Sanchez was die voorop reed en die zeer waarschijnlijk niet stil zou vallen.
Heeft niet zoveel met verstoppertje te maken, lijkt me. Mollema is met een compleet beurs lichaam uit de Tour gestapt, heeft daarna z'n rust gepakt en heeft zich toen voorbereid op de Vuelta. Reed daarna in de ronde van Burgos, waar hij niet veel meer deed dan meerijden, maar dat heeft Mollema sowieso altijd als hij een tijdje geen wedstrijd gereden heeft. Nu zie je ook weer dat hij die "opwarmkoers" heel goed heeft gebruikt en zijn vorm stijgende is. Moet ook wel trouwens, Vuelta heeft op maandag al direct een bergrit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:16 schreef knep het volgende:
Bauke goed verstoppertje gespeeld voor de Vuelta die is prima in orde.
Eén van de betere aankopen. Heeft al meer dan eens de meubelen gered.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef Leatherface het volgende:
Sanchez is stiekem toch wel een van de betere renners van dit jaar.
Die Montreal GP van Gesink was ook WT.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:28 schreef Marcoss het volgende:
2 WT-zeges voor Rabo in 3 dagen, terwijl ze sinds de Giro 2009 geen eindzege in een WT-rittenkoers of winst in een WT-ééndagskoers meer hadden gepakt
Oh jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die Montreal GP van Gesink was ook WT.
Zeker, maar toch doet hij te weinig mee in eindklassementen van rittenwedstrijden voor iemand met zijn kwaliteiten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef Leatherface het volgende:
Sanchez is stiekem toch wel een van de betere renners van dit jaar.
MSR in 2010 ook. Of was dat toen geen onderdeel van de PT?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die Montreal GP van Gesink was ook WT.
Ja, dat is inderdaad wel opvallend. Afgezien van zijn tweede plaats in Romandië heeft ie maar weinig klassementen gereden sinds zijn overstap naar Rabo. Waar ie in 2009 nog 'gewoon' Parijs-Nice won, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zeker, maar toch doet hij te weinig mee in eindklassementen van rittenwedstrijden voor iemand met zijn kwaliteiten.
Maar toen had ie voor zijn doen ook wel een off year (afgezien van die Tourrit dan)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:07 schreef rubbereend het volgende:
KAn je nagaan, het eerste jaar was er volgens mij hier heel veel kritiek op LL
2e?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel opvallend. Afgezien van zijn tweede plaats in Romandië heeft ie maar weinig klassementen gereden sinds zijn overstap naar Rabo. Waar ie in 2009 nog 'gewoon' Parijs-Nice won, bijvoorbeeld.
Fok, je hebt gelijk. Ik ben helemaal in de war. Hij won twee ritten. Daar raakte ik mee in de bonen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
2e?10e toch?
Samen met Ronde van Peking vorig jaar de enige rittenkoers waar hij top 10 reed in het shirt van Rabo, opvallend mager gezien zijn kwaliteiten en zijn prestaties ervoor.
Nah, LLS start meestal toch wel als een van de mannen die het voor het klassement moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef rubbereend het volgende:
Is het ook niet zo dat Rabo in die rittenkoersjes vaak op andere gokt? Gesink/Mollema?
Nouja, zo geweldig doet Rabobank het dit jaar niet in rittenkoersen met dan wel weer winst in Eneco Tour en Californie, maar voor de rest slechts een 3e plaats voor Mollema in Baskenland. En vorig jaar was niet echt beter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:39 schreef Evertjan het volgende:
wat maakt het uit als hij maar lekker die ritten wint en koersen wint zoals vandaag is hij een perfecte renner voor de Rabo. Ze hebben al weinig echte afmakers in de ploeg
Ze moeten vaker kunnen winnen zelfs, denk ik. Gesink is niet direct een afmaker waardoor etappezeges lastig te behalen zijn voor hem, maar hij heeft toch al wat kansen op eindzeges in mooie rittenkoersen laten liggen....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef MichelWuyts het volgende:
Gesink 4de in Zwitserland, Kruijswijk 8ste, Kelderman 8ste in Dauphine. Zo slecht doen ze het niet. Al moeten Mollema en gesink vaker op het podium kunnen eindigen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:34 schreef MichelWuyts het volgende:
Daarnaast Freire in 2010 met Milaan san Remo. Langeveld in Omloop het volk/nieuwsblad.
Dus je bent er wel meer vergeten.
In deze focusde ik mij voornamelijk op de podiumplekken, want die moeten echt vaker haalbaarder zijn. Ook in kleinere koersen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef MichelWuyts het volgende:
Gesink 4de in Zwitserland, Kruijswijk 8ste, Kelderman 8ste in Dauphine. Zo slecht doen ze het niet. Al moeten Mollema en gesink vaker op het podium kunnen eindigen.
Dat bericht is voor die gast op de vorige pagina die zei dat de overwinningen van LL en Boom de enige WT overwinningen voor Rabo sinds Giro 2009 zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]Waar heb ik het over het klassieke werk?
[..]
In deze focusde ik mij voornamelijk op de podiumplekken, want die moeten echt vaker haalbaarder zijn. Ook in kleinere koersen.
Nu heb jij het over Omloop Het Nieuwsblad, maar dat is natuurlijk geen WTquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Dat bericht is voor die gast op de vorige pagina die zei dat de overwinningen van LL en Boom de enige WT overwinningen voor Rabo sinds Giro 2009 zijn.
Maar de Omloop is alsnog wel een mooie eendagskoers in het voorjaar he? Zeker voor iemand als Langeveld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nu heb jij het over Omloop Het Nieuwsblad, maar dat is natuurlijk geen WTFreire en MSR is natuurlijk wel juist.
Absoluut, maar het ging MW per se om WT-koersen, dus vandaar die kanttekening.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar de Omloop is alsnog wel een mooie eendagskoers in het voorjaar he? Zeker voor iemand als Langeveld.
Off-topic, maareuh... Al een beetje uit de OS-mindset?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut, maar het ging MW per se om WT-koersen, dus vandaar die kanttekening.
Absoluutquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Off-topic, maareuh... Al een beetje uit de OS-mindset?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |