Nouja, zo geweldig doet Rabobank het dit jaar niet in rittenkoersen met dan wel weer winst in Eneco Tour en Californie, maar voor de rest slechts een 3e plaats voor Mollema in Baskenland. En vorig jaar was niet echt beter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:39 schreef Evertjan het volgende:
wat maakt het uit als hij maar lekker die ritten wint en koersen wint zoals vandaag is hij een perfecte renner voor de Rabo. Ze hebben al weinig echte afmakers in de ploeg
Ze moeten vaker kunnen winnen zelfs, denk ik. Gesink is niet direct een afmaker waardoor etappezeges lastig te behalen zijn voor hem, maar hij heeft toch al wat kansen op eindzeges in mooie rittenkoersen laten liggen....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef MichelWuyts het volgende:
Gesink 4de in Zwitserland, Kruijswijk 8ste, Kelderman 8ste in Dauphine. Zo slecht doen ze het niet. Al moeten Mollema en gesink vaker op het podium kunnen eindigen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:34 schreef MichelWuyts het volgende:
Daarnaast Freire in 2010 met Milaan san Remo. Langeveld in Omloop het volk/nieuwsblad.
Dus je bent er wel meer vergeten.
In deze focusde ik mij voornamelijk op de podiumplekken, want die moeten echt vaker haalbaarder zijn. Ook in kleinere koersen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef MichelWuyts het volgende:
Gesink 4de in Zwitserland, Kruijswijk 8ste, Kelderman 8ste in Dauphine. Zo slecht doen ze het niet. Al moeten Mollema en gesink vaker op het podium kunnen eindigen.
Dat bericht is voor die gast op de vorige pagina die zei dat de overwinningen van LL en Boom de enige WT overwinningen voor Rabo sinds Giro 2009 zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]Waar heb ik het over het klassieke werk?
[..]
In deze focusde ik mij voornamelijk op de podiumplekken, want die moeten echt vaker haalbaarder zijn. Ook in kleinere koersen.
Nu heb jij het over Omloop Het Nieuwsblad, maar dat is natuurlijk geen WTquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Dat bericht is voor die gast op de vorige pagina die zei dat de overwinningen van LL en Boom de enige WT overwinningen voor Rabo sinds Giro 2009 zijn.
Maar de Omloop is alsnog wel een mooie eendagskoers in het voorjaar he? Zeker voor iemand als Langeveld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nu heb jij het over Omloop Het Nieuwsblad, maar dat is natuurlijk geen WTFreire en MSR is natuurlijk wel juist.
Absoluut, maar het ging MW per se om WT-koersen, dus vandaar die kanttekening.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar de Omloop is alsnog wel een mooie eendagskoers in het voorjaar he? Zeker voor iemand als Langeveld.
Off-topic, maareuh... Al een beetje uit de OS-mindset?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut, maar het ging MW per se om WT-koersen, dus vandaar die kanttekening.
Absoluutquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Off-topic, maareuh... Al een beetje uit de OS-mindset?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |