afgesproken trucje met Mollemaquote:
Zag hem als 3de Rabo .. denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:27 schreef Pedroso het volgende:
Zit LL er nog bij ? Heb 'm nog niet voorbij zien komen dacht ik.
Zag hem inderdaad zitten in pakweg positie 20 a 25 ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:27 schreef Pedroso het volgende:
Zit LL er nog bij ? Heb 'm nog niet voorbij zien komen dacht ik.
Ik zat er eigenlijk al op te wachten. Als het over Polen gaat dan heeft Jose daar altijd wel een opmerking over.quote:
De Tempo Pool dacht ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk al op te wachten. Als het over Polen gaat dan heeft Jose daar altijd wel een opmerking over.
Hoe noemde hij Silvester Szmyd ook alweer ? De werk Pool ofzo ?
Die doet toch ook helemaal niet mee?quote:
Nee, heeft afgezegd. Valls rijdt met zijn rugnummerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die doet toch ook helemaal niet mee?
Val in de L'Ain toch? Wel jammer natuurlijk, wel een mooie koers voor Johnny (al lijkt ie me voor Johnny in z'n vorm van dit seizoen toch wel te zwaar)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, heeft afgezegd. Valls rijdt met zijn rugnummer
Ach da's waar ook, helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Val in de L'Ain toch? Wel jammer natuurlijk, wel een mooie koers voor Johnny (al lijkt ie me voor Johnny in z'n vorm van dit seizoen toch wel te zwaar)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |