Mwoah, Capecchi was redelijk goed in Burgos en Ratto kan ook zomaar eens verrassen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:33 schreef VreemdeEend het volgende:
Ik zat ook te denken aan Liquigas, maar aan hun selectie te zien hadden ze de hele wedstrijd dit jaar liever over willen slaan.
NOS niet zo te zien, wat raar is want anders zenden ze het wel altijd uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:35 schreef Pro_Shifty het volgende:
TS zegt beeld van 15.45 uur. Waar kan je dat beeld zien? NOS site?
http://www.procyclinglive.com/livestream/quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:35 schreef Pro_Shifty het volgende:
TS zegt beeld van 15.45 uur. Waar kan je dat beeld zien? NOS site?
twitter:andremeganck twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 13:16:28#sporza #sansebastian- de max voorsprong van het duo was 11'50" - momenteel na 70 km nog 7'45" -de ploeg Katusha ment het peloton reageer retweet
dankquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jep vanaf 15.45 op Sporza en Eurosport.
Vooralsnog werkt het niet. Wellicht niet in het buitenland te zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:54 schreef HupDuitslandHup het volgende:
Hun eigen tv begint eerder om 15:15 uur
http://www.eitb.com/eu/kirolak/zuzenean/
Het lijkt ook niet eens op Spaans of Frans, ik kan er echt niets van uitmaken gewoon, en dat als Spanjaardquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:02 schreef BlaZ het volgende:
Leuk die baskische termen, leren we ook nog wat haha
Ben jij Spaans ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt ook niet eens op Spaans of Frans, ik kan er echt niets van uitmaken gewoon, en dat als Spanjaard
hehe we kunnen hier wel in het Spaans verdergaan , ik heb de afgelopen 2 jaar in Mexico gewoond hehequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt ook niet eens op Spaans of Frans, ik kan er echt niets van uitmaken gewoon, en dat als Spanjaard
Ik op de Belgquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:11 schreef Sautor het volgende:
Waar kijken jullie tv met Baskische termen?
Maar inderdaad, Catalaans is goed te begrijpen bijv maar dit Baskisch lijkt echt nergens opquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik kijk via schotelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:11 schreef Sautor het volgende:
Waar kijken jullie tv met Baskische termen?
Neuh, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:22 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen
helemaal vergeten dat er dus wielrennen is,
Ben ik even mooi op tijd nog, haha,
iets gemist toevallig ?
Nee wij zijn net begonnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:22 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen
helemaal vergeten dat er dus wielrennen is,
Ben ik even mooi op tijd nog, haha,
iets gemist toevallig ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |