Het lijkt ook niet eens op Spaans of Frans, ik kan er echt niets van uitmaken gewoon, en dat als Spanjaardquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:02 schreef BlaZ het volgende:
Leuk die baskische termen, leren we ook nog wat haha
Ben jij Spaans ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt ook niet eens op Spaans of Frans, ik kan er echt niets van uitmaken gewoon, en dat als Spanjaard
hehe we kunnen hier wel in het Spaans verdergaan , ik heb de afgelopen 2 jaar in Mexico gewoond hehequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt ook niet eens op Spaans of Frans, ik kan er echt niets van uitmaken gewoon, en dat als Spanjaard
Ik op de Belgquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:11 schreef Sautor het volgende:
Waar kijken jullie tv met Baskische termen?
Maar inderdaad, Catalaans is goed te begrijpen bijv maar dit Baskisch lijkt echt nergens opquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik kijk via schotelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:11 schreef Sautor het volgende:
Waar kijken jullie tv met Baskische termen?
Neuh, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:22 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen
helemaal vergeten dat er dus wielrennen is,
Ben ik even mooi op tijd nog, haha,
iets gemist toevallig ?
Nee wij zijn net begonnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:22 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen
helemaal vergeten dat er dus wielrennen is,
Ben ik even mooi op tijd nog, haha,
iets gemist toevallig ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |