Sowieso geen 102cm hoge koelkast. Als je apparatuur van IKEA neemt. Als je zelf al een koelkast hebt of deze ergers anders gaat kopen krijg je een 125cm hoge deur daarvoor. Daarboven mag volgens de richtlijnen van IKEA inderdaad geen combimagnetron omdat IKEA vindt dat die dan te hoog komt te zitten wat gevaarlijke situaties kan opleveren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik zit even met de ikea keukenplanner te stoeien om te kijken wat er voor verschil tussen een ikea-keuken en een aantal offertes die ik heb liggen, maar heeft de ikea geen hoge kasten waarin zowel een inbouwkoeler (102cm nis) als een inbouw combi magnetron (45cm nis) geplaatst kunnen worden?
Dure smaak haha.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:53 schreef SacreCoeur het volgende:
JA! dat is 'm, thx!
Nou daar zou ik dus echt niet met net gelakte teennagels overheen lopen.
Die prijs
ik heb het ook via de chat doorgegeven, maar meer dan een 'ik ga het doorgeven' kon er niet vanaf.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:23 schreef JohnB52 het volgende:
Haha.
Ik dacht ik mail ikea met de vraag waarom t met n familypas duurder is dan zonder.
Krijg dit mailtje terug:
Bedankt voor uw opmerkzaamheid. Wij hebben het inmiddels doorgegeven en het is op de website aangepast. Ik wil u hiervoor graag twee dinerbonnen sturen als dank. Deze zult u per post ontvangen.
Bedankt Bartjebart! ;-)
Je hebt dus zelf een koelkast die je wilt gaan gebruiken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 02:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
Vreemde situatie.. dat zou inhouden dat ik geen magnetron kwijt kan in mn keuken.
Veel plezier ermeequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:23 schreef JohnB52 het volgende:
Haha.
Ik dacht ik mail ikea met de vraag waarom t met n familypas duurder is dan zonder.
Krijg dit mailtje terug:
Bedankt voor uw opmerkzaamheid. Wij hebben het inmiddels doorgegeven en het is op de website aangepast. Ik wil u hiervoor graag twee dinerbonnen sturen als dank. Deze zult u per post ontvangen.
Bedankt Bartjebart! ;-)
Zo te zien moet internet nog een update krijgen. ALGOT is best nieuw.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:00 schreef Craptacular het volgende:
Weet iemand waar ik deze combinatie kan vinden? Ik zie dit niet op de NL site namelijk.
[ afbeelding ]
ALGOT is heel breed op zich. Het is per winkel om de keuze te maken wat ze precies van ALGOT willen laten zien. Laat je kledingopbergers zien, of richt je je meer op andere vlakken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef Craptacular het volgende:
In de winkel ook nog niet gezien bij de Algot producten.
Jaquote:
Ok, dus ik moet gewoon bij meerdere Ikea's gaan kijken wat ze hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ALGOT is heel breed op zich. Het is per winkel om de keuze te maken wat ze precies van ALGOT willen laten zien. Laat je kledingopbergers zien, of richt je je meer op andere vlakken.
En dan is het nog de vraag of exact die opstelling er staat die op die foto staatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:49 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ok, dus ik moet gewoon bij meerdere Ikea's gaan kijken wat ze hebben.
Best een mooie combinatie zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:00 schreef Craptacular het volgende:
Weet iemand waar ik deze combinatie kan vinden? Ik zie dit niet op de NL site namelijk.
[ afbeelding ]
Atm is t toch behoorlijk druk in ikea Delft hoor!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:07 schreef Danielle83 het volgende:
Morgen wordt het heerlijk Ikea weer
Altijd zo balen dat er geen waarschuwing is dat een lijn er uit gaat.quote:
Volgens de website liggen er 56 stuks. Die niet zo heel lang geleden geleverd zijn overigens.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben benieuwd of het bekvam kruidenrekje nu al eens op vooraad is.
we komen iedere keer voor niets in amsterdam
Wat denk je dat er gebeurt als IKEA gaat aankondigen "pas op deze groep artikelen gaat uit het assortiment"?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:28 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Altijd zo balen dat er geen waarschuwing is dat een lijn er uit gaat.
Ik twijfel nu of ik even een lading antonius wandrail+console gaat kopen. Hoeveel gaat de ALGOT kosten?
Yup. zoals andere winkels het ook doen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als IKEA gaat aankondigen "pas op deze groep artikelen gaat uit het assortiment"?
Dat is de breedte van het passe partout zelf denk ik (en dan 1cm dikke lijst er omheen).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
De breedte van de afbeelding is 40 cm, volgens de productomschrijving. Lengte kun je dan zo uitrekenen aan de hand van de afbeelding
Zou het? Zo staat het in elk geval op de Ikea-site:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is de breedte van het passe partout zelf denk ik (en dan 1cm dikke lijst er omheen).
Ik zou zeggen, 30x35.
het staat wel online, maar in de winkel klopte het steeds niet helaasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Je kunt toch op de site de voorraad checken? Of geldt dat niet voor kleiner spul?
nou dan moeten we binnenkort maar weer eens proberen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens de website liggen er 56 stuks. Die niet zo heel lang geleden geleverd zijn overigens.
Niet handig...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het staat wel online, maar in de winkel klopte het steeds niet helaas
Verrek, bij mij ook als ik de compatibiliteitsmodus aanzetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:45 schreef Adelante het volgende:
29x39 staat er bij mij gewoon bij bij de binnenmaten passe partout
Ja bij IKEA staat het er ook bij als iets afgeprijsd is. Maar andere winkels gaan ook niet een hele tijd van te voren melden dat een bepaald artikel uit het assortiment gaat toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:37 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Yup. zoals andere winkels het ook doen?
laatst zag ik bij kruidvat een rek vol met spullen die uit het assortiment gaan en dus voor 50% of meer korting verkocht worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja bij IKEA staat het er ook bij als iets afgeprijsd is. Maar andere winkels gaan ook niet een hele tijd van te voren melden dat een bepaald artikel uit het assortiment gaat toch?
Nee dat is niet waarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:34 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
laatst zag ik bij kruidvat een rek vol met spullen die uit het assortiment gaan en dus voor 50% of meer korting verkocht worden.
Komt er op neer bij Ikea: korting=oppassen
Ja dat zou absoluut een voordeel zijn inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:05 schreef Leandra het volgende:
Of dat mensen het juist dan al kopen als aanvulling op hun bestaande artikelen.
Ja, wil t liefst allemaal Siemens apparatuur hebben, maar als ik een Ikea koelkast neem, dan zou t wel willen? de combi koelkast/combi-oven in 1 hoge kast?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt dus zelf een koelkast die je wilt gaan gebruiken?
Dan krijg je een koelkast van +/- 90cm, dan je combimagnetron en dan een kastje van 57 of 70cmquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, wil t liefst allemaal Siemens apparatuur hebben, maar als ik een Ikea koelkast neem, dan zou t wel willen? de combi koelkast/combi-oven in 1 hoge kast?
Is dat een standaard optie in de keukenplanner? Ik heb er zelf laatst naar gezocht, maar dacht dat het niet mogelijk was.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan krijg je een koelkast van +/- 90cm, dan je combimagnetron en dan een kastje van 57 of 70cm
dat vooral. niets is zo vervelend als een incompleet set omdat ikea de boel omgooit zonder aankondiging om welke producten het gaat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:05 schreef Leandra het volgende:
Of dat mensen het juist dan al kopen als aanvulling op hun bestaande artikelen.
Die optie zit iig niet in de keukenplanner, of ik ben blind. vreemd ook dat een 102cm nis niet in t pakket zit, kom dat bij elke willekeurige andere keukenboer gewoon tegen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan krijg je een koelkast van +/- 90cm, dan je combimagnetron en dan een kastje van 57 of 70cm
Yes, daarom wacht ik nog even tot ze wel het volledige assortiment hebben. Ze zitten nog in de overgangsfase naar een nieuwe catalogus.quote:
IKEA heeft zijn pakket inbouwapparatuur aangepast aan de deuren die in het assortiment zijn. En de hoeveelheid verschillende maten deuren is geprobeerd zo klein mogelijk te houden. Een 92cm hoge deur wordt ook gebruikt voor bovenkasten. Een 102 hoge koelkast vraagt teveel wijzigingen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Die optie zit iig niet in de keukenplanner, of ik ben blind. vreemd ook dat een 102cm nis niet in t pakket zit, kom dat bij elke willekeurige andere keukenboer gewoon tegen.
En jij denkt dat dit de IKEA webcare is ofzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:06 schreef Jojojojojojojo het volgende:
Beste Ikea,
Eind juli heb ik bij de vestiging Delft een soderham set gekocht t.w.v. 995 euro.
Deze is netjes bezorgd en staat hier super.
Nu zit er ook een chaise longe bij waar ik altijd op zit.
Maar het lijkt wel of er na 4 weken een zitkuil is gevormd.
Ik zit hier niet lekker meer op. Voor mn gevoel "glij" ik steeds weg.
Hoe nu te handelen?
Goh dank je wel voor je vriendelijkheid.quote:En jij denkt dat dit de IKEA webcare is ofzo?
als jij het afzeiken noemt, als ik gewoon vraag of je denkt dat we van de Ikea webcare zijn, prima.. Moet je dan zelf weten. Hoezo snel aangevallen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:56 schreef Jojojojojojojo het volgende:
[..]
Goh dank je wel voor je vriendelijkheid.
Mij was verteld dat hier alleen Ikea mensen zaten die je konden helpen.
Blijkbaar heb ik me vergist en word meteen afgezeken.
Wat dacht je van de toon waarop je het vraagt?quote:als jij het afzeiken noemt, als ik gewoon vraag of je denkt dat we van de Ikea webcare zijn, prima.. Moet je dan zelf weten. Hoezo snel aangevallen.
dit is internet, dus knap dat jij er een toon bij hoorde. Einde discussie. Welterusten!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:03 schreef Jojojojojojojo het volgende:
[..]
Wat dacht je van de toon waarop je het vraagt?
Wat je toch het beste kunt doen is om zelf even contact met IKEA te zoeken door:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:06 schreef Jojojojojojojo het volgende:
Beste Ikea,
Eind juli heb ik bij de vestiging Delft een soderham set gekocht t.w.v. 995 euro.
Deze is netjes bezorgd en staat hier super.
Nu zit er ook een chaise longe bij waar ik altijd op zit.
Maar het lijkt wel of er na 4 weken een zitkuil is gevormd.
Ik zit hier niet lekker meer op. Voor mn gevoel "glij" ik steeds weg.
Hoe nu te handelen?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat je toch het beste kunt doen is om zelf even contact met IKEA te zoeken door:
- of een mail te sturen via: http://www.cccnservice.nl/(S(n2l4bhqfesu0nc55vm50gj33))/p_ca_ano.aspx?NodeID=1044
- te bellen met 0900-2354532
- langs te gaan bij de klantenservice in de winkel.
Dank je voor je hulp.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat je toch het beste kunt doen is om zelf even contact met IKEA te zoeken door:
- of een mail te sturen via: http://www.cccnservice.nl/(S(n2l4bhqfesu0nc55vm50gj33))/p_ca_ano.aspx?NodeID=1044
- te bellen met 0900-2354532
- langs te gaan bij de klantenservice in de winkel.
Ik zal er even rekening mee houden aangezien we waarschijnlijk binnen nu en 4 maanden nieuwe meubels nemen. Als ik wat heb krijg je het!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:44 schreef Marieke9 het volgende:
Omdat ik schuimfolie zoek, hoop ik dat hier iemand met nieuwe meubels mij kan helpen. Schuimfolie is dat super-dunne schuimplastic dat tussen meubelonderdelen zit ter bescherming. Maar ik weet niet of Ikea dat tussen zijn onderdelen doet. Misschien alleen bij hoogglanslak, tegen het krassen?
2 vellen (ongeveer 40x80) zou al goed zijn en alle kleine beetjes helpen
De vestigingen hebben dat niet "los" in de winkel liggen.quote:
Dat valt bij mij onder de 'winkel'.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:03 schreef JohnB52 het volgende:
Bij de klantenservice of koopjeshoek zou je het kunnen vragen toch?
Ik bedoelde t ook meer richting degene die de vraag stelde :-)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat valt bij mij onder de 'winkel'.
Ook voor android? Of alleen voor Iphone?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:29 schreef E.T. het volgende:
De catalogus is binnen, en het is zó leuk met het iphone-appje erbij
Die is er ook voor Android.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ook voor android? Of alleen voor Iphone?
Ik heb hem eens gedownload voor de iphone inderdaad. Grooot bestand.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is er ook voor Android.
Nadeel vind ik alleen wel dat de complete app belachelijk groot is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |