De vestigingen hebben dat niet "los" in de winkel liggen.quote:
Dat valt bij mij onder de 'winkel'.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:03 schreef JohnB52 het volgende:
Bij de klantenservice of koopjeshoek zou je het kunnen vragen toch?
Ik bedoelde t ook meer richting degene die de vraag stelde :-)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat valt bij mij onder de 'winkel'.
Ook voor android? Of alleen voor Iphone?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:29 schreef E.T. het volgende:
De catalogus is binnen, en het is zó leuk met het iphone-appje erbij
Die is er ook voor Android.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ook voor android? Of alleen voor Iphone?
Ik heb hem eens gedownload voor de iphone inderdaad. Grooot bestand.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is er ook voor Android.
Nadeel vind ik alleen wel dat de complete app belachelijk groot is...
Helemaal mooi tochquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:51 schreef firefly90 het volgende:
ik krijg er op de een of andere manier nooit een op mijn eigen naam (raar)
maar gelukkig ontvang ik hier die van de vorige bewoners.
En dan haal je serieus dat oude filmpje te voorschijn?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Helemaal mooi toch![]()
Hier is ie al dagen binnen trouwens en nu hoop ik dat we een ikea in Alkmaar krijgen, lekker snuffelen, bouwpakketjes maken, gratis koffie drinken, goedkoop ontbijten, ik zeg: ik hou ervan!
Alhoewel:
Zwolle gaat als het goed is in het voorjaar van 2013 open.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:31 schreef JohnB52 het volgende:
Alkmaar niet hoor denk ik. Je gaat maar naar Amsterdam :-)
Volgens mij krijgt Zwolle als eerste n nieuwe?
Is nogal wat discussie geloof ik over, Heerhugowaard is as usual ook een optiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:42 schreef Kaat38 het volgende:
Net geinformeerd, kon het niet laten.
Ze zijn bezig met overleg hier maar Zaandam blijkt een stap voor te staan, helaas.
Mijn mening en niet omdat ik hier woon is dat er al genoeg in de randstad (Haarlem, Amsterdam) zit en dat kop Noord Holland ook weleens wat wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |