Atm is t toch behoorlijk druk in ikea Delft hoor!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:07 schreef Danielle83 het volgende:
Morgen wordt het heerlijk Ikea weer
Altijd zo balen dat er geen waarschuwing is dat een lijn er uit gaat.quote:
Volgens de website liggen er 56 stuks. Die niet zo heel lang geleden geleverd zijn overigens.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben benieuwd of het bekvam kruidenrekje nu al eens op vooraad is.
we komen iedere keer voor niets in amsterdam
Wat denk je dat er gebeurt als IKEA gaat aankondigen "pas op deze groep artikelen gaat uit het assortiment"?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:28 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Altijd zo balen dat er geen waarschuwing is dat een lijn er uit gaat.
Ik twijfel nu of ik even een lading antonius wandrail+console gaat kopen. Hoeveel gaat de ALGOT kosten?
Yup. zoals andere winkels het ook doen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als IKEA gaat aankondigen "pas op deze groep artikelen gaat uit het assortiment"?
Dat is de breedte van het passe partout zelf denk ik (en dan 1cm dikke lijst er omheen).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
De breedte van de afbeelding is 40 cm, volgens de productomschrijving. Lengte kun je dan zo uitrekenen aan de hand van de afbeelding
Zou het? Zo staat het in elk geval op de Ikea-site:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is de breedte van het passe partout zelf denk ik (en dan 1cm dikke lijst er omheen).
Ik zou zeggen, 30x35.
het staat wel online, maar in de winkel klopte het steeds niet helaasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Je kunt toch op de site de voorraad checken? Of geldt dat niet voor kleiner spul?
nou dan moeten we binnenkort maar weer eens proberen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens de website liggen er 56 stuks. Die niet zo heel lang geleden geleverd zijn overigens.
Niet handig...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het staat wel online, maar in de winkel klopte het steeds niet helaas
Verrek, bij mij ook als ik de compatibiliteitsmodus aanzetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:45 schreef Adelante het volgende:
29x39 staat er bij mij gewoon bij bij de binnenmaten passe partout
Ja bij IKEA staat het er ook bij als iets afgeprijsd is. Maar andere winkels gaan ook niet een hele tijd van te voren melden dat een bepaald artikel uit het assortiment gaat toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:37 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Yup. zoals andere winkels het ook doen?
laatst zag ik bij kruidvat een rek vol met spullen die uit het assortiment gaan en dus voor 50% of meer korting verkocht worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja bij IKEA staat het er ook bij als iets afgeprijsd is. Maar andere winkels gaan ook niet een hele tijd van te voren melden dat een bepaald artikel uit het assortiment gaat toch?
Nee dat is niet waarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:34 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
laatst zag ik bij kruidvat een rek vol met spullen die uit het assortiment gaan en dus voor 50% of meer korting verkocht worden.
Komt er op neer bij Ikea: korting=oppassen
Ja dat zou absoluut een voordeel zijn inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:05 schreef Leandra het volgende:
Of dat mensen het juist dan al kopen als aanvulling op hun bestaande artikelen.
Ja, wil t liefst allemaal Siemens apparatuur hebben, maar als ik een Ikea koelkast neem, dan zou t wel willen? de combi koelkast/combi-oven in 1 hoge kast?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt dus zelf een koelkast die je wilt gaan gebruiken?
Dan krijg je een koelkast van +/- 90cm, dan je combimagnetron en dan een kastje van 57 of 70cmquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, wil t liefst allemaal Siemens apparatuur hebben, maar als ik een Ikea koelkast neem, dan zou t wel willen? de combi koelkast/combi-oven in 1 hoge kast?
Is dat een standaard optie in de keukenplanner? Ik heb er zelf laatst naar gezocht, maar dacht dat het niet mogelijk was.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan krijg je een koelkast van +/- 90cm, dan je combimagnetron en dan een kastje van 57 of 70cm
dat vooral. niets is zo vervelend als een incompleet set omdat ikea de boel omgooit zonder aankondiging om welke producten het gaat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:05 schreef Leandra het volgende:
Of dat mensen het juist dan al kopen als aanvulling op hun bestaande artikelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |