abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119709272
  woensdag 28 november 2012 @ 15:49:07 #102
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_119713138
_O_ ^O^ Thanks!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_119773105
Zou iemand mij kunnen helpen met het bewerken van een foto?

Dit is een foto van een vriendin. Haar gebit is na de foto verbeterd en nu vind ik haar tanden zo lelijk. Wat ik graag zou willen is de lichtreflectie eruit, zelfde kleur wit en misschien dat stukje wat van haar tand boven aan de linkerkant weg is weer gelijktrekken?
Als het niet lukt is het geen probleem hoor.

pi_119776819
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:45 schreef Cindy1988 het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen met het bewerken van een foto?

Dit is een foto van een vriendin. Haar gebit is na de foto verbeterd en nu vind ik haar tanden zo lelijk. Wat ik graag zou willen is de lichtreflectie eruit, zelfde kleur wit en misschien dat stukje wat van haar tand boven aan de linkerkant weg is weer gelijktrekken?
Als het niet lukt is het geen probleem hoor.

[ afbeelding ]
Effe wat in elkaar geknutseld, weet niet precies wat je bedoelt met 'zelfde kleur wit'?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat maar weten als het niet klopt :P
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_119787747
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:07 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Effe wat in elkaar geknutseld, weet niet precies wat je bedoelt met 'zelfde kleur wit'?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat maar weten als het niet klopt :P
Dit is wat ik bedoelde, super bedankt!!! <3
pi_119789153
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 01:47 schreef Eltonno het volgende:
Een beetje stil hier. dus even een voorstel/klein verhaaltje.
Ik ben de laatste tijd steeds meer gaan houden van de FHF mentaliteit, nu vind ik dat ik zelf weinig toe te voegen heb, ik heb geen grote financiele middelen, ben niet de beste in sociale contacten, maar er is één ding dat ik wel kan, en dat is dtp-en/grafisch vormgeven. Kleine achtergrond; na een lange omzwerving via een aantal studies, en een PDD-NOS diagnose, ben ik gaan doen wat ik echt leuk vond, en dat is grafisch vormgeven. Onderhand ben ik cum laude afgestudeerd als dtp-er en studeer nu door voor grafisch vormgever.
Dus wil ik hierbij mijn diensten aanbieden voor iedereen die het nodig heeft en voor wie het via de reguliere (betaalde) weg niet zo vanzelfsprekend is als voor andere mensen. Dus eigenlijk een beetje wat er hier al gebeurt, maar het mag van mij ook verder gaan. Begin je een eigen bedrijfje, maar heb je geen geld om een huisstijl te laten maken? Housewarming-, geboorte- of verjaardagskaartje? etc.etc... Ik maak het met veel plezier!
Enige betaling die ik wil? Het plezier om een keer iemand te helpen ipv dat ik geholpen moet worden. En de ervaring is natuurlijk ook mooi meegenomen..
Wat een leuk aanbod! En ik wil je meteen vragen om een gunst :)

Mijn vriendin en ik gaan zeer binnenkort verhuizen en ik heb al een beetje zitten nadenken over een verhuiskaartje. We gaan wonen aan de Middellandse Zee (dat is een straatnaam, we gaan niet echt Nederland verlaten ;)) dus daar wilde ik iets mee doen. Daarnaast is mijn vriendin gecharmeerd van schildpadden en ben ik fan van Volkswagen Kevers (de oude niet die moderne nieuwe), dus daar wil ik ook iets mee doen. Maar wat dat weet ik dus nog niet zo goed... :+ Heb jij een idee / zou jij iets kunnen maken?

Even ter illustratie: ik ben twee jaar geleden ook verhuisd en heb toen deze foto zelf bewerkt (IKEA-logo vervangen door de tekst verhuisd en het kenteken vervangen door een nederlands kenteken met mijn nieuwe postcode en huisnummer):

Deze foto kennen mijn kennissen dus al, dus liever een ander plaatje van een kever.

Het is natuurlijk nog een beetje vaag wat ik wil, maar ik zou het geweldig vinden als jij er wat leuks van zou kunnen maken?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119894729
ik wou een shirt bestellen op ebay alleen de maat die ik moet bestellen is er niet :(
nu kan ik wel een shirt laten bedrukken in nederland maar het moet een zwart shirt worden en het donkere op de foto is niet echt zwart dus dat zou je zien !

TLDR : wie kan het donkere op de foto echt pikzwart maken?
melk is goed voor elk
-imikethat
  maandag 3 december 2012 @ 20:47:59 #108
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_119895044
Ik hoop dat 'ie groot genoeg is om op een shirt te drukken...

Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_119895227
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:47 schreef IceBeach het volgende:
Ik hoop dat 'ie groot genoeg is om op een shirt te drukken...

[ afbeelding ]
wow zo snel :O , ik zat al met paint ingezoomd maar dat is pixel voor pixel... :P
HEEL erg bedankt ! en grote maakt niet uit !
melk is goed voor elk
-imikethat
pi_119943192
quote:
Het is natuurlijk nog een beetje vaag wat ik wil, maar ik zou het geweldig vinden als jij er wat leuks van zou kunnen maken?
Alstu! Is dit wat je bedoelt? Als je '53' veranderd wil hebben in je huisnummer, meld het even.

[ Bericht 3% gewijzigd door Drommelsch85 op 05-12-2012 00:28:03 ]
url
pi_119943445
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:42 schreef bosatlas het volgende:
ik wou een shirt bestellen op ebay alleen de maat die ik moet bestellen is er niet :(
nu kan ik wel een shirt laten bedrukken in nederland maar het moet een zwart shirt worden en het donkere op de foto is niet echt zwart dus dat zou je zien !

TLDR : wie kan het donkere op de foto echt pikzwart maken?
[ afbeelding ]
Je gaat het alsnog zien omdat het zwarte vlak überhaupt mee wordt gedrukt, je kan het beter even livetracen in illustrator zodat je vectoren hebt en het zonder zwart (en echt scherp) gedrukt kan worden.

Ik heb zelf geen PC voor handen op het moment dus kan het zelf niet doen ;)
pi_119954032
Is er iemand die die twee vervelende grassprieten bij de hond kan weg shoppen? (Die bij z'n mond en in z'n nek)

Ik zou hem graag in origineel formaat terugkrijgen :@

Alvast bedankt :s)
pi_119956713
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:32 schreef hugsy33 het volgende:
Is er iemand die die twee vervelende grassprieten bij de hond kan weg shoppen? (Die bij z'n mond en in z'n nek)

Ik zou hem graag in origineel formaat terugkrijgen :@

[ afbeelding ]

Alvast bedankt :s)
Ik moet nog oefenen met dit soort dingen (daarom help ik hier :) ), maar bij deze:

Als iemand het beter kan (vast wel :@ ), leef je uit.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_119974405
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:20 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Alstu! Is dit wat je bedoelt? Als je '53' veranderd wil hebben in je huisnummer, meld het even.

[ afbeelding ]
Bedankt voor de moeite die je er in hebt gestoken, maar het is niet helemaal wat ik in gedachten had. Ik wilde het Middellandse Zee thema er wat meer in hebben en een andere schildpad :@

Ik heb even gezocht en dit plaatje sprak me wel aan:

Maar dan met een schildpad erbij. Wij hebben deze achter de autoruit liggen, dus zou wel grappig zijn als die er in verwerkt kan worden:
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_120161403
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:46 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik moet nog oefenen met dit soort dingen (daarom help ik hier :) ), maar bij deze:

[ afbeelding ]

Als iemand het beter kan (vast wel :@ ), leef je uit.
thx! :*
pi_120173197
* Prof_Hoax komt alleen even langs om nederig zijn petje af te nemen, figuurlijk that is, en te zeggen wat een mooi werk. En lief dat jullie het doen! :7
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:27:06 #117
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_120204199
quote:
99s.gif Op maandag 10 december 2012 23:07 schreef Prof_Hoax het volgende:
* Prof_Hoax komt alleen even langs om nederig zijn petje af te nemen, figuurlijk that is, en te zeggen wat een mooi werk. En lief dat jullie het doen! :7
jij bent toch ook een gfx wonder
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:20:29 #118
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_120209721
quote:
Ik wil even een extra applaus geven aan Ikb9000! Want niet alleen deze heeft ie voor mij bewerkt, maar ook nog 4 anderen waar veel meer letters in stonden! En dankzij die bewerkingen hebben wij afgelopen maandag op de school van mijn dochter de kerstperiode ingeluid met een prachtig kerstverhaal die dmv een powerpoint op het digibord in beeld gebracht werd!

Thanks Ikb9000! _O_ O+
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_120209752
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef quer het volgende:

[..]

jij bent toch ook een gfx wonder
De afkorting zelf zegt me al niets :@ iets met grafisch denk ik?
Dus nee, ik denk dat je het op een ander hebt :+ als je brand hebt, een server geracked wilt hebben en basic pc hulp dan mag je bij me aankloppen :+
pi_120210056
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:20 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik wil even een extra applaus geven aan Ikb9000! Want niet alleen deze heeft ie voor mij bewerkt, maar ook nog 4 anderen waar veel meer letters in stonden! En dankzij die bewerkingen hebben wij afgelopen maandag op de school van mijn dochter de kerstperiode ingeluid met een prachtig kerstverhaal die dmv een powerpoint op het digibord in beeld gebracht werd!

Thanks Ikb9000! _O_ O+
Graag gedaan :D
pi_120409840
Ik kan zelf wel wat Photoshoppen maar heb nu een foto met flash flare, dus weerkaatsing in de ogen. Kan iemand mij helpen dit eruit te halen? Thx :)
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2012 @ 12:36:45 #122
37843 lady-wrb
kortaf
pi_120593374
hoi, ik heb hier een foto van mijn kat (in de kerstboom :( ) die helaas te donker is om een beetje fatsoenlijk af te kunnen drukken.

is daar nog wat van te maken, zodat de kat er wat beter uitkomt en de foto niet flets wordt?

zoals die er nu uitziet, zou ik m het liefst op papier hebben, maar helaas is op papier de kat haast niet te zien :?
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:07:58 #123
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_120594369
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef lady-wrb het volgende:
hoi, ik heb hier een foto van mijn kat (in de kerstboom :( ) die helaas te donker is om een beetje fatsoenlijk af te kunnen drukken.

is daar nog wat van te maken, zodat de kat er wat beter uitkomt en de foto niet flets wordt?
Zoiets?

pi_120614525
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef lady-wrb het volgende:

[ afbeelding ]

zoals die er nu uitziet, zou ik m het liefst op papier hebben, maar helaas is op papier de kat haast niet te zien :?

pi_120615778
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:46 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Bedankt voor de moeite die je er in hebt gestoken, maar het is niet helemaal wat ik in gedachten had. Ik wilde het Middellandse Zee thema er wat meer in hebben en een andere schildpad :@

Ik heb even gezocht en dit plaatje sprak me wel aan:
[ afbeelding ]

Maar dan met een schildpad erbij. Wij hebben deze achter de autoruit liggen, dus zou wel grappig zijn als die er in verwerkt kan worden:
[ afbeelding ]

† In Memoriam † vrijdag 21 december 2012 @ 22:11:08 #126
37843 lady-wrb
kortaf
pi_120616009
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:07 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Zoiets?

[ afbeelding ]
ja beter al! maar het stomme is dat mijn printer hem nog steeds redelijk donker afdrukt. ligt dat dan aan de printer?
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2012 @ 22:11:56 #127
37843 lady-wrb
kortaf
pi_120616047
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:43 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
haha zo istie ook leuk! lekker spacey. morgen ga ik kijken wat de printer ermee doet!
pi_120623916
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

haha zo istie ook leuk! lekker spacey. morgen ga ik kijken wat de printer ermee doet!
Hoop dat het lukt, de resolutie is ook wel erg klein,,,,
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2012 @ 15:36:14 #129
37843 lady-wrb
kortaf
pi_120634579
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 01:24 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

Hoop dat het lukt, de resolutie is ook wel erg klein,,,,
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:43 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
geprint en ik vind m prima!
pi_121006841
Heb ik een foto van al mijn kroost gemaakt, flitst het precies op de bril van mijn oudste.
Iemand die dat, en de rode ogen, weg kan halen? Zou net even wat leuker zijn.

[ Bericht 48% gewijzigd door Cathmar op 31-12-2012 16:12:10 ]
Met een meidenkwartet
pi_121008324
quote:
5s.gif Op maandag 31 december 2012 13:36 schreef Cathmar het volgende:
Heb ik een foto van al mijn kroost gemaakt, flitst het precies op de bril van mijn oudste.
Iemand die dat, en de rode ogen, weg kan halen? Zou net even wat leuker zijn.

SPOILER
Poging gewaagd, eerste keer dat ik dit soort dingen doe dus het is niet helemaal jofeltjes. :@
SPOILER
Chocoladetaartjes.
pi_121009797
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 14:10 schreef Xaryna het volgende:

Poging gewaagd, eerste keer dat ik dit soort dingen doe dus het is niet helemaal jofeltjes. :@

Nou, ik vind het super hoor! Dankjewel!!
Met een meidenkwartet
pi_121010021
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2012 14:46 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Nou, ik vind het super hoor! Dankjewel!!
Graag gedaan, vind het leuk om te doen en bij te leren :)
Chocoladetaartjes.
pi_121306963
Wie kan ons helpen met een etiket voor een fleswijn, de oom en tante van deze foto zijn 50 jaar getrouwt en als kado hebben we een wijnproeverijbon en erbij willen we nog een fles wijn geven met een zelf gemaakt etiket, de foto is een beetje slecht maar komt ook omdat dit een beetje een van de weinige foto's zijn die ongeveer 50 jaar oud is en ook niet zo opvallend dat het een trouwfoto van hun in. Alvast bedankt.

Ome Harry
Tante Lieske
50 jaar getrouwt
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:49:23 #135
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_121309133
Hoihoi.

Ik vraag eigenlijk zelden wat, maar nu heeft mijn oma een paar fototjes aan mijn moeder gegeven, ze wil die graag uitgeprint hebben, 1 van de foto's is erg donker, daarop is mijn oma zwanger. De rest van de fototjes zijn wat gekreukt en gescheurd, en niet allemaal even duidelijk. Dit is alles wat ze nog heeft van de jeugd van mijn moeder, tante en oom.

Is er iemand die kan helpen met het lichter maken van de foto, en op de andere foto's wat scheurtjes kan weghalen?

Ik kan de foto's naar je toemailen, ze zijn ingescanned.

Alvast bedankt !!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:57:03 #136
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_121336942
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:49 schreef _Dizzy_ het volgende:
Hoihoi.

Ik vraag eigenlijk zelden wat, maar nu heeft mijn oma een paar fototjes aan mijn moeder gegeven, ze wil die graag uitgeprint hebben, 1 van de foto's is erg donker, daarop is mijn oma zwanger. De rest van de fototjes zijn wat gekreukt en gescheurd, en niet allemaal even duidelijk. Dit is alles wat ze nog heeft van de jeugd van mijn moeder, tante en oom.

Is er iemand die kan helpen met het lichter maken van de foto, en op de andere foto's wat scheurtjes kan weghalen?

Ik kan de foto's naar je toemailen, ze zijn ingescanned.

Alvast bedankt !!
Dat wil ik wel voor je doen. Ben daar goed in, zie eerdere posts van mij in dit topic...
Ik stuur je een pm met een e-mail adres waar je de foto's naar toe kan sturen... Als er tenminste niet al iemand anders mee aan de slag gaat...
Photoshop your own reality...
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:58:46 #137
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_121337024
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:46 schreef honesty44 het volgende:
Ome Harry
Tante Lieske
50 jaar getrouwt
GetrouwD :X
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 9 januari 2013 @ 00:15:35 #138
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_121337792
quote:
Wie kan ons helpen met een etiket voor een fleswijn, de oom en tante van deze foto zijn 50 jaar getrouwt en als kado hebben we een wijnproeverijbon en erbij willen we nog een fles wijn geven met een zelf gemaakt etiket, de foto is een beetje slecht maar komt ook omdat dit een beetje een van de weinige foto's zijn die ongeveer 50 jaar oud is en ook niet zo opvallend dat het een trouwfoto van hun in. Alvast bedankt.

[ afbeelding ]

Ome Harry
Tante Lieske
50 jaar getrouwt
Ik ben niet zo goed in het ontwerpen van etiketten dus dat laat ik aan een ander over. Maar ik heb wel alvast de foto wat bijgewerkt... Dat zou nog mooier kunnen als je een grotere versie van de foto zou hebben, deze is een beetje klein...

woensdag 9 januari 2013 @ 08:10:40 #139
121741 _Dizzy_
pi_121341525
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:57 schreef Osvaldo2 het volgende:

[..]

Dat wil ik wel voor je doen. Ben daar goed in, zie eerdere posts van mij in dit topic...
Ik stuur je een pm met een e-mail adres waar je de foto's naar toe kan sturen... Als er tenminste niet al iemand anders mee aan de slag gaat...
Super bedankt! Ik heb je het emailtje doorgezonden met de foto's erin!!!

Bedankt !!!!!!! :*
pi_121348604
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:15 schreef Osvaldo2 het volgende:

[..]

Ik ben niet zo goed in het ontwerpen van etiketten dus dat laat ik aan een ander over. Maar ik heb wel alvast de foto wat bijgewerkt... Dat zou nog mooier kunnen als je een grotere versie van de foto zou hebben, deze is een beetje klein...

[ afbeelding ]
Bedankt tot nu toe, maar een grotere foto is niet te doen juist omdat het een oude foto van toen is en het een beetje opvalt als we een trouwfoto vragen, kinderen hebben ze helaas niet dus daar kunnen we het ook niet aan vragen. Maar deze foto is al een heel stuk duidelijker en desnoods gaan we erzelf mee aan de slag. Etiket hoeft niet echt heel speciaal te zijn als er maar de namen en een grote 50 en getrouwd opstaat.
pi_121350052
quote:

[ afbeelding ]

Ome Harry
Tante Lieske
50 jaar getrouwt
Ik kan niet beloven dat ik tijd heb om het te doen, maar misschien voor iemand anders ook handig:

Heb je ook wat informatie over wat voor wijn het is? Is wel leuk om de naam van de wijn, het jaartal, alcoholpercentage en de soort druif ofzo erbij te doen.
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:13:57 #142
33954 ElisaB
pi_121351592
:P

pi_121353043
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:31 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik kan niet beloven dat ik tijd heb om het te doen, maar misschien voor iemand anders ook handig:

Heb je ook wat informatie over wat voor wijn het is? Is wel leuk om de naam van de wijn, het jaartal, alcoholpercentage en de soort druif ofzo erbij te doen.
We hebben nog geen fles wijn, die is ook niet het hoofdkado. Het hoofdkado is een bon voor een wijnproeverij en die bon plakken we aan een fles wijn omdat dat er leuker uitziet. Zoals ElisaB heeft gemaakt is al perfect voor mij, ga hem even doorsturen naar mijn vrouw.
pi_121353789
Ik zou deze foto wel in zwart wit of sepia willen hebben.
zolang de Curbs(rood/witte) maar in kleur blijven. (of eventueel nog meer kleur krijgen)

woensdag 9 januari 2013 @ 18:13:54 #145
369412 roy600
At Radio 49!
pi_121361105
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef rival het volgende:
Ik zou deze foto wel in zwart wit of sepia willen hebben.
zolang de Curbs(rood/witte) maar in kleur blijven. (of eventueel nog meer kleur krijgen)

[ afbeelding ]
De Curbs zijn de gekleurde dingen langs de baan? Hier is alles zwart/wit, en de blokken in orginele kleur.

Hier is alles zwart/wit, en de blokken zijn feller.

Edit: Is dit topic niet alleen bedoeld dat de topic starter bewerkt?

[ Bericht 3% gewijzigd door roy600 op 09-01-2013 19:01:40 ]
-
pi_121396053
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:13 schreef roy600 het volgende:

[..]

De Curbs zijn de gekleurde dingen langs de baan? Hier is alles zwart/wit, en de blokken in orginele kleur.

[ afbeelding ]

Hier is alles zwart/wit, en de blokken zijn feller.

[ afbeelding ]

Edit: Is dit topic niet alleen bedoeld dat de topic starter bewerkt?
ik weet niet exact wat de bedoeling van het topic is maar ik wil je wel bedanken voor de bewerking :)
top!
  donderdag 10 januari 2013 @ 17:19:09 #147
369412 roy600
At Radio 49!
pi_121399762
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:54 schreef rival het volgende:

[..]

ik weet niet exact wat de bedoeling van het topic is maar ik wil je wel bedanken voor de bewerking :)
top!
Graag gedaan! :)
-
pi_121488791
Hoi!
Ik zou graag dit logo wat willen verscherpen

iemand die me daarmee zou kunnen helpen?
  zondag 13 januari 2013 @ 13:36:53 #149
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_121501499
^ Je hebt PM.
pi_121532380
Top! :) Ik ben benieuwd :D
pi_121932397
Ik heb wat foto's die gemaakt zijn met een telefoon en in het donker, is er iemand die hier kwalitatief iets beters van kan/wil maken zodat ik ze af kan laten drukken?
enneh,
evt een mooie bewerking ofzo mag altijd *;

zou ontzettend gewaardeerd worden _O_
pi_121937852
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 12:47 schreef azrielle het volgende:
Ik heb wat foto's die gemaakt zijn met een telefoon en in het donker, is er iemand die hier kwalitatief iets beters van kan/wil maken zodat ik ze af kan laten drukken?
enneh,
evt een mooie bewerking ofzo mag altijd *;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

zou ontzettend gewaardeerd worden _O_
-foto's verwijderd op verzoek-

print een zwart wit collage....

[ Bericht 3% gewijzigd door Cat-astrophe op 17-05-2013 23:12:42 ]
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:07:08 #153
121741 _Dizzy_
pi_121946740
Hi guys..

Ik heb een fototje van mijn oma en mijn moeder.
Deze is alleen heel erg wazig en onduidelijk :( Ik heb hem op de hoogste resolutie ingescanned... kan iemand deze wat scherper maken?

pi_121949007
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:07 schreef _Dizzy_ het volgende:
Hi guys..

Ik heb een fototje van mijn oma en mijn moeder.
Deze is alleen heel erg wazig en onduidelijk :( Ik heb hem op de hoogste resolutie ingescanned... kan iemand deze wat scherper maken?

[ afbeelding ]

Ook niet echt goed....en als je er nou een foto van maak??

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 19:03:39 ]
pi_121961658
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:50 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

print een zwart wit collage....
wat goed! bedankt :-) die laatste zou ik toch ook graag in kleur hebben.. wil je dat voor me doen? die andere zijn echt mega mooi! thanks!!
pi_121979005
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef azrielle het volgende:

[..]

wat goed! bedankt :-) die laatste zou ik toch ook graag in kleur hebben.. wil je dat voor me doen? die andere zijn echt mega mooi! thanks!!

-foto verwijderd op verzoek-

[ Bericht 18% gewijzigd door Cat-astrophe op 17-05-2013 23:13:36 ]
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:30:52 #157
121741 _Dizzy_
pi_122020033
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:02 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ook niet echt goed....en als je er nou een foto van maak??
Is al een heel stuk beter, ik kan eens proberen om er een foto van te maken, maar dan moet ik nog even wachten tot ik weer thuis in NL ben. ;)
pi_122033003
te gek HeaN82! happy! :)
pi_122711581
Hi lady wrd,

Heb een vraagje....

Ik heb helaas geen photoshop, nu heb ik 2 afbeeldingen die van formaat gewijzigd moeten worden en van RGB overgezet moeten worden naar CMYK.
Formaat moeten worden A6 Formaat met afloop 111x154 Schoongesneden formaat 105 x 148

Kun/wil jij me misschien helpen? Alvast hartelijk dank!!!!Groetjes,
Marian
  zondag 10 februari 2013 @ 15:09:31 #160
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_122713506
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:29 schreef mhendriks het volgende:
Hi lady wrd,

Heb een vraagje....

Ik heb helaas geen photoshop, nu heb ik 2 afbeeldingen die van formaat gewijzigd moeten worden en van RGB overgezet moeten worden naar CMYK.
Formaat moeten worden A6 Formaat met afloop 111x154 Schoongesneden formaat 105 x 148

Kun/wil jij me misschien helpen? Alvast hartelijk dank!!!!Groetjes,
Marian
Hoi Marian,

Moet je echt 30 topics aanmaken? Vraag het gewoon op 1 plek en wacht dan op antwoord. Wij zijn geen robots die iedereen meteen tot hun dienst zijn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_122750644
30 topics Kanovinnie? Werd hierna door verwezen dus vandaar dat het hier staat. vind het vrij overdreven om mij te betichten van overdreven veel geopende topics.

als je dan toch wilt monitoren...dan zou ik regelmatig het commentaar censureren, het taalgebruik laat nog al eens te wensen over.

Ik ga eens kijken hoe ik mij hier af kan melden.
  maandag 11 februari 2013 @ 19:34:30 #162
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_122761799
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:09 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoi Marian,

Moet je echt 30 topics aanmaken? Vraag het gewoon op 1 plek en wacht dan op antwoord. Wij zijn geen robots die iedereen meteen tot hun dienst zijn.
Ik had Marian hierheen verwezen, dit topic was een beetje weggezakt, dan moet je maar net van het bestaan weten.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  maandag 11 februari 2013 @ 19:38:25 #163
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_122761992
quote:
14s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:34 schreef Pagan het volgende:

[..]

Ik had Marian hierheen verwezen, dit topic was een beetje weggezakt, dan moet je maar net van het bestaan weten.
Daar ben ik ook blij mee hoor! Maar waar ik op doel is dat er 3 topics zijn met dezelfde vraag, dan nemen mensen over het algemeen je vraag niet meer serieus omdat je overkomt als een ongeduldig type die meteen aandacht/antwoorden wilt.
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 14:38 schreef mhendriks het volgende:
30 topics Kanovinnie? Werd hierna door verwezen dus vandaar dat het hier staat. vind het vrij overdreven om mij te betichten van overdreven veel geopende topics.

als je dan toch wilt monitoren...dan zou ik regelmatig het commentaar censureren, het taalgebruik laat nog al eens te wensen over.

Ik ga eens kijken hoe ik mij hier af kan melden.
Ik vind 3 topics voor 1 vraag wel wat overdreven ja.

Als je ergens taalgebruik ziet die niet door de beugel kan is er de topicreport knop of postreport knop ( warnsmall.png deze). Als je daar op klikt kan je een bericht naar de moderators sturen.

Daarnaast stel ik voor om het hier niet meer over te hebben en ontopic verder te gaan.
pi_123297800
Zou iemand voor mij op een gebouw een letter kunnen veranderen? Er staat 'Produkten' en moet 'Producten' worden. Weet niet of het kan. Heb zelf niet heel veel kaas gegeten van photoshop.

SPOILER
pi_123298252
pi_123305787
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2013 20:57 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij wil ik je mijn eeuwige dank geven! Ik ben super blij!! O+
  zondag 10 maart 2013 @ 03:13:55 #167
397507 spacechinees2
Ban me niet! ... KLOONCEPTION
pi_123855416
Ik moet een aantal covers maken, maar na uren geknoeit te hebben, blijft het niet lukken.
Iemand die kan helpen a.u.b.. :'(
NEE NEE NEE!!!! EVIL... EVIIIILLLL
  zondag 10 maart 2013 @ 09:08:21 #168
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123856312
Waar zijn die covers voor en heb je toestemming van de fotograaf om die foto te gebruiken?
  zondag 10 maart 2013 @ 16:51:15 #169
397507 spacechinees2
Ban me niet! ... KLOONCEPTION
pi_123872699
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 09:08 schreef kanovinnie het volgende:
Waar zijn die covers voor en heb je toestemming van de fotograaf om die foto te gebruiken?
Volledige foto wordt niet gebruikt en het deel van de foto dat gebruikt wordt, zul je niet eens meer herkennen nadat het is aangepast & verwerkt.
NEE NEE NEE!!!! EVIL... EVIIIILLLL
  zondag 10 maart 2013 @ 18:28:36 #170
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_123876658
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:51 schreef spacechinees2 het volgende:

[..]

Volledige foto wordt niet gebruikt en het deel van de foto dat gebruikt wordt, zul je niet eens meer herkennen nadat het is aangepast & verwerkt.
:')
  zondag 10 maart 2013 @ 21:06:06 #171
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123884574
Nou, mooi. Lijkt me dus niet dat we daar aan mee gaan helpen.
  Moderator donderdag 18 april 2013 @ 17:20:38 #172
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_125446687
Hallo,

Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een mooi plaatje van een nader uit te zoeken roos, kan laten verkleuren. Het verkleuren moet van rood naar zwart in ongeveer 2,20 seconden. Dus hij moet één volle seconde rood zijn, om vervolgens redelijk snel naar zwart te kleuren om vervolgens één volle seconde zwart te zijn.

Ik weet helemaal niet of dit mogelijk is met photoshop, maar vandaar mijn vraag :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_125458572
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:20 schreef onlogisch het volgende:
Hallo,

Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een mooi plaatje van een nader uit te zoeken roos, kan laten verkleuren. Het verkleuren moet van rood naar zwart in ongeveer 2,20 seconden. Dus hij moet één volle seconde rood zijn, om vervolgens redelijk snel naar zwart te kleuren om vervolgens één volle seconde zwart te zijn.

Ik weet helemaal niet of dit mogelijk is met photoshop, maar vandaar mijn vraag :)
Hallo,

GGMM gaat het proberen.
  Moderator donderdag 18 april 2013 @ 21:59:36 #174
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_125458668
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:57 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hallo,

GGMM gaat het proberen.
Wat attent.

Gr.gr.
4045
onlogisch
pi_125459050
GGMM, je bent een engel! Echt zo'n gozer ben je! ^O^
  Moderator maandag 22 april 2013 @ 18:03:02 #176
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_125606566
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:57 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hallo,

GGMM gaat het proberen.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, je bent een engel! Echt zo'n gozer ben je! ^O^
Voorlopig wacht ik nog steeds op die jood koekenbakkert :r
4045
onlogisch
pi_125607817
quote:
15s.gif Op maandag 22 april 2013 18:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

Voorlopig wacht ik nog steeds op die jood koekenbakkert :r
:{
  Moderator maandag 22 april 2013 @ 18:38:13 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_125607876
quote:
14s.gif Op maandag 22 april 2013 18:36 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

:{
Ik moet mijn woorden terug nemen. Hij had hem al gemaakt, alleen niet ge dm't maar gewoon in het SC topic gepost.

:@
4045
onlogisch
pi_125863472
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:28 schreef Eltonno het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zoiets ;)
Snel gedaan, maar anders heb ik pas aanstaand weekend weer tijd.. Of iemand anders moet het oppakken..
En volgens mij is dat jochie dan ook een oudoom?
Ik zit dit topic een beetje door te kijken. Wow wat een goed resultaat zeg! ^O^
  dinsdag 30 april 2013 @ 21:15:14 #180
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_125920427
Welke held wil/kan me helpen?

Ik was vorige maand in Barcelona met een vriendin met wie ik 1 x per jaar een reis maak. Het is er echter nooit van gekomen om een foto te maken waar we beide opstaan.

We hebben allebei een foto van elkaar genomen in Gaudi's zuilengang in Parc Guell. Het lijkt me leuk om de foto te manipuleren, zodanig dat het net is alsof we ieder aan één kant van de zuil staan.

Echter, de twee foto's zijn met verschillende camera's genomen, de kleuren zijn verschillend en het formaat /afstand ook. Is het dan toch mogelijk om zo'n kunstje te flikken?

Hier een verkleinde weergave van de foto's (de grotere originelen heb ik ook).

Ik hoor het graag! *zo waarlijk helpe mij God Almachtig* cq * dat beloof ik* (8>
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 30 april 2013 @ 21:21:58 #181
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_125920836
Ik wil het wel proberen. Hoop dat het lukt. :P Stuur de originelen maar via PM.
pi_125920984
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 21:15 schreef phluphy het volgende:
Welke held wil/kan me helpen?

Ik was vorige maand in Barcelona met een vriendin met wie ik 1 x per jaar een reis maak. Het is er echter nooit van gekomen om een foto te maken waar we beide opstaan.

We hebben allebei een foto van elkaar genomen in Gaudi's zuilengang in Parc Guell. Het lijkt me leuk om de foto te manipuleren, zodanig dat het net is alsof we ieder aan één kant van de zuil staan.

Echter, de twee foto's zijn met verschillende camera's genomen, de kleuren zijn verschillend en het formaat /afstand ook. Is het dan toch mogelijk om zo'n kunstje te flikken?

Hier een verkleinde weergave van de foto's (de grotere originelen heb ik ook).

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Ik hoor het graag! *zo waarlijk helpe mij God Almachtig* cq * dat beloof ik* (8>
Post de originele maar.
  dinsdag 30 april 2013 @ 21:48:10 #183
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_125922389
wow !

Groot genoeg?
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 1 mei 2013 @ 01:03:29 #184
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_125931184
Zoiets???

woensdag 1 mei 2013 @ 02:14:22 #185
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_125932014
Netjes. Check alleen die voet nog ff. :P
  woensdag 1 mei 2013 @ 07:28:08 #186
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_125932645
quote:
6s.gif Op woensdag 1 mei 2013 01:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zoiets???

[ afbeelding ]
:D Het is gelukt, geweldig! Die voet maakt me niet zoveel uit. Het gaat om het idee, en ik vind het echt bijzonder goed gelukt.

Enorm bedankt! _O_
... ♥ ik mis je ♥
pi_125942500
quote:
6s.gif Op woensdag 1 mei 2013 01:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zoiets???

[ afbeelding ]
Heeee, dit was mijn werk... o|O

SPOILER
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:07:54 #188
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_125948317
Jullie zijn allemáál helden. I love dit topic & subforum. :)
... ♥ ik mis je ♥
pi_125948460
quote:
17s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:07 schreef phluphy het volgende:
Jullie zijn allemáál helden. I love dit topic & subforum. :)
O+ :* O+ :*
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:59:16 #190
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_125958548
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:01 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

Heeee, dit was mijn werk... o|O

SPOILER
Oops, sorry... Maar ik had niets te doen en verveelde me een beetje... :@
pi_125958735
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:59 schreef Osvaldo2 het volgende:

[..]

Oops, sorry... Maar ik had niets te doen en verveelde me een beetje... :@
*; *;
pi_126056960
Ik ben bezig met een boek. Ik heb al geprobeerd een voorkant te ontwerpen voor het boekje, maar het kan -binnen het bestaande idee- natuurlijk véél mooier. Het boekje is in zekere zin natuurlijk commercieel en te verspreiden. Kan ik iemand binnen dit topic vragen me te helpen?
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:07:09 #193
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_126060443
Ik denk niet dat iemand je gratis gaat helpen als jij er geld aan verdient. Ik in ieder geval niet. :P
pi_126060499
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:56 schreef Stofje het volgende:
Ik ben bezig met een boek. Ik heb al geprobeerd een voorkant te ontwerpen voor het boekje, maar het kan -binnen het bestaande idee- natuurlijk véél mooier. Het boekje is in zekere zin natuurlijk commercieel en te verspreiden. Kan ik iemand binnen dit topic vragen me te helpen?
Post maar wat je in gedachten heb, en mocht je rijk gaan worden door je boek, dan wil FOK! en de helpende hand natuurlijk een percentage van je winst ^O^
pi_126068236
Logisch en volkomen terecht. Kan me niet voorstellen dat het boekje me enorm veel geld gaat opleveren, maar ik realiseer me terdege dat dit sowieso niet de bedoeling van dit topic is.
  FOK!fossiel woensdag 8 mei 2013 @ 22:29:56 #196
1455 Keroppi
kool kikker
pi_126240482
Hoi,

Misschien niet helemaal het juiste topic, maar ik denk dat hier voldoende mensen zitten die me wel even kunnen helpen.

Voor mijn website mag ik nu een banner plaatsen op een andere site. Logo's etc heb ik allemaal al, er moet alleen nu even een 'advertentie' van geknutseld worden. Eigenlijk komt het er waarschijnlijk op neer dat naast het logo, de URL en evt een 'slogan' erin verwerkt moet worden, geen fancy stuff en voor een doorgewinterde photoshopper waarschijnlijk 10 minuten werk.

Zelf beschik ik niet over goede software om het te doen en met de gratis alternatieven ziet het er zo 'zelfgeknutseld' uit. Aangezien ik toch voor een beetje profi uitstraling wil gaan, vraag ik dus of iemand zo lief wil zijn om mij te helpen! De persoon die dit soort dingen normaal voor me doet zit voor enkele maanden in het buitenland en er is een beetje haast bij...

Laat maar weten of stuur me een PM dan zorg ik dat je alle details + bestand krijgt.

Heel erg bedankt alvast!
Chick on a mission
pi_126242168
Uhm maak je winst met die banner?
url
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:19:26 #198
33954 ElisaB
pi_126243304
Ik heb ook een beetje hulp nodig. Ik wil een afbeelding met drie (geschreven) letters graag verkleind hebben. Dat lukt me uiteraard op zich wel, maar alleen worden de letters dan (logisch) een stuk dunner en dát wil ik niet.

Iemand die een poging wil wagen voor me?

Het is een beetje persoonlijk, dus ik wil de afbeelding liever niet op FOK! zetten :)
  FOK!fossiel woensdag 8 mei 2013 @ 23:48:10 #199
1455 Keroppi
kool kikker
pi_126244807
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Drommelsch85 het volgende:
Uhm maak je winst met die banner?
Nee, het is puur om meer bezoekers naar mijn site te trekken.

Zal het even kort toelichten. Ik heb een website met een overzicht van alle nascholing voor dierenartsen, opgezet omdat er nog niet zoiets bestond. Nu heb ik met een grote voerfabrikant een deal gemaakt. Zij zetten een advertentie op mijn site, ik mag op hun gedeelte voor dierenartsen een advertentie zetten.
Chick on a mission
  donderdag 9 mei 2013 @ 00:53:33 #200
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_126248347
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb ook een beetje hulp nodig. Ik wil een afbeelding met drie (geschreven) letters graag verkleind hebben. Dat lukt me uiteraard op zich wel, maar alleen worden de letters dan (logisch) een stuk dunner en dát wil ik niet.

Iemand die een poging wil wagen voor me?

Het is een beetje persoonlijk, dus ik wil de afbeelding liever niet op FOK! zetten :)
Ik weet niet of ik precies begrijp wat je bedoelt, maar ik wil wel een poging wagen. Stuur maar door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')