abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119709272
  woensdag 28 november 2012 @ 15:49:07 #102
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_119713138
_O_ ^O^ Thanks!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_119773105
Zou iemand mij kunnen helpen met het bewerken van een foto?

Dit is een foto van een vriendin. Haar gebit is na de foto verbeterd en nu vind ik haar tanden zo lelijk. Wat ik graag zou willen is de lichtreflectie eruit, zelfde kleur wit en misschien dat stukje wat van haar tand boven aan de linkerkant weg is weer gelijktrekken?
Als het niet lukt is het geen probleem hoor.

pi_119776819
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:45 schreef Cindy1988 het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen met het bewerken van een foto?

Dit is een foto van een vriendin. Haar gebit is na de foto verbeterd en nu vind ik haar tanden zo lelijk. Wat ik graag zou willen is de lichtreflectie eruit, zelfde kleur wit en misschien dat stukje wat van haar tand boven aan de linkerkant weg is weer gelijktrekken?
Als het niet lukt is het geen probleem hoor.

[ afbeelding ]
Effe wat in elkaar geknutseld, weet niet precies wat je bedoelt met 'zelfde kleur wit'?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat maar weten als het niet klopt :P
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_119787747
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:07 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Effe wat in elkaar geknutseld, weet niet precies wat je bedoelt met 'zelfde kleur wit'?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat maar weten als het niet klopt :P
Dit is wat ik bedoelde, super bedankt!!! <3
pi_119789153
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 01:47 schreef Eltonno het volgende:
Een beetje stil hier. dus even een voorstel/klein verhaaltje.
Ik ben de laatste tijd steeds meer gaan houden van de FHF mentaliteit, nu vind ik dat ik zelf weinig toe te voegen heb, ik heb geen grote financiele middelen, ben niet de beste in sociale contacten, maar er is één ding dat ik wel kan, en dat is dtp-en/grafisch vormgeven. Kleine achtergrond; na een lange omzwerving via een aantal studies, en een PDD-NOS diagnose, ben ik gaan doen wat ik echt leuk vond, en dat is grafisch vormgeven. Onderhand ben ik cum laude afgestudeerd als dtp-er en studeer nu door voor grafisch vormgever.
Dus wil ik hierbij mijn diensten aanbieden voor iedereen die het nodig heeft en voor wie het via de reguliere (betaalde) weg niet zo vanzelfsprekend is als voor andere mensen. Dus eigenlijk een beetje wat er hier al gebeurt, maar het mag van mij ook verder gaan. Begin je een eigen bedrijfje, maar heb je geen geld om een huisstijl te laten maken? Housewarming-, geboorte- of verjaardagskaartje? etc.etc... Ik maak het met veel plezier!
Enige betaling die ik wil? Het plezier om een keer iemand te helpen ipv dat ik geholpen moet worden. En de ervaring is natuurlijk ook mooi meegenomen..
Wat een leuk aanbod! En ik wil je meteen vragen om een gunst :)

Mijn vriendin en ik gaan zeer binnenkort verhuizen en ik heb al een beetje zitten nadenken over een verhuiskaartje. We gaan wonen aan de Middellandse Zee (dat is een straatnaam, we gaan niet echt Nederland verlaten ;)) dus daar wilde ik iets mee doen. Daarnaast is mijn vriendin gecharmeerd van schildpadden en ben ik fan van Volkswagen Kevers (de oude niet die moderne nieuwe), dus daar wil ik ook iets mee doen. Maar wat dat weet ik dus nog niet zo goed... :+ Heb jij een idee / zou jij iets kunnen maken?

Even ter illustratie: ik ben twee jaar geleden ook verhuisd en heb toen deze foto zelf bewerkt (IKEA-logo vervangen door de tekst verhuisd en het kenteken vervangen door een nederlands kenteken met mijn nieuwe postcode en huisnummer):

Deze foto kennen mijn kennissen dus al, dus liever een ander plaatje van een kever.

Het is natuurlijk nog een beetje vaag wat ik wil, maar ik zou het geweldig vinden als jij er wat leuks van zou kunnen maken?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119894729
ik wou een shirt bestellen op ebay alleen de maat die ik moet bestellen is er niet :(
nu kan ik wel een shirt laten bedrukken in nederland maar het moet een zwart shirt worden en het donkere op de foto is niet echt zwart dus dat zou je zien !

TLDR : wie kan het donkere op de foto echt pikzwart maken?
melk is goed voor elk
-imikethat
  maandag 3 december 2012 @ 20:47:59 #108
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_119895044
Ik hoop dat 'ie groot genoeg is om op een shirt te drukken...

Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_119895227
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:47 schreef IceBeach het volgende:
Ik hoop dat 'ie groot genoeg is om op een shirt te drukken...

[ afbeelding ]
wow zo snel :O , ik zat al met paint ingezoomd maar dat is pixel voor pixel... :P
HEEL erg bedankt ! en grote maakt niet uit !
melk is goed voor elk
-imikethat
pi_119943192
quote:
Het is natuurlijk nog een beetje vaag wat ik wil, maar ik zou het geweldig vinden als jij er wat leuks van zou kunnen maken?
Alstu! Is dit wat je bedoelt? Als je '53' veranderd wil hebben in je huisnummer, meld het even.

[ Bericht 3% gewijzigd door Drommelsch85 op 05-12-2012 00:28:03 ]
url
pi_119943445
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:42 schreef bosatlas het volgende:
ik wou een shirt bestellen op ebay alleen de maat die ik moet bestellen is er niet :(
nu kan ik wel een shirt laten bedrukken in nederland maar het moet een zwart shirt worden en het donkere op de foto is niet echt zwart dus dat zou je zien !

TLDR : wie kan het donkere op de foto echt pikzwart maken?
[ afbeelding ]
Je gaat het alsnog zien omdat het zwarte vlak überhaupt mee wordt gedrukt, je kan het beter even livetracen in illustrator zodat je vectoren hebt en het zonder zwart (en echt scherp) gedrukt kan worden.

Ik heb zelf geen PC voor handen op het moment dus kan het zelf niet doen ;)
pi_119954032
Is er iemand die die twee vervelende grassprieten bij de hond kan weg shoppen? (Die bij z'n mond en in z'n nek)

Ik zou hem graag in origineel formaat terugkrijgen :@

Alvast bedankt :s)
pi_119956713
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:32 schreef hugsy33 het volgende:
Is er iemand die die twee vervelende grassprieten bij de hond kan weg shoppen? (Die bij z'n mond en in z'n nek)

Ik zou hem graag in origineel formaat terugkrijgen :@

[ afbeelding ]

Alvast bedankt :s)
Ik moet nog oefenen met dit soort dingen (daarom help ik hier :) ), maar bij deze:

Als iemand het beter kan (vast wel :@ ), leef je uit.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_119974405
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:20 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Alstu! Is dit wat je bedoelt? Als je '53' veranderd wil hebben in je huisnummer, meld het even.

[ afbeelding ]
Bedankt voor de moeite die je er in hebt gestoken, maar het is niet helemaal wat ik in gedachten had. Ik wilde het Middellandse Zee thema er wat meer in hebben en een andere schildpad :@

Ik heb even gezocht en dit plaatje sprak me wel aan:

Maar dan met een schildpad erbij. Wij hebben deze achter de autoruit liggen, dus zou wel grappig zijn als die er in verwerkt kan worden:
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_120161403
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:46 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik moet nog oefenen met dit soort dingen (daarom help ik hier :) ), maar bij deze:

[ afbeelding ]

Als iemand het beter kan (vast wel :@ ), leef je uit.
thx! :*
pi_120173197
* Prof_Hoax komt alleen even langs om nederig zijn petje af te nemen, figuurlijk that is, en te zeggen wat een mooi werk. En lief dat jullie het doen! :7
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:27:06 #117
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_120204199
quote:
99s.gif Op maandag 10 december 2012 23:07 schreef Prof_Hoax het volgende:
* Prof_Hoax komt alleen even langs om nederig zijn petje af te nemen, figuurlijk that is, en te zeggen wat een mooi werk. En lief dat jullie het doen! :7
jij bent toch ook een gfx wonder
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:20:29 #118
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_120209721
quote:
Ik wil even een extra applaus geven aan Ikb9000! Want niet alleen deze heeft ie voor mij bewerkt, maar ook nog 4 anderen waar veel meer letters in stonden! En dankzij die bewerkingen hebben wij afgelopen maandag op de school van mijn dochter de kerstperiode ingeluid met een prachtig kerstverhaal die dmv een powerpoint op het digibord in beeld gebracht werd!

Thanks Ikb9000! _O_ O+
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_120209752
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef quer het volgende:

[..]

jij bent toch ook een gfx wonder
De afkorting zelf zegt me al niets :@ iets met grafisch denk ik?
Dus nee, ik denk dat je het op een ander hebt :+ als je brand hebt, een server geracked wilt hebben en basic pc hulp dan mag je bij me aankloppen :+
pi_120210056
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:20 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik wil even een extra applaus geven aan Ikb9000! Want niet alleen deze heeft ie voor mij bewerkt, maar ook nog 4 anderen waar veel meer letters in stonden! En dankzij die bewerkingen hebben wij afgelopen maandag op de school van mijn dochter de kerstperiode ingeluid met een prachtig kerstverhaal die dmv een powerpoint op het digibord in beeld gebracht werd!

Thanks Ikb9000! _O_ O+
Graag gedaan :D
pi_120409840
Ik kan zelf wel wat Photoshoppen maar heb nu een foto met flash flare, dus weerkaatsing in de ogen. Kan iemand mij helpen dit eruit te halen? Thx :)
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2012 @ 12:36:45 #122
37843 lady-wrb
kortaf
pi_120593374
hoi, ik heb hier een foto van mijn kat (in de kerstboom :( ) die helaas te donker is om een beetje fatsoenlijk af te kunnen drukken.

is daar nog wat van te maken, zodat de kat er wat beter uitkomt en de foto niet flets wordt?

zoals die er nu uitziet, zou ik m het liefst op papier hebben, maar helaas is op papier de kat haast niet te zien :?
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:07:58 #123
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_120594369
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef lady-wrb het volgende:
hoi, ik heb hier een foto van mijn kat (in de kerstboom :( ) die helaas te donker is om een beetje fatsoenlijk af te kunnen drukken.

is daar nog wat van te maken, zodat de kat er wat beter uitkomt en de foto niet flets wordt?
Zoiets?

Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_120614525
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef lady-wrb het volgende:

[ afbeelding ]

zoals die er nu uitziet, zou ik m het liefst op papier hebben, maar helaas is op papier de kat haast niet te zien :?

pi_120615778
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:46 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Bedankt voor de moeite die je er in hebt gestoken, maar het is niet helemaal wat ik in gedachten had. Ik wilde het Middellandse Zee thema er wat meer in hebben en een andere schildpad :@

Ik heb even gezocht en dit plaatje sprak me wel aan:
[ afbeelding ]

Maar dan met een schildpad erbij. Wij hebben deze achter de autoruit liggen, dus zou wel grappig zijn als die er in verwerkt kan worden:
[ afbeelding ]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')