quote:'Sluiting reis door Britse popgeschiedenis'
Details sluitingsceremonie gelekt
De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen wordt een reis door de Britse popgeschiedenis. Dat onthulde producent David Arnold in de Britse krant Daily Telegraph. „We hebben geprobeerd iets te maken waarin iedereen dingen kan vinden waarvan je zegt: dat zijn wij, dat is Groot-Brittannië”, aldus Arnold, componist van de muziek van vijf James Bond-films.
Arnold betitelde geruchten dat Paul McCartney en Adele gaan optreden als „angstaanjagend nauwkeurig”, maar wilde niet de verhalen bevestigen dat Kate Bush de microfoon ter hand neemt in het Olympisch Stadion van Londen.
Duidelijk is in ieder geval dat The Who, Muse en George Michael zullen optreden. De sluitingsceremonie begint zondagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.
quote:
Turncommentator Hans van Zetten is door de NOS gevraagd verslag te doen van de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen. Hij zal dat samen doen met presentatrice Dione de Graaff.
Van Zetten viel de afgelopen week op door zijn enthousiaste verslag van de gouden rekstok-oefening van Epke Zonderland. Hij was nadien 'trending topic' op twitter. Het verzoek om zondagavond het commentaar te doen bij de slotceremonie was overigens al daarvoor gedaan, zegt hij.
De NOS laat weten dat er meerdere redenen waren om Van Zetten te vragen, en spreekt van "een mooie blijk van waardering voor al het goede werk dat hij heeft verricht".
Rumoured performances include the following:quote:Tijdens de slotceremonie van de Olympische Spelen zullen de Spice Girls optreden. Geruchten daarover die al langer de ronde deden, zijn bevestigd door foto's van de repetities in de Britse schandaalkrant The Sun.
The Spice Girls, opgericht in 1996, was een van de best verkopende meidengroepen uit de popgeschiedenis. De groep bestond oorspronkelijk uit vijf zangeressen, van wie er één - Ginger Spice Geri Halliwell - al in 1998 afscheid nam.
De overige vier, Victoria Beckham (Posh), Emma Bunton (Baby), Melanie Chishom (Sporty) en Melanie Brown (Scary), gingen nog door tot 2001. Daarna stopte de productie van nieuwe albums en concerten.
Ook George Michael en Pet Shop Boys
In 2007 traden de vijf dames toch weer samen op tijdens de 'Return of the Spice Girl'-tour, waarbij ze diverse landen aandeden. Ook brachten ze twee nieuwe songs uit. Daarna ging ieder zijn eigen weg.
Tussen de groepsleden zouden veel onderliggende spanningen en ruzies zijn. Een nieuwe reünie leek dan ook niet erg waarschijnlijk. Maar de foto's in The Sun bewijzen het tegendeel. Posh, Scary, Baby, Sporty en Ginger Spice zijn daarop te zien terwijl ze zingen en dansen op de daken van Londense taxi's.
De vijf dames zijn niet de enigen die gespot zijn bij de repetities. Ook George Michael, Annie Lennox, Kate Bush, Brian May, The Kaiser Chiefs, Madness en de Pet Shop Boys zullen waarschijnlijk zondag optreden.
Ik mag blijven liggen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:12 schreef SovjetComrade het volgende:
gvd,ben vergeten dat ik morgen vroeg moet opstaan
eh iedere 2 jaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach joh, zoiets maak je maar één keer mee.
echte vrouwen idoolquote:
Tuullijk wel!quote:
twitter:Martina200m twitterde op zondag 12-08-2012 om 23:08:44Big S/O to Marc van Nieuwehuizen the best physio.De man die voor het ijs badtje en machientje het beste massage geeft. http://t.co/MM3Z2EtN reageer retweet
zat ik ook al naar te kijkenquote:
Totdat ze erachter kwamen dat ie de andere kant op draaide.quote:
Hij wel de enige vanavond die ook echt kan zingen live.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:13 schreef Elusive het volgende:
mooi, george is aan het zingen,... eindelijk een veilig pis momentje
Dat zou echt tof zijn, maar zijn niet aangekondigd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuullijk wel!lijkt mij dan hoor, anders zijn ze slecht bezig IMHO. Hoewel ik zelf absoluut geen Stones fan ben.
Voor een bijna dooie. Goed gekozen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef GGMM het volgende:
Soms heb ik echt het idee dat hij homo is.
Sjors is een baas, maar dat nummer is pure tering.quote:
ja maar dus net niet eroverquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef mootie het volgende:
En dan te bedenken dat hij een paar maanden terug nog op het randje zweefde.
Visagie doet wonderen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef mootie het volgende:
Ach hij mag doping gebruikenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef mootie het volgende:
Dacht ik ook evenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef Wrijfhout het volgende:
Freedom..... Ik dacht dat het Sympathy for the Devil ging worden hehe precies hetzelfde![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:13 schreef marcodej het volgende:
twitter:Martina200m twitterde op zondag 12-08-2012 om 23:08:44Big S/O to Marc van Nieuwehuizen the best physio.De man die voor het ijs badtje en machientje het beste massage geeft. http://t.co/MM3Z2EtN reageer retweet
Om nou te zeggen dat hij er extreem levendig uit ziet is ook enthousiast hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef mootie het volgende:
Je kan als het ware George zn gulp openmaken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En 3D op de BBC is opnieuw fuckin mooi!!
True, maar ze zullen toch wel een nummer van ze draaien? Desnoods met nepartiesten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou echt tof zijn, maar zijn niet aangekondigd.
Je bent niet bekend met Sjors zijn capriolen op toiletten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:13 schreef Elusive het volgende:
mooi, george is aan het zingen,... eindelijk een veilig pis momentje
Met de lyrics: 'there's something deep inside of me'.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef GGMM het volgende:
Ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
WtfIs die gast homoseksueel of zo
Die kleding.
Ja, het is ongelooflijk he. En nog niet eens zinvol commentaar ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef Stefan het volgende:
Over naar crappy BBC beeld omdat die kut van een Dion dr bek niet kan houden
Nee, totaal nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Die kleding.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef GGMM het volgende:
ja dat istiequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Die kleding.
Ehh jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Die kleding.
Wie zegt dat dat niet zo is dan?quote:
quote:
Zolang ie in beeld is kan je veilig pissen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met Sjors zijn capriolen op toiletten?
Lijkt me geweldigquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True, maar ze zullen toch wel een nummer van ze draaien? Desnoods met nepartiesten.
Zou je denken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef GGMM het volgende:
HEEL andersquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me geweldigAl vind ik George ook tof, heel wat anders dat wel
Iedereen weet dat joh.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die niet van zijn 'way of life' weten
NL past er prachtig tussen in deze show.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is eigenlijk net het Songfestival, slechte muziek en NL mag niet meezingen.
Met mijn tandenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je kan als het ware George zn gulp openmaken?
quote:
Stel je voor de NL de OL moet organiseren, met zo Fransje Bauer tijdens de afsluitingquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is eigenlijk net het Songfestival, slechte muziek en NL mag niet meezingen.
Nee, hartstikke hetero.quote:
quote mezelf.. ik weet het zeker.. heb het zelf eens meegemaaktquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef Onnoman het volgende:
volgens mij is het als zanger echt fucking irritant om te zingen als je telkens je eigen echo hoort
Dit ja, hij heeft er een beste klapper van gekregen zo te zien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om nou te zeggen dat hij er extreem levendig uit ziet is ook enthousiast hoor.
Oordopjes lijkt mequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef Onnoman het volgende:
volgens mij is het als zanger echt fucking irritant om te zingen als je telkens je eigen echo hoort
Ik zie hem zo in het roze sgt.pepper"s pak staanquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn oma: George michael, ah ja, die is van de beatles.
zometeen Bowie (die eet ook van 2 walletjes trouwensquote:
Inderdaad, daarom juist.quote:
Inderdaad... absoluut een wereldster!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar hij staat wel prima te zingen daar. En dat kunnen we niet van alle artiesten tot nu toe zeggen.
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Stel je voor de NL de OL moet organiseren, met zo Fransje Bauer tijdens de afsluiting
Ja he? Echt goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef Malahide het volgende:
Zangtechnisch de beste tot nu toe, al bibbert 'ie een beetje.
Hahahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef marcodej het volgende:
"Die George Micheal heeft ook weleens een rekstok in gemengde greep vastgepakt", aldus Hans van Zetten.
vooral voor de zangers die niet kunnen zingenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef Onnoman het volgende:
Die zit aan de barquote:
werkt niet altijd even goedquote:
die heeft wel oortjes in hoor, die krijg amper wat meequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef Onnoman het volgende:
Zeker, maar was onwijs voorspelbaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef mootie het volgende:
Tering, 45 keer hetzelfde homograpje gaat vervelen.
Het gerucht gaat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Klopt het dat de Spice Girls ook nog optreden?
al geweestquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij gaat straks weg op een olifant met een roze pakkie aanquote:
Jones en Humperdinck.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? Echt goed.
Tom Jones had ook wel mogen komen overigens
Nou ja niet helemaal, maar dat was wel de enige die in mij opkwam, deze iig nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Dacht ik ook evenniet precies hetzelfde though
Dat is ook echt een baas. En fucking goedquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? Echt goed.
Rinus en Joan Frankaquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg
Maar wie zouden we dan wel moeten neerzetten?
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Sir Cliffquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? Echt goed.
'Die kent u niet'-momentje dusquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Van z'n nieuwe CD, oftewel, een nummer wat niemand kent en dus niemand kan boeien.
Dat is wel jammer ja, ze hadden Wannabee moeten doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Spice Girls gaan spice up your life doen
Jammer weer.
Ja en hij is zo leukquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is ook echt een baas. En fucking goed
Naja George Micheal is ook een goed alternatief... Zijn er al Youtube beelden van het Spice Girl optreden?quote:
I predict a riot!quote:
Ik vind het niets.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef Karina het volgende:
Kijk hem gaan, wat een baas.
Oh dit nummer is niet zo leuk geloof ik...
wake me upquote:
alle noord korean moesten de vingers in de oren van de begeleidersquote:
Ja manquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja, ze hadden Wannabee moeten doen
within temptationquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg
Maar wie zouden we dan wel moeten neerzetten?
Freedom, Faith en dat nummer met die video op het openbaar toilet zijn ook baasquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die kerel is zo fout maar Careless Whisperer is een prachtig nummer!
moet dit grappig zijn?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef marcodej het volgende:
"Die George Micheal heeft ook weleens een rekstok in gemengde greep vastgepakt", aldus Hans van Zetten.
Vergeet de vertraging nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang ie in beeld is kan je veilig pissen.
rot opquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:18 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Bekrompen mensen hier. Kruip eens achter die computer vandaan en ga eens de wereld in.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Straks gooit ie zn buttplug nog in het publiek
ECHT??quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Nuchterheid het volgende:
Het schijnt dat Rene Froger ook gaat optreden zo.
Stop that manquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Stel je voor de NL de OL moet organiseren, met zo Fransje Bauer tijdens de afsluiting
Ja, vanmiddag nog gekeken, kippenvel!quote:
Trolololquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:18 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Bekrompen mensen hier. Kruip eens achter die computer vandaan en ga eens de wereld in.
alles beter dan ditquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Elusive het volgende:
Kaiser Chiefs – Pinball Wizard
toch geen cover nee toch, foei
DUUUUUquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer zijn de OS in Duitsland? Ik heb nu al zin in een sluitingsceremonie met Matthias Reim, Herbert Grönemeyer en Danny Christian
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Straks gooit ie zn buttplug nog in het publiek
quote:
mijn stream loop een seconde of 20 achter en wilde eigenlijk "yeah right" posten... maar nu ik het nummer hoor... jezus...quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:18 schreef Oidipous het volgende:
NEEEEE. VERSCHRIKKELIJK. Erger dan Jan Smit.
Dit is de reden waarom hij gratis optreedt denk ik. Plugmoment.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
Wat een stom hip nummer dit, beetje jammer
met de yodelmeister Takeo Ischiquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer zijn de OS in Duitsland? Ik heb nu al zin in een sluitingsceremonie met Matthias Reim, Herbert Grönemeyer en Danny Christian
Ik vind er geen kut aan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
Wat een stom hip nummer dit, beetje jammer
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Freedom, Faith en dat nummer met die video op het openbaar toilet zijn ook baas
Modern Talkingquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
daar zijn we het wel over eensquote:
ze doen een bod voor winterspelen 2022quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Rammsteinquote:
Mooi plaatje ja. M'n favoriete is toch wel van Waits. Tom's Traubert Bluesquote:
Mary Jquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]As met Mary J. Blidge vind ik ook tof!
Anton Aus Tirol!quote:
Monty Pythonquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Always look on the bright side straks ook.![]()
LINKS 2 3 4quote:
Oh en Rammstein in de openingsceremonie natuurlijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Elusive het volgende:
[..]
DUUUUU
DUUUUUUUUUUUUU BIST ALLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEES
Als ie dan niet te oud is, weet niet hou oud hij nu is trouwens?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef tralalala het volgende:
In 2028 gewoon André Rieu laten optreden en dan iedereen vlaggetjes geven.
Werkt bij Ajax ook goed
Ja denk ik ook, dit is echt jammer, hij heeft zoveel betere nummersquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef Felixa het volgende:
Hij wilde natuurlijk alleen komen als ie twee nummers mocht doen.
Mijn favoriete versie is die van Rod Stewartquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi plaatje ja. M'n favoriete is toch wel van Waits. Tom's Traubert Blues
Dan issie 80 ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef tralalala het volgende:
In 2028 gewoon André Rieu laten optreden en dan iedereen vlaggetjes geven.
Werkt bij Ajax ook goed
Zonde.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef Felixa het volgende:
Hij wilde natuurlijk alleen komen als ie twee nummers mocht doen.
Gelukkig zong one direction wel echtquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef TwyLight het volgende:
Ik kom net binnen in dit topic dus misschien al besproken, maar dit is toch overduidelijke playback?
Mooi moment om bier te halen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef Stefan het volgende:
40 miljard mensen kijken dit en George plugt zn nieuwste kutnummer
40 miljard mensen? zozoquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef Stefan het volgende:
40 miljard mensen kijken dit en George plugt zn nieuwste kutnummer
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gelukkig zong one direction wel echt
En Cherry Cherry Ladyquote:
Die is ook niet verkeerd nee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn favoriete versie is die van Rod Stewart
jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft iemand de lijst met alle nummers ?
Als pasen en pinksteren... etc.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanneer treden Darkthrone en Mayhem op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |