SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.negers.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ik ben meer van de jab, jab, leverhoek-opstoot, knie @ whatever, hoek, hoek, uppercut combo's.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Met 105kg, niet snel maar wel allejezus hard.
omdat je een nigger bent!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef McNulty het volgende:
Waarom eindigt OP met het woord negers?
neequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Fyodor het volgende:
Iets anders, denken jullie ook steeds aan Jon Jones als je Usain Bolt op de OS ziet? (Dit is serieus bedoeld)
Waz met jouquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Fyodor het volgende:
Iets anders, denken jullie ook steeds aan Jon Jones als je Usain Bolt op de OS ziet? (Dit is serieus bedoeld)
Qua uiterlijk of qua prestaties?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Fyodor het volgende:
Ik heet Bubba en ik wil samen in een cel met je zittenquote:
En nee ik denk niet aan Jon Jones als ik Usain Bolt zie, maar kan begrijpen wat je bedoelt..quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Fyodor het volgende:
Ben ook groot fan van JDS, maar we zijn nederlanders, en tegen Ali moet hij dus echt snoeihard KO, gewoon omdat wij een kickboksland zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ben bij een title fight ook gewoon voor AO hoor, wel by guillotine dan. Ik wil JdS niet KO zien gaan
Wat doet zijquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:04 schreef Paxlie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Waar is Gina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.negers.![]()
Dat is alweer een tijdje geleden hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:38 schreef Cardizzle14 het volgende:
Dana: “Nothing but respect for Alistair now. We all make mistakes and we all do stupid s–t. I say this all the time. It’s all in how you handle yourself after. He handled himself like a f—ing stud. He’s doing all the right things now. He’s fixing all the wrongs. We’ll see what happens.”
..Dana went on to reveal that Overeem had come to the Las Vegas office to meet with company co-owner Lorenzo Fertitta. When White saw him, he said, he immediately went into his office and shut the door. He went downstairs and waited for forty minutes until Dana called him upstairs, and then came into his office like a man in an attempt to explain the situation.
Beide!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Qua uiterlijk of qua prestaties?
Of beide?
Sarah had een contest voor fans gestart waarin ze Ronda belachelijk moesten maken oid.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat doet zijverrekte aandachtshoer
Er stond een paar topics terug een hele lijst moet je maar even terug lezenquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:10 schreef blessed19 het volgende:
Voor het eerst een ufc match gekeken, vind het eerlijk gezegd best tof. Een redelijke verademing naast het wwe gebeuren. is er een site met wat basis shit/klassieke gevechten die ik moet kijken?
Maar ff die post opsnorren en in de OP zetten, desnoods een link naar tekstbestand ofzo, onderhou ik dat ding wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er stond een paar topics terug een hele lijst moet je maar even terug lezen
quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Maar ff die post opsnorren en in de OP zetten, desnoods een link naar tekstbestand ofzo, onderhou ik dat ding wel.
Zou wel top zijn ben net al even gaan zoeken maar ik zit mobiel dus dat schiet niet op. Misschien wel een idee om dat soort dingen in spoilers te zetten zodat de eerste pagina wel nog mobiel te laden is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Maar ff die post opsnorren en in de OP zetten, desnoods een link naar tekstbestand ofzo, onderhou ik dat ding wel.
Nadeel daarvan is dat de OP maar 48 uur aan te passen is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wel top zijn ben net al even gaan zoeken maar ik zit mobiel dus dat schiet niet op. Misschien wel een idee om dat soort dingen in spoilers te zetten zodat de eerste pagina wel nog mobiel te laden is.
Modje roepenquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nadeel daarvan is dat de OP maar 48 uur aan te passen is.
Maar hoevaak wordt die aangepast? Bijna nooit toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nadeel daarvan is dat de OP maar 48 uur aan te passen is.
In vrijwel alle fora heb ik die knopjes ook, voor SPT echter nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Modje roependie ontgrendelen hem wel of even laten toevoegen.
Kijk even op pagina 1 van dit topic, daar heb ik een aantal highlights van pride geplaatst. Vergane glorie, ook de moeite waard.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:10 schreef blessed19 het volgende:
Voor het eerst een ufc match gekeken, vind het eerlijk gezegd best tof. Een redelijke verademing naast het wwe gebeuren. is er een site met wat basis shit/klassieke gevechten die ik moet kijken?
Ja ik dacht al dat ik iets soortgelijks had gelezen, maar ik kwam m tegen als nieuwsbericht dus ik dacht dat moet ik delenquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje geleden hoor
Ik zie die lijst regelmatig aangepastquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar hoevaak wordt die aangepast? Bijna nooit toch?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zal de OP deze week een update geven zodat hij vanaf volgend topic weer helemaal current is
Volledig mee eensquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Deze man krijgt het eerste stukje vlees van de BBQ, voor al zijn inspanningen voor het MMA topic.
quote:
Ik heb er 0,0 verstand van dus ik kan je niet het juiste antwoord geven maar het lijkt mij dat de UFC ook gewoon een soort van scouts heeft.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:15 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe kom je eigelijk in de UFC als Nederlander?
Overeem kan ik wel begrijpen K1 enzo maar Stefan Struve en die anderen?
Hebben hun trainers zulke grote netwerken?
Postte gister nog in het BB topic en zit altijd in userfoto's mensen af te zeikenquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:46 schreef Fenomeno het volgende:
Volgens mij is de vechtsport een vrij klein wereldje waar iedereen elkaar kent, als je presteert val je al snel op
Jajong kan hier wellicht meer over vertellen, alleen die vent is spoorloos
het afzeiken van userfoto's is veel makkelijker en je komt ook veel verder in het leven, als je altijd de gemakkelijkste weg kiest!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:00 schreef Jajong het volgende:
Slecht tegen m'n verlies? Vergeten dat ik jullie altijd own ofzo.
Maar inderdaad ik post hier niet meer omdat ik discussieren over MMA vermoeiend vindt omdat 9/10 mensen er niks van begrijpt.
Oh en je komt in de UFC door goed management en door veel te winnen. Maar voor 't eerste, want van 't tweede heb je genoeg.
Jonge je bent net zo'n fluke champion als dat Matt Serra wasquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:00 schreef Jajong het volgende:
Maar inderdaad ik post hier niet meer omdat ik discussieren over MMA vermoeiend vindt omdat 9/10 mensen er niks van begrijpt.
Oh en je komt in de UFC door goed management en door veel te winnen. Maar voor 't eerste, want van 't tweede heb je genoeg.
Alsof dat moeilijk isquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:04 schreef Jajong het volgende:
Volgens mij stond ik 2e bij de vorige toen ik hier stopte hoor. I.i.g. boven jou
je stopte toen je je belt verloor!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:04 schreef Jajong het volgende:
Volgens mij stond ik 2e bij de vorige toen ik hier stopte hoor. I.i.g. boven jou
Duidelijk een casualquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:00 schreef Jajong het volgende:
Mij de weakest link noemen terwijl ik structureel beter 'presteer' dan jij.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof dat moeilijk is.. zwak argument. You are the weakest link, goodbye
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mij de weakest link noemen terwijl ik structureel beter 'presteer' dan jij.
Point & Case trouwens, de twee mongolen hierboven mij zijn de voornaamste reden dat ik hier niet meer post, aangezien zij het gemiddelde I.Q. tot beneden de 100 trekken.
Ciao.
Wat hij bedoelt is dat er veel mensen zijn die er gewoon weinig verstand van hebben of juist denken er veel van te weten, terwijl ze hooguit een paar MMA partijen hebben gezien. Dit resulteert dan in uitspraken waar de kenners om moeten lachenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:04 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat valt er niet te begrijpen aan MMA eigenlijk?
een schizofreen is nooit alleen! heb ik je toch nog weggekregen,loser!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Point & Case trouwens, de twee mongolen hierboven mij zijn de voornaamste reden dat ik hier niet meer post, aangezien zij het gemiddelde I.Q. tot beneden de 100 trekken.
Ciao.
Waz met jouquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ciao.
*case in pointquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ciao.
What we learned: kids, don't do drugs!quote:
Verbaasd me niks.quote:
Wat een bazen trailer.quote:
Is ook vooral een act denk ik. Heb ooit een JRE met hem geluisterd en daar komt hij heel anders over.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verbaasd me niks.
Dat is wel zo'n type die makkelijk kan ontsporen en waarschijnlijk gevoelig voor verslavingen e.d.
Snel ff de volledige ep gefreeleeched op mma-trekkerquote:
Veel is act ja, maar denk dat hij wel zo iemand is, maar het voor de camera erg overdrijft, maar wel zo'n type die zijn hele leven zou vergooien om maar elke dag te feesten etc. Iemand die veel schuld heeft op iets latere leeftijd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook vooral een act denk ik. Heb ooit een JRE met hem geluisterd en daar komt hij heel anders over.
Geblesseerd of niet, Mayhem gaf dat gevecht tegen Dollaway gewoon weg door de clown uit te hangen ipv te vechten. Dat was een easy win voor hem en hij verneukte het.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:15 schreef Fenomeno het volgende:
Jezus Mayhem, won een prima 1st round tegen Bisping waarna hij gaste, daarna vocht hij half geblesseerd tegen CB Dollolay die hij nog 2 keer bijna KO sloeg en flipte backstage. Als hij niet geflipt was had hij nog wel een kans gekregen wss van Dana door z'n drawing power en had daarna nog tonnen kunnen pakken, wat een knook
Klopt, een hoog ons kent ons gehalte. Hoe Struve in de UFC kwam is ook wel leuk, na een win in Engeland werd hij aangesproken door een UFC scout/medewerker met de vraag dat ze wel interesse in hem hadden en of hij niet in de UFC wilde vechten. Hij geloofde het eerst niet, maar werd toen door the Baldfather himself gebeld en toen wist hij het pas zeker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:33 schreef Intermec het volgende:
De UFC kent Kuiper o.a. van zijn aanmelding voor TUF in een grijs geleden. Toen was hij nog te jong aldus de UFC.
Verder is het natuurlijk vooral ons kent ons. Zoals hij Duane van Helvoirt noemde in zijn post fight interview, is dat natuurlijk puur om de UFC even extra op zijn naam te wijzen
Ik weet niet of dit een act is, volgens mij is die gast zwaar in de war. Niet echt grappig als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:23 schreef ChesterPerry het volgende:
Ben ik de enigste die keihard in de lach schoot om die Miller![]()
![]()
man wat een gozer maar dit is idd puur een act, bij bully beatdown en rogan podcast komt hij een stuk slimmer over.
Als je diegene die de stand verzamelt gaat betichten van valsspelen om dat hij toevallig op de 1ste plaats staat en jajong zelf niet meer, dan ben je geestelijk ver heen en ben je dus terecht weggejaagd!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:41 schreef roepdeman het volgende:
jullie hebben Jajong zeker weggejaagd zodat iemand anders TUP eens kon winnen hè! It's a conspiracy!
Jullie zijn net zo evil als de judges die de decision aan Benson Henderson gaven
Heb het gevecht van Kuiper slechts één keer gekeken, maar volgens mij had hij weinig te vrezen van de power van die gast en deed hij het bewust zo. Beetje hetzelfde als Overeem - Werdum II. Bij een betere striker had hij het denk ik wel anders aangepakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb trouwens net even het vorige topic doorgelezenNog bedankt voor de vertaling!
Het event vond ik redelijk goed.
Okami vond ik vrij matig overkomen, ik zie hem niets doen aan de top van de divisie. Jake Shields vind ik eigenlijk altijd matig. Het zal wel ontzettend moeilijk zijn wat hij doet maar ik vind het werkelijk niet om aan te zien. Wat is dat toch een saaie vechter zeg, zowel in als buiten de kooi.
Cerrone daarentegenOntzettend gave vechter. Zijn instelling is ook echt top. Guillard was weer typisch Guillard. Wat een aparte vechter is dat toch. Hij heeft behoorlijke kwaliteiten, maar toch komt het er nooit echt goed uit.
Main event was wel mooi, al kwam het nooit echt los. Ontzettend close gevecht weer terwijl ik had verwacht dat Bendo meer overwicht zou hebben. Ik had ook het idee dat hij er nog veel meer uit had kunnen halen en Edgar had kunnen overklassen. Nu was het zo close dat de beslissing elke kant op kon gaan. Ik ben wel tevreden dat hij naar Henderson ging, wat mij betreft is hij toch wel de betere sterkere vechter.
Dan nog Kuiper; goed dat hij gewonnen heeft natuurlijk maar ik vond het er werkelijk niet uitzien. Erg wild en bij elke stoot was er totaal geen dekking, waardoor hij nog behoorlijk veel onnodige headpunches te verduren kreeg. Elke ietwat betere striker had hem KO gemept. Hij zal echt nog heel veel moeten verbeteren wil hij een rol gaan spelen in de UFC.
En ook meteen reagerenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:00 schreef Jajong het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb trouwens net even het vorige topic doorgelezenNog bedankt voor de vertaling!
Die gaat het niet ver schoppen op die manier. Ziet er leuk en aantrekkelijk uit, maar hij had geluk dat Hamman geen power had.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kuiper vecht altijd zo roekeloos.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef vivelafete het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als je diegene die de stand verzamelt gaat betichten van valsspelen om dat hij toevallig op de 1ste plaats staat en jajong zelf niet meer, dan ben je geestelijk ver heen en ben je dus terecht weggejaagd!
twitter:DiazBrothers209 twitterde op woensdag 15-08-2012 om 09:15:04Looks like it's happening on December 8th. Thanks for the support.I'll be ready reageer retweet
Inderdaad!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:51 schreef Fenomeno het volgende:
Zieke card zeg, Gus/Shogun ook nog..
Yesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:50 schreef Paxlie het volgende:
twitter:DiazBrothers209 twitterde op woensdag 15-08-2012 om 09:15:04Looks like it's happening on December 8th. Thanks for the support.I'll be ready reageer retweet
Penn vs McDonald er ook nog bij. Niet verkeerdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:51 schreef Fenomeno het volgende:
Zieke card zeg, Gus/Shogun ook nog..
Als ik Nate zo zie vraag ik mij af hoe hij 155 haalt.quote:
Daar hoef je niet stiekem over te doen hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:29 schreef n00cL30n het volgende:
ik denk Jones, maar ik hoop heel stiekem Henderson.
Vooral dat ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
Het zal Jones wel worden.. maar ik hoop op een snoeiharde H-Bomb en dat Jones net zo hard tegen het canvas gaat als Bisping deed
Sinds wanneer spelen ze ijshockey in de NFL?quote:
Leuk voor op de bank met wat pilsjes jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Voorspelbaar, maar toch lijkt hij me best leuk
Inculsief geweldige track van 30STMquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Voorspelbaar, maar toch lijkt hij me best leuk
die fan doet ook echt niks verkeerds hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Op 0.14 krijgt ie een stomp op z'n slaap![]()
Nope, just for funquote:
Die verdachten ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
http://www.ksat.com/news/(...)rbejaiz/-/index.html
Waarom de neuk zou je inbreken in een MMA gym?
dus remy is blut?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Remy Bonjasky vs Anderson Silva kickboxing bout booked for Oct. 6 in Belgium
OMG OMG OMG!!!
I know.. just play along!
Chakuriki Gymquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Braddock traint in Amsterdam? Welke gym?
Hehehe, Chris Dolman heeft heel lang vlakbij mijn ouders gewoond. Zelfs met dat ouwe verrotte lichaam van hem straalde die gast alsnog veel kracht uit. Al vonden zijn buren het wat minder toen ze het verkeerde huis hadden en er stonden met machinegewerenquote:
squad of anders?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hehehe, Chris Dolman heeft heel lang vlakbij mijn ouders gewoond. Zelfs met dat ouwe verrotte lichaam van hem straalde die gast alsnog veel kracht uit. Al vonden zijn buren het wat minder toen ze het verkeerde huis hadden en er stonden met machinegeweren
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:34 schreef THEFXR het volgende:
Heeft Carbin alweer een nieuwe lokatie gevonden?
klopt, ja, was toen van die opslag boxen gekomen, wat er naast lagenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Oeh, lees ik nu pas...
Vreemd zeg, Mike's Gym overkwam een paar jaar geleden exact hetzelfde
eigen schuld van zijn vrouw, als ik "twinkle toes"wordt genoemd, flip ik ook!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:49 schreef n00cL30n het volgende:
Wat een sukkel blijft dat toch.
Dacht dat hij wel okee was, tot ik dit zag.
denk niet dat er mensen zijn die het live om 4 uur gaan volgenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:34 schreef tuan84 het volgende:
waar volgen jullie vannacht rousey - kaufman?
is er ergens een paystream te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maandag,jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:54 schreef leeroy het volgende:
Eurosport zend toch ook striksforce uit?
en AS, dus ik zie het ook niet!quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:10 schreef Hooidraad het volgende:
Wat was er illegaal aan die kick? JBJ gebruikt die toch zo vaak?
Verstandig dat je je dit keer hebt ingehoudenquote:Op zondag 19 augustus 2012 04:10 schreef Geo4kant het volgende:
We zijn life.
OOOOOOOHhhhhhh heerlijkBusy Child op de achtergrond.
Ja, veel te warm man.. maar sowieso rustig gedaan, maar we waren al om half 2 thuis en laatste biertje om kwart voor 11 gehad dus sowieso chill nu. Had ook niet veel bier op.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Verstandig dat je je dit keer hebt ingehouden
Kijk je ook MMA?quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze slapen allemaal op Geo en ik na
lolquote:Op zondag 19 augustus 2012 04:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Tuurlijk niet, ik luister naar de meest fucked up muziek die ik tegen kom op YouTube.
Je laat me toch goffedomme hier niet alleen jongequote:Op zondag 19 augustus 2012 04:35 schreef Hooidraad het volgende:
Ik wilde gaan slapen om 4u maar fuck it, Strikeforce is weer veel te leuk.
FXR is weer in slaap gevallen zeker?quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je laat me toch goffedomme hier niet alleen jonge
Volgens mij wel jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 04:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
FXR is weer in slaap gevallen zeker?
Main event staat waarschijnlijk op 6u gepland.quote:Op zondag 19 augustus 2012 05:33 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat naar een decision en er zit een kwartier tussen mandie gasten hadden allang warm moeten zijn.
En zijn vorige tegenstander, ene Bristol Marundequote:Op zondag 19 augustus 2012 05:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan krijgt hij waarschijnlijk hierdoor ook nog de title shotStrikeforce is een lachertje.
Inhammen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 05:45 schreef Geo4kant het volgende:
Die inhammen in de wangen van Frank zijn echt erg
Ingevallen wangenquote:Op zondag 19 augustus 2012 05:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja van die groeven, kuilen, grand canyonen spleten
Holy shitquote:Op zondag 19 augustus 2012 05:47 schreef Geo4kant het volgende:
Sow, wat een verschil met Makeup ..(Kaufman)
Tja, anders had ze niet eens een title shot gekregen tegen Tate.quote:Op zondag 19 augustus 2012 06:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Het is een aandachtshoertje.
Echt hé! Hahaha wat een drama.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:20 schreef Klaphark het volgende:
Strikeforce op Eurosport 2. Dat commentaar
Is dat met die skate van gamekings?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:20 schreef Klaphark het volgende:
Strikeforce op Eurosport 2. Dat commentaar
Sorry het is een post van ff terug, maar ik zocht een excuus om deze te plaatsen.quote:
dat vroeg zij zich zelf ook af,ja!quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe kan Miesha Tate van main event headliner en kampioen naar prelim fighter gaan na 1 verloren partij
Omdat niemand een neuk geeft om WMMAquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe kan Miesha Tate van main event headliner en kampioen naar prelim fighter gaan na 1 verloren partij
dat ligt aan jouw usenetprovider!quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Sow heej, vroegah kon je die MMA partijen uit de nieuwsgroepen plukken, tegenwoordig gebruikt Zuffa een methode om die posts minder dan een dag na de post uit te schakelen.
Ik kon gisteren nog die Strikeforce partij succesvol binnentrekken, vandaag nog eens geprobeerd als experiment en nu krijg ik op dezelfde items "Article skipped. Either text-only or unknown encoded article format".
Hoezo? Is ze gestopt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:51 schreef THEFXR het volgende:
gewoon, zodat we haar niet vergeten!
[ afbeelding ]
ziggo of sunnyquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Jij kan m nog steeds binnentrekken? Welke provider heb je?
Zitten ze alweer aan deel 6 joh? Na deel 2 ben ik afgehaaktquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met MMA wel, ze is nu fast&furious 6 aan het maken!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef THEFXR het volgende:
Kan je de volgende keer zeggen wat er in de spoiler staat? Ik ga vrijdag pas de summerslam kijken,en had niet verwacht hier de beslissing van de main match te zien. Erg jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WWE is nu naar de kinderkant gegaan. Is niet erg, want het blijft wel vermakelijk. De combinatie wwe en ufc vind ik eerlijk gezegd wel tof. enerzijds de verhalen die ik wekelijks met een groep kijk en anderzijds de ware gevechten.:)quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef n00cL30n het volgende:
Bah, had hem ook net vandaag binnengehengeld....
Dan nog, eens kijken hoe Shaemus en Jericho los gaan. Lang terug dat ik weer eens zin had om naar worstelen te kijken. (Eigenlijk in de hoogtij dagen van de WCW)
Bedoel je niet het entertainment gedeelte? Want dat zou ik nog wel van je kunnen begrijpen. Ik noem het altijd gtst voor mannen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
WWE kan ik echt niet kijken vind het knap van de sporters maar de sport zelf
Nee GTST voor mannen kan ik het ook niet noemen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Bedoel je niet het entertainment gedeelte? Want dat zou ik nog wel van je kunnen begrijpen. Ik noem het altijd gtst voor mannen.
In mijn ogen is het niets anders. Hoe noem jij het dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee GTST voor mannen kan ik het ook niet noemen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:20 schreef roepdeman het volgende:
Ik kan wel even de Jones - Henderson affiche erin verwerken indien nodig.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Sorry het is een post van ff terug, maar ik zocht een excuus om deze te plaatsen.
[ afbeelding ]
Maynard by uppercut of doom.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Maynard vs. Lauzon
Ben nog niet aan de OP begonnen dus we zullen het nog een topic met de oude moeten doen
Ik had al zo'n vermoeden hoor. Zit helemaal okee!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik kijk ook wel eens MMA hoor, was gewoon ff richting geo bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |