Mij wel?quote:
Die Hooidraad is volgens mij een beetje bi manquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:16 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Mij wel?
Als de fiets thuis stond was je op de fiets gekomen?
Gebruik nooit ''ja'' als stopwoord wanneer je Engels speekt. Klinkt zo stom als je Engelstalig bent.quote:
Wedden dat Hooidraad guard gaat pullen als hij jou in levende lijve tegenkomt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Hooidraad is volgens mij een beetje bi manhij zegt steeds dat hij met mij wil rollen enso, dat hij me wel wil meeten, allemaal mij lekkerding etc noemen
![]()
Jou ken ik amper maar volgens mij ben jij wel een rustige ongevaarlijke kerel![]()
En fietsen naar naar Utrecht.. ? Dan kwam ik pas om 10.15 pas aan
rollen en meten, you know it!quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Hooidraad is volgens mij een beetje bi manhij zegt steeds dat hij met mij wil rollen enso, dat hij me wel wil meeten, allemaal mij lekkerding etc noemen
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:45 schreef Hooidraad het volgende:
Geo.... Kom eens bij oom Hooidraad op schoot [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De uitnodiging kwam van mij cutiepiequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
![]()
Jou ken ik amper maar volgens mij ben jij wel een rustige ongevaarlijke kerel![]()
En fietsen naar naar Utrecht.. ? Dan kwam ik pas om 10.15 pas aan
Zijn we je crush aan het plagen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:13 schreef Fenomeno het volgende:
Laat ze maar praten geo, die homo's van boven de rivieren.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:13 schreef Fenomeno het volgende:
Laat ze maar praten geo, die homo's van boven de rivieren.
Ja, post fight met Joe Rogan in de Octagonquote:
BBQ bij Geo!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik stel voor dat we een meet houden als Cees voor de title moet vechten!!!!!!!!
But not anytime soon..quote:
Daarom, als Cees moet zijn we al aardig ver in 2013quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
But not anytime soon..
Junior dos Santos vs Cain Velasquez set for UFC year-end event on Dec. 29 in Las Vegas
Perfect, bij deze afgesproken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daarom, als Cees moet zijn we al aardig ver in 2013
(dan hoeven we niet in de sneeuw te BBQen)
zal wel mei worden en Cees vecht graag veel, dus pissed off is ie zeker!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daarom, als Cees moet zijn we al aardig ver in 2013
(dan hoeven we niet in de sneeuw te BBQen)
Mooi.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Perfect, bij deze afgesproken.
Zomer 2013, title fight van Cees --> BBQ bij Geo
We houden altijd rekening met je Geoquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Naja wel mooi want dan hoef ik niet te reizen, maar blijkbaar heb ik geen eens een keuze.
Ach, zolang je fiets maar thuis staat is dat toch geen probleemquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Naja wel mooi want dan hoef ik niet te reizen, maar blijkbaar heb ik geen eens een keuze.
Waren er eigenlijk teveelquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waren er eigenlijk teveel
Van harte met de event score: Hooidraad, vivelafete, splackavellie, mcnulty, leeroy, geo & litmanen!!!
5/5
Wat een beledigingquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef THEFXR het volgende:
diegene die er niks vanaf weten staan weer het hoogst!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef THEFXR het volgende:
Ik sta altijd hoog vriend, maarja, da's logischquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef THEFXR het volgende:
Heb jij ook zo'n lange nek als Buddy Roberts?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik sta altijd hoog vriend, maarja, da's logisch
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
We houden altijd rekening met je Geo
En ik ben er ook zo, dus dat komt goed uit!
Ja, maar wel een beter uitziend hoofdquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n lange nek als Buddy Roberts?
Ik zie het.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nieuw seizoen is met dit event begonnen
Bij mij qua aantal niet slecht maar ik heb weinig gescoord met method/round.
[ afbeelding ]
Jij staat trouwens 28ste
Te spijtig voor woorden.... :|quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:22 schreef THEFXR het volgende:
Tryone Mimms died of an hartattack last night after his mma fight!
http://www.bloodyelbow.co(...)ateur-south-carolina
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef THEFXR het volgende:
Feno & Geo vs The rest denk ik danquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Fyodor het volgende:
[..]![]()
OT: meet in 2013 @ Geo als Cees voor de title vecht lijkt me een uitstekend plan!
ja, vijand wil je niet met Cees zijn!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Feno & Geo vs The rest denk ik dan![]()
Allemaal Cees nuthuggers hier
Highkick tegen je voorhoofd als je niet voor Cees bent, dwaas.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Feno & Geo vs The rest denk ik dan![]()
Allemaal Cees nuthuggers hier
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Highkick tegen je voorhoofd als je niet voor Cees bent, dwaas.
Idd, Combo's op je oog BAM BAM KOquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Highkick tegen je voorhoofd als je niet voor Cees bent, dwaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Linkerhoek, rechteruppercut, links directe, rechter lowkick, switch links tegen je voorhoofd. Met 105kg, niet snel maar wel allejezus hard.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
*reminder to self laxeer middel in het drinken van Paxlie gooien @ meet
Jij hebt ook de Tai Boi video van Tatjana Simmick?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Linkerhoek, rechteruppercut, links directe, rechter lowkick, switch links tegen je voorhoofd. Met 105kg, niet snel maar wel allejezus hard.
1,5 jaar kickbokstraining, bring it bitchquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt ook de Tai Boi video van Tatjana Simmick?Die had mijn moeder vroeger ook!
Ben je zo onzeker dat je constant moet opscheppen over hoe skilled je wel niet bent? Mr tough guyquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
1,5 jaar kickbokstraining, bring it bitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |