SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.negers.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ik ben meer van de jab, jab, leverhoek-opstoot, knie @ whatever, hoek, hoek, uppercut combo's.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Met 105kg, niet snel maar wel allejezus hard.
omdat je een nigger bent!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef McNulty het volgende:
Waarom eindigt OP met het woord negers?
neequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Fyodor het volgende:
Iets anders, denken jullie ook steeds aan Jon Jones als je Usain Bolt op de OS ziet? (Dit is serieus bedoeld)
Waz met jouquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Fyodor het volgende:
Iets anders, denken jullie ook steeds aan Jon Jones als je Usain Bolt op de OS ziet? (Dit is serieus bedoeld)
Qua uiterlijk of qua prestaties?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Fyodor het volgende:
Ik heet Bubba en ik wil samen in een cel met je zittenquote:
En nee ik denk niet aan Jon Jones als ik Usain Bolt zie, maar kan begrijpen wat je bedoelt..quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Fyodor het volgende:
Ben ook groot fan van JDS, maar we zijn nederlanders, en tegen Ali moet hij dus echt snoeihard KO, gewoon omdat wij een kickboksland zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ben bij een title fight ook gewoon voor AO hoor, wel by guillotine dan. Ik wil JdS niet KO zien gaan
Wat doet zijquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:04 schreef Paxlie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Waar is Gina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.negers.![]()
Dat is alweer een tijdje geleden hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:38 schreef Cardizzle14 het volgende:
Dana: “Nothing but respect for Alistair now. We all make mistakes and we all do stupid s–t. I say this all the time. It’s all in how you handle yourself after. He handled himself like a f—ing stud. He’s doing all the right things now. He’s fixing all the wrongs. We’ll see what happens.”
..Dana went on to reveal that Overeem had come to the Las Vegas office to meet with company co-owner Lorenzo Fertitta. When White saw him, he said, he immediately went into his office and shut the door. He went downstairs and waited for forty minutes until Dana called him upstairs, and then came into his office like a man in an attempt to explain the situation.
Beide!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Qua uiterlijk of qua prestaties?
Of beide?
Sarah had een contest voor fans gestart waarin ze Ronda belachelijk moesten maken oid.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat doet zijverrekte aandachtshoer
Er stond een paar topics terug een hele lijst moet je maar even terug lezenquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:10 schreef blessed19 het volgende:
Voor het eerst een ufc match gekeken, vind het eerlijk gezegd best tof. Een redelijke verademing naast het wwe gebeuren. is er een site met wat basis shit/klassieke gevechten die ik moet kijken?
Maar ff die post opsnorren en in de OP zetten, desnoods een link naar tekstbestand ofzo, onderhou ik dat ding wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er stond een paar topics terug een hele lijst moet je maar even terug lezen
quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Maar ff die post opsnorren en in de OP zetten, desnoods een link naar tekstbestand ofzo, onderhou ik dat ding wel.
Zou wel top zijn ben net al even gaan zoeken maar ik zit mobiel dus dat schiet niet op. Misschien wel een idee om dat soort dingen in spoilers te zetten zodat de eerste pagina wel nog mobiel te laden is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Maar ff die post opsnorren en in de OP zetten, desnoods een link naar tekstbestand ofzo, onderhou ik dat ding wel.
Nadeel daarvan is dat de OP maar 48 uur aan te passen is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wel top zijn ben net al even gaan zoeken maar ik zit mobiel dus dat schiet niet op. Misschien wel een idee om dat soort dingen in spoilers te zetten zodat de eerste pagina wel nog mobiel te laden is.
Modje roepenquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nadeel daarvan is dat de OP maar 48 uur aan te passen is.
Maar hoevaak wordt die aangepast? Bijna nooit toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nadeel daarvan is dat de OP maar 48 uur aan te passen is.
In vrijwel alle fora heb ik die knopjes ook, voor SPT echter nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Modje roependie ontgrendelen hem wel of even laten toevoegen.
Kijk even op pagina 1 van dit topic, daar heb ik een aantal highlights van pride geplaatst. Vergane glorie, ook de moeite waard.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:10 schreef blessed19 het volgende:
Voor het eerst een ufc match gekeken, vind het eerlijk gezegd best tof. Een redelijke verademing naast het wwe gebeuren. is er een site met wat basis shit/klassieke gevechten die ik moet kijken?
Ja ik dacht al dat ik iets soortgelijks had gelezen, maar ik kwam m tegen als nieuwsbericht dus ik dacht dat moet ik delenquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje geleden hoor
Ik zie die lijst regelmatig aangepastquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar hoevaak wordt die aangepast? Bijna nooit toch?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zal de OP deze week een update geven zodat hij vanaf volgend topic weer helemaal current is
Volledig mee eensquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Deze man krijgt het eerste stukje vlees van de BBQ, voor al zijn inspanningen voor het MMA topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |