SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.negers.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ik ben meer van de jab, jab, leverhoek-opstoot, knie @ whatever, hoek, hoek, uppercut combo's.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Met 105kg, niet snel maar wel allejezus hard.
omdat je een nigger bent!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef McNulty het volgende:
Waarom eindigt OP met het woord negers?
neequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Fyodor het volgende:
Iets anders, denken jullie ook steeds aan Jon Jones als je Usain Bolt op de OS ziet? (Dit is serieus bedoeld)
Waz met jouquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Fyodor het volgende:
Iets anders, denken jullie ook steeds aan Jon Jones als je Usain Bolt op de OS ziet? (Dit is serieus bedoeld)
Qua uiterlijk of qua prestaties?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Fyodor het volgende:
Ik heet Bubba en ik wil samen in een cel met je zittenquote:
En nee ik denk niet aan Jon Jones als ik Usain Bolt zie, maar kan begrijpen wat je bedoelt..quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Fyodor het volgende:
Ben ook groot fan van JDS, maar we zijn nederlanders, en tegen Ali moet hij dus echt snoeihard KO, gewoon omdat wij een kickboksland zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ben bij een title fight ook gewoon voor AO hoor, wel by guillotine dan. Ik wil JdS niet KO zien gaan
Wat doet zijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |