quote:'Sluiting reis door Britse popgeschiedenis'
Details sluitingsceremonie gelekt
De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen wordt een reis door de Britse popgeschiedenis. Dat onthulde producent David Arnold in de Britse krant Daily Telegraph. „We hebben geprobeerd iets te maken waarin iedereen dingen kan vinden waarvan je zegt: dat zijn wij, dat is Groot-Brittannië”, aldus Arnold, componist van de muziek van vijf James Bond-films.
Arnold betitelde geruchten dat Paul McCartney en Adele gaan optreden als „angstaanjagend nauwkeurig”, maar wilde niet de verhalen bevestigen dat Kate Bush de microfoon ter hand neemt in het Olympisch Stadion van Londen.
Duidelijk is in ieder geval dat The Who, Muse en George Michael zullen optreden. De sluitingsceremonie begint zondagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.
quote:
Turncommentator Hans van Zetten is door de NOS gevraagd verslag te doen van de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen. Hij zal dat samen doen met presentatrice Dione de Graaff.
Van Zetten viel de afgelopen week op door zijn enthousiaste verslag van de gouden rekstok-oefening van Epke Zonderland. Hij was nadien 'trending topic' op twitter. Het verzoek om zondagavond het commentaar te doen bij de slotceremonie was overigens al daarvoor gedaan, zegt hij.
De NOS laat weten dat er meerdere redenen waren om Van Zetten te vragen, en spreekt van "een mooie blijk van waardering voor al het goede werk dat hij heeft verricht".
Rumoured performances include the following:quote:Tijdens de slotceremonie van de Olympische Spelen zullen de Spice Girls optreden. Geruchten daarover die al langer de ronde deden, zijn bevestigd door foto's van de repetities in de Britse schandaalkrant The Sun.
The Spice Girls, opgericht in 1996, was een van de best verkopende meidengroepen uit de popgeschiedenis. De groep bestond oorspronkelijk uit vijf zangeressen, van wie er één - Ginger Spice Geri Halliwell - al in 1998 afscheid nam.
De overige vier, Victoria Beckham (Posh), Emma Bunton (Baby), Melanie Chishom (Sporty) en Melanie Brown (Scary), gingen nog door tot 2001. Daarna stopte de productie van nieuwe albums en concerten.
Ook George Michael en Pet Shop Boys
In 2007 traden de vijf dames toch weer samen op tijdens de 'Return of the Spice Girl'-tour, waarbij ze diverse landen aandeden. Ook brachten ze twee nieuwe songs uit. Daarna ging ieder zijn eigen weg.
Tussen de groepsleden zouden veel onderliggende spanningen en ruzies zijn. Een nieuwe reünie leek dan ook niet erg waarschijnlijk. Maar de foto's in The Sun bewijzen het tegendeel. Posh, Scary, Baby, Sporty en Ginger Spice zijn daarop te zien terwijl ze zingen en dansen op de daken van Londense taxi's.
De vijf dames zijn niet de enigen die gespot zijn bij de repetities. Ook George Michael, Annie Lennox, Kate Bush, Brian May, The Kaiser Chiefs, Madness en de Pet Shop Boys zullen waarschijnlijk zondag optreden.
GILFquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, die zijn inmiddels rijp
Zou wel baas zijn. Hosmuziek!quote:
ZO oud al?quote:
Terechtquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Motorbloempje gooit anders mijn topic op slot joh
Baard is inmiddels in haar keel gekomenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me niet vorostellen dat ze nog steeds zo zingt...
Gewoon kontjes kijken johquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zit hier met mijn halve familie en NIEMAND kent kate bush
een chick zonder kontquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef debeterebob het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is die chick?
Die vraag houdt me bezig.
Echt? Die zijn toch ouder dan jij zou je denkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als ze er was dan was ze wel in beeld geweest toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
Is ze er nou? Of horen we haar alleen maar?
Wij vroegen ons toch al dagen af wie dat was terwijl ze zo bekend lijkt?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef debeterebob het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is die chick?
De bond heet WTFquote:
Geen sportster.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef debeterebob het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is die chick?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Met drievoudig Olympisch kampioene Annemarie Thomas op dat onderdeel!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
We zijn helemaal een amoreus neukroddeltopic vergeten te openen zoals bij de Winterspelen
duidelijk een cassettebandquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, is dit Live??dat zou tof zijn
WTF! Jullie leven in een grot, dat kan niet anders.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hopelijk is de andere helft wijzer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja lijkt me wel. Jammer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ze er was dan was ze wel in beeld geweest toch?
Groeten aan ma tokkiequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
TRIESTquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe kan iets live klinken?quote:
Strakste opening ooitquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met drievoudig Olympisch kampioene Annemarie Thomas op dat onderdeel!
Lijkt me niet live. Ze is 65 of zo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
Is ze er nou? Of horen we haar alleen maar?
Cultuurbarbarenquote:
Inderaadquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:56 schreef Melancholie het volgende:
[..]
WTF! Jullie leven in een grot, dat kan niet anders.
Volgens mij is ze nog best fit voor haar leeftijdquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Lijkt me niet live. Ze is 65 of zo.
Nou ik heb het nummer op mn Ipod en het is 100 procent hetzelfdequote:
komt frans ook duits zingen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef Anonymousz het volgende:
wouter kroes gaat ook optreden dadelijk
hij gaat viva hollandia zingen
Ze was vroegâh erg lenig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nog best fit voor haar leeftijd
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Die van Thomas in ieder geval niet, daar is Branson nog in afgedaald.
Een van de 3 evenementen waar strict een bepaald ras op wordt uitgesloten. Verder GR-worstelen en de C-klassen (Kano's) bij slalom en vlakwater.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:56 schreef Brembo het volgende:
Discriminatie op de ritmische sportgymnastiek mogen geen mannen deelnemen.
Ik denk het ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef GGMM het volgende:
Terechte TT.
Wedden dat ze pas om 01:00 komen?
Liever nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef Anonymousz het volgende:
wouter kroes gaat ook optreden dadelijk
hij gaat viva hollandia zingen
54quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Lijkt me niet live. Ze is 65 of zo.
Wedden dat ze Rinus wel kennenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat zou echt SUPER zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop dat de triple van Epkie nog een keer voorbij komt in die filmpjes.
Ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef Melancholie het volgende:
Nou, ik had zo gehoopt op een optreden van Kate.
Die komt welquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop dat de triple van Epkie nog een keer voorbij komt in die filmpjes.
ja zekerquote:
Hoeven we iig geen nieuwe TT meer te bedenken de komende 20 topics.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef GGMM het volgende:
Terechte TT.
Wedden dat ze pas om 01:00 komen?
Valt wel mee, slechts iets ouder dan Karina tochquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Die is al zo oud. Kan waarschijnlijk het podium niet meer op *o*
Ok, maar toch.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Ericr het volgende:
Bloed, zweet en tranen. Hazes komt zo dus.
Vrouwen ras!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de 3 evenementen waar strict een bepaald ras op wordt uitgesloten. Verder GR-worstelen en de C-klassen (Kano's) bij slalom en vlakwater.
Kun jij je topics nog sneller openen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoeven we iig geen nieuwe TT meer te bedenken de komende 20 topics.
live kan ook opgenomen zijnquote:
Jaar of 15 dan jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef bfx het volgende:
[..]
Valt wel mee, slechts iets ouder dan Karina toch
En hoeven we ook niet moeilijk te doen wie de TS is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of we moeten ook daadwerkelijk boos gaan worden natuurlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat in het archief van de Winterspelen, kan zo 1,2,3 geen linkje vindenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik heb volgend mij vele jaren iets gemistlinkje?
quote:
ook een paar engelsequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef b2py het volgende:
Waarom al die britten in beeld? (Ik kijk half)
?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja en daarna nog een keer in de auto reverse.
Winterspelen 2006?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Staat in het archief van de Winterspelen, kan zo 1,2,3 geen linkje vinden
neequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er wordt hier gevraagd of 'the queen' hier aanwezig is?
Ik was wel goed he.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hoeven we ook niet moeilijk te doen wie de TS is.
Volgensmij niet, ze is nog niet in beeld geweest (Harry wel).quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat wel jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe tof is het als je hier gehuldigd wordt!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef TheArt het volgende:
Marathonceremonie
Volkslied van Oeganda
Brian May komt straksquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou iddquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef Felixa het volgende:
Wel gaaf hoor als je nu nog gehuldigd wordt in zo'n ambiance!
waarom dat dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohja nog een medaille uitreiking.
Amoureuze neukroddels over Olympische schaats(t)ersquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Staat in het archief van de Winterspelen, kan zo 1,2,3 geen linkje vinden
is de laatste paar keer een gewoonte gewordenquote:
Komt nog welquote:
Vergetenquote:
Chauvinistisch volkjequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef Oidipous het volgende:
Ze laten enkel Britten zien plus aantal grote atleten a la Bolt...
Ik vind het best leuk om te kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
Het eerste uur zit er op, nog zeker 2.
QFT.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef Leatherface het volgende:
Toch wel dé mooiste medaille, die van de marathon.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef beantherio het volgende:
De Spice girls gaan het volkslied van Oeganda zingen!
die stopt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Die Jacques Rogge is ook wel over zijn houdbaarheidsdatum heen zeg
Vertel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef Ericr het volgende:
OegandaMeest fantastische land waar ik ooit ben geweest.
Ze zien er allemaal hetzelfde uit hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef Leatherface het volgende:
Toch wel dé mooiste medaille, die van de marathon.
Kan niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef Monopoly_Man het volgende:
Een Belg die een gouden medaille mag vasthouden!
Als ik alleen al naar hem kijk val ik in slaapquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef Keauning het volgende:
Lol, nooit geweten dat met de sluitingsceremonie altijd de uitreiking van de marathon is..
quote:As is traditional at a closing ceremony, the final medals of the 2012 Olympics are about to be given out.
Daarom stopt hij er ook mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Inderdaad. Doe dan geen boeketje.quote:
dan heb je ze allemaal gemistquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef Keauning het volgende:
Lol, nooit geweten dat met de sluitingsceremonie altijd de uitreiking van de marathon is..
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS zendt een medailleuitreiking uit. HULDE!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafquote:
Hij is de beste in alle sportenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is dit? De beste van iedereen of zo?
Traditiequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef Breaker.Faker het volgende:
waarom moet het eerst in het frans??
ja.. of een frikandelletje speciaal.. die gasten zullen wel honger hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad. Doe dan geen boeketje.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef beantherio het volgende:
De Spice girls gaan het volkslied van Oeganda zingen!
Traditie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ja echt hequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef Mani89 het volgende:
Waarom dat graflelijke kutfrans er steeds voor
Fantastische natuur, fantastische mensen en ieder dag gewoon avontuur. Chimpansees, berggorilla's en een vulkaan beklimmen als hoogtepunten.quote:
Dit is het nieuwe OS stadionquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dit trouwens niet het stadion van West Ham United? Dat ze toestemming hebben gegeven voor dit evenement
Ja! Gaaf! Leuk, de overwachte winnaarsquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
Jeetje hoe trots moet hij zijn, daar nu zo te staan
quote:
Frans is de officiele taal van de IOC.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef Breaker.Faker het volgende:
Tra-di-tie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom komen deze medailles nu pas?
Lijkt me niet zo handig als de gemiddelde neger... sla je Rogge nog mooi even een nekhernia voor zijn pensioenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan sta je volgens mij echt met een stijve op het podium
Ook hier moeten ze bezuinigenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Schijnt 98% zilver en 2% goud in die gouden medaille te zitten
Gewoon in een blik met gouden verf gedopenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Schijnt 98% zilver en 2% goud in die gouden medaille te zitten
Waarom is de marathon belangrijker dan alle andere sportenquote:
Zo leek het wel ja.quote:
1972 voor het laatst...quote:
Omdat ze anders niks hebben om mee naar huis te nemen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand al uitgelegd waarom ze dat nu doen, die medailleuitreiking?
Traditie, las ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
De Britten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klinkt wel erg 'westers'. Wie hebben Oeganda vroeger in handen gehad?
Klootviolen voor je prestatie, nu terug naar je eigen land.quote:
Traditie. Marathon is toch de klassieke discipline waar het allemaal mee begon.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
Het is allemaal begonnen met de Marathon in Marathon!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom is de marathon belangrijker dan alle andere sporten
Ja echt een held in zn land hierdoor ... Ik ga ook marathon lopen voor de voor 2028quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
Jeetje hoe trots moet hij zijn, daar nu zo te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |