Hoe bedoel je dat dan ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:35 schreef ddx het volgende:
[..]
Alleen gaan ze de paralympics op channel 4 uitzenden. (3 apparte kanalen)
Coach van de vrouwen 8 toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een beetje op Marga van Praag.
BBC heeft de rechten niet van Paralympicsquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat dan ?
ik zie dat ik BBC4 heb op de UPC
Coach van de Holland Acht vrouwen roeien.quote:
Op bbc4 gaan ze geen paralympics uitzenden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat dan ?
ik zie dat ik BBC4 heb op de UPC
quote:The three new Channel 4 channels will appear in the Sports section of the Sky Guide from channel 450 on 28 August. There will also be a range of coverage on Channel 4 and Channel 4 HD over the Paralympic Games.
Staat Cor niet toevallig op nummer drie daar op de lijstquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Jezus Cor
Die stemt Wilders for sure
IK BEN BLIJ!!!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:38 schreef Cee het volgende:
WE ARE ON THIS ROAD TOGETHER
Deze is voor ons, Fok!kers.
http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-10915103quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
BBC heeft de rechten niet van Paralympics
Verbaast me dat de PVV geen populistisch mening heeft over sport.quote:
Ah vandaar.... dacht aan een hockeybegeleidster ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Coach van de Holland Acht vrouwen roeien.
Echt STUKKEN beter.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:39 schreef Redefine het volgende:
Beter dan live. Let's start a fire, a fire
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En het seizoen is ten einde. Tot later weer, was een tof topic hier
Welke?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Heej ik zag een sport die we nog helemaal niet hadden gezien![]()
Bij de NOS dan...
Welke van de zestien?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Bij de NOS dan...
Iddquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
En we gooien er een allegaartje van muziekjes doorheen.
channel 4 is ander kanaal dan bbc4quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-10915103
Je bent in de war met een andere Cor:quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Staat Cor niet toevallig op nummer drie daar op de lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Synchroonzwemmen en kleiduif?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Bij de NOS dan...
Ik werd er haast bang van, die gelaatsuitdrukkingen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar heb ik iets van op BBC gezien. 10 seconde ofzo.
Ben er in 2014 ook weer bij hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
He DeLuna, over 4 jaar weer verder he?!
Die heb ik op de stream gekeken, stukjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Synchroonzwemmen en kleiduif?
Van alle sporten is Synchroonzwemmen de enige die ik helemaal niet heb gezien.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je bent in de war met een andere Cor:Nou ja, qua populisme past Cor er wel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Pet Shop Boys - What Have I Done To Deserve Thisquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heette dat nummer voor I Can't Dance?
Whatss Eurosportquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat een bizarre overgangen in muziek... had gewoon vol 3 minuten Sky on Fire hieronder gezet
Dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Bastiefcg het volgende:
dit had zomaar een WATTS filmpje kunnen zijn
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
laat Usyk even zien die gisteren danste toen hij had gewonnen
London Calling? Of zat er nog een nummer tussen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heette dat nummer voor I Can't Dance?
dat dus.. slecht geëditquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat een bizarre overgangen in muziek... had gewoon vol 3 minuten Sky on Fire hieronder gezet
als je onder de 5 seconde blijft kost het geen geldquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag toch hopen dat hij die kleiduif wasquote:
Dank je. PSB was ik wel opgekomen overigensquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
Pet Shop Boys - What Have I Done To Deserve This
Ik zat eigenlijk te wachten op Mart Smeets in bold / onderstreeptquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:41 schreef TheArt het volgende:
Jezus NOSStaat in de afkondiging een naam van één van hun medewerkers, die ik ken, nog verkeerd geschreven ook
Gymnastiek gezien?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Synchroonzwemmen en kleiduif?
Van alle sporten is Synchroonzwemmen de enige die ik helemaal niet heb gezien.
Willen ze hem ontslaan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:41 schreef TheArt het volgende:
Jezus NOSStaat in de afkondiging een naam van één van hun medewerkers, die ik ken, nog verkeerd geschreven ook
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben er in 2014 ook weer bij hoor
In 2016 hoop ik zelf als toeschouwer er naar toe te gaan
Degene die het aan elkaar moest mixen heeft niet zo zijn best gedaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:41 schreef Greenpeas het volgende:
Wel een baas die die muziek uitzoekt voor de NOS.
Ja, ik bedoelde ook zelf, NOS heeft wel meer gemist.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik op de stream gekeken, stukjes.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Bastiefcg het volgende:
dit had zomaar een WATTS filmpje kunnen zijn
Ja precies, echt heel veel NIETS van laten zien. Geen samenvatting, nada.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook zelf, NOS heeft wel meer gemist.
Vind dat ook echt vreselijk
chariots of firequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef TheVulture het volgende:
En steeds weer van die users die bleven volharden dat de NOS het echt goed gedaan heeftquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, echt heel veel NIETS van laten zien. Geen samenvatting, nada.
Ja, belachelijk, vind dat dat format wel enigszins aangepast mag worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week het worstelen ontdekt, was echt erg leuk! Maar niet op de NOSquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:41 schreef TheArt het volgende:
Was Her Majesty van de Beatles niet als laatste? Of kwam er daarna nog 1?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand ook nog titel/artiest laatste liedje?
Apart topic over, natuurlijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef GooseFM het volgende:
Blijven we nog hangen voor de sluitingsceremonie hier?
Ik heb vooral genoten van het schoonspringen, op Eurosport dan. Leuk commentaar! En ik denk dat er in NL best veel mensen zijn die schoonspringen willen zien. Bij de NOS? Niks (dat ik weet).quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week het worstelen ontdekt, was echt erg leuk! Maar niet op de NOS
Art Smeets?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat hou ik even voor meCompleet verkeerde voornaam was het.
Is een ander topic voor, maar daar ben ik zeker presentquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef GooseFM het volgende:
Ik moet echt ff gaan eten, val bijna om en mijn sushi wacht op mijquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef GooseFM het volgende:
Hier:quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef GooseFM het volgende:
Ja! want Hansquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef GooseFM het volgende:
Denk het wel. Er is eigenlijk weinig aan, maar je wil het niet missen. Maar ik denk dan wel in een ander topic.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef GooseFM het volgende:
Ik heb nog een week vrijquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Morgen pas om half 10 te beginnen op mn werk. dus ik blijf mee kijken
Gewoon doorademen, hebben we over anderhalf jaar weer dolle pret ende jolijt in het Curling topic.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef debeterebob het volgende:
Oke, wat moet ik doen met mijn leven nu?
Nee, volgens mij niet. Kwam TSP en nog eentje na.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Was Her Majesty van de Beatles niet als laatste? Of kwam er daarna nog 1?
Alsjeblieft niet..quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb vooral genoten van het schoonspringen, op Eurosport dan. Leuk commentaar! En ik denk dat er in NL best veel mensen zijn die schoonspringen willen zien. Bij de NOS? Niks (dat ik weet).
Idd, heb ik zelf helemaal gemist vanwege tijdgebrek, maar dat had best interessant geweestquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb vooral genoten van het schoonspringen, op Eurosport dan. Leuk commentaar! En ik denk dat er in NL best veel mensen zijn die schoonspringen willen zien. Bij de NOS? Niks (dat ik weet).
Ik zag een hele grote GB vlag in het stadionquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk het wel. Er is eigenlijk weinig aan, maar je wil het niet missen. Maar ik denk dan wel in een ander topic.
Nu kun je alle sport gaan kijken die de NOS niet heeft uitgezonden, ik spreek je wel over een week of achtquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef debeterebob het volgende:
Oke, wat moet ik doen met mijn leven nu?
Wist ik wel!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier:
[De Slotceremonie] Met Hans van Zetten @ Nederland 1
Sushiquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik moet echt ff gaan eten, val bijna om en mijn sushi wacht op mij
Als WE nu even gaan trainen hebben we dan een representatief teamquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon doorademen, hebben we over anderhalf jaar weer dolle pret ende jolijt in het Curling topic.
Vuelta zal wel snel beginnenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu kun je alle sport gaan kijken die de NOS niet heeft uitgezonden, ik spreek je wel over een week of acht
Moeten we de schreeuw gaan oefenen. Wat krijsen ze ook alweer? hURRRRRRRRRRyyyyyyyyyyyy.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als WE nu even gaan trainen hebben we dan een representatief team
Snow Patrol? iets met finish line in de tekst? dat zou mijn gok zijn, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Kwam TSP en nog eentje na.
Graag gedaan, service hè!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Redefine het volgende:
Nou Sportzomer zit er op. Wil iedereen bedanken voor de sfeer hier, dat maakte het kijken naar Mart uiteindelijk toch weer heel erg leuk![]()
![]()
Doe je mee dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Moeten we de schreeuw gaan oefenen. Wat krijsen ze ook alweer? hURRRRRRRRRRyyyyyyyyyyyy.
Maar deze service vond ik juist wel goed i.t.t. de NOS.quote:
Finish Line van Snow Patrol dus? Neem ik dan aan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Snow Patrol? iets met finish line in de tekst? dat zou mijn gok zijn, maar zeker weten doe ik het niet.
In dat geval: kan je ook goed afwassen en koken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik ben erg goed in het lopen op sloffen en het vegen van vloeren.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Finish Line van Snow Patrol dus? Neem ik dan aan.
Dat ook, maar niet op commando.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In dat geval: kan je ook goed afwassen en koken?
twitter:MartjeSmeets twitterde op zondag 12-08-2012 om 21:38:58U denkt dat ik nu klaar ben, vanaf morgen #demart met een dagelijks politiek programma bij de NOS. #watpensioen? reageer retweet
Geforceerd grappig proberen te doen, beetje jammerquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:32 schreef TUFKAL het volgende:
twitter:MartjeSmeets twitterde op zondag 12-08-2012 om 21:38:58U denkt dat ik nu klaar ben, vanaf morgen #demart met een dagelijks politiek programma bij de NOS. #watpensioen? reageer retweet
Nou inderdaad. Na 3 maanden binnen zitten blijft het mooie weer hopelijk nog een paar weken aanhouden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |