Apart topic over, natuurlijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef GooseFM het volgende:
Blijven we nog hangen voor de sluitingsceremonie hier?
Ik heb vooral genoten van het schoonspringen, op Eurosport dan. Leuk commentaar! En ik denk dat er in NL best veel mensen zijn die schoonspringen willen zien. Bij de NOS? Niks (dat ik weet).quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week het worstelen ontdekt, was echt erg leuk! Maar niet op de NOS
Art Smeets?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat hou ik even voor meCompleet verkeerde voornaam was het.
Is een ander topic voor, maar daar ben ik zeker presentquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef GooseFM het volgende:
Ik moet echt ff gaan eten, val bijna om en mijn sushi wacht op mijquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef GooseFM het volgende:
Hier:quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef GooseFM het volgende:
Ja! want Hansquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef GooseFM het volgende:
Denk het wel. Er is eigenlijk weinig aan, maar je wil het niet missen. Maar ik denk dan wel in een ander topic.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef GooseFM het volgende:
Ik heb nog een week vrijquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Morgen pas om half 10 te beginnen op mn werk. dus ik blijf mee kijken
Gewoon doorademen, hebben we over anderhalf jaar weer dolle pret ende jolijt in het Curling topic.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef debeterebob het volgende:
Oke, wat moet ik doen met mijn leven nu?
Nee, volgens mij niet. Kwam TSP en nog eentje na.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Was Her Majesty van de Beatles niet als laatste? Of kwam er daarna nog 1?
Alsjeblieft niet..quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb vooral genoten van het schoonspringen, op Eurosport dan. Leuk commentaar! En ik denk dat er in NL best veel mensen zijn die schoonspringen willen zien. Bij de NOS? Niks (dat ik weet).
Idd, heb ik zelf helemaal gemist vanwege tijdgebrek, maar dat had best interessant geweestquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb vooral genoten van het schoonspringen, op Eurosport dan. Leuk commentaar! En ik denk dat er in NL best veel mensen zijn die schoonspringen willen zien. Bij de NOS? Niks (dat ik weet).
Ik zag een hele grote GB vlag in het stadionquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk het wel. Er is eigenlijk weinig aan, maar je wil het niet missen. Maar ik denk dan wel in een ander topic.
Nu kun je alle sport gaan kijken die de NOS niet heeft uitgezonden, ik spreek je wel over een week of achtquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef debeterebob het volgende:
Oke, wat moet ik doen met mijn leven nu?
Wist ik wel!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier:
[De Slotceremonie] Met Hans van Zetten @ Nederland 1
Sushiquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik moet echt ff gaan eten, val bijna om en mijn sushi wacht op mij
Als WE nu even gaan trainen hebben we dan een representatief teamquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon doorademen, hebben we over anderhalf jaar weer dolle pret ende jolijt in het Curling topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |