Vuelta zal wel snel beginnenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu kun je alle sport gaan kijken die de NOS niet heeft uitgezonden, ik spreek je wel over een week of acht
Moeten we de schreeuw gaan oefenen. Wat krijsen ze ook alweer? hURRRRRRRRRRyyyyyyyyyyyy.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als WE nu even gaan trainen hebben we dan een representatief team
Snow Patrol? iets met finish line in de tekst? dat zou mijn gok zijn, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Kwam TSP en nog eentje na.
Graag gedaan, service hè!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Redefine het volgende:
Nou Sportzomer zit er op. Wil iedereen bedanken voor de sfeer hier, dat maakte het kijken naar Mart uiteindelijk toch weer heel erg leuk![]()
![]()
Doe je mee dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Moeten we de schreeuw gaan oefenen. Wat krijsen ze ook alweer? hURRRRRRRRRRyyyyyyyyyyyy.
Maar deze service vond ik juist wel goed i.t.t. de NOS.quote:
Finish Line van Snow Patrol dus? Neem ik dan aan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Snow Patrol? iets met finish line in de tekst? dat zou mijn gok zijn, maar zeker weten doe ik het niet.
In dat geval: kan je ook goed afwassen en koken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik ben erg goed in het lopen op sloffen en het vegen van vloeren.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Finish Line van Snow Patrol dus? Neem ik dan aan.
Dat ook, maar niet op commando.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In dat geval: kan je ook goed afwassen en koken?
twitter:MartjeSmeets twitterde op zondag 12-08-2012 om 21:38:58U denkt dat ik nu klaar ben, vanaf morgen #demart met een dagelijks politiek programma bij de NOS. #watpensioen? reageer retweet
Geforceerd grappig proberen te doen, beetje jammerquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:32 schreef TUFKAL het volgende:
twitter:MartjeSmeets twitterde op zondag 12-08-2012 om 21:38:58U denkt dat ik nu klaar ben, vanaf morgen #demart met een dagelijks politiek programma bij de NOS. #watpensioen? reageer retweet
Nou inderdaad. Na 3 maanden binnen zitten blijft het mooie weer hopelijk nog een paar weken aanhouden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |