SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 12-08-2012 18:40:11 ]![]()
Als Overmars maar de ballen heeft om wat nieuws te halen komt het wel goed, we worden niet vanzelf kampioen inderdaadquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Helemaal als Anita ook nog weg gaat. Dan mogen ze blij zijn als ze in de top 5 eindigen.Ajacied.![]()
Je wordt toch helemaal simpel van die Lukoki. Die gast kan alleen maar hard rennen, zijn technisch niveau ligt ergens in de 7e klasse.![]()
Lukoki niet wisselen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Ik zie serieus ook geen of heel weinig trolls.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:10 schreef Bangarang het volgende:
Wie trollt er dan![]()
Mensen die dachten dat ajax az van de mat zou spelen vandaag.![]()
Nu is het trollen, gisteren niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:10 schreef Bangarang het volgende:
Wie trollt er dan![]()
Waarom hoor ik dat 'wij zijn de beste' liedje nou niet meer?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Hehe, iemand die het snapt!quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:10 schreef TwenteFC het volgende:
Wie staat er bovenaan, kan iemand het even voorlezen?
![]()
Die clapclap dude dacht van welquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:10 schreef Bangarang het volgende:
Wie trollt er dan![]()
zijn papaquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie heeft hem een contract gegeven?![]()
![]()
Laat Stijn lekker teleurgesteld zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:10 schreef Bangarang het volgende:
Wie trollt er dan![]()
De wasmachine.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:10 schreef TwenteFC het volgende:
Wie staat er bovenaan, kan iemand het even voorlezen?
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu is het trollen, gisteren niet."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:12 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
JAJAJAJaJAJaJAAJAJA
AFC AJAX KAMPIOENUHH![]()
![]()
Oke.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax is gewoon kampioen.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Wat een doelpunt
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
ZodeknettersIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Respect dat je 'm normaal wel snapt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ilk snap Stijn even niet. Hier topics openen en dan in het SC over de wedstrijd posten.![]()
Nee hoor nog steeds een drama.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:12 schreef Bangarang het volgende:
Nu kan lukoki het opeens wel he?
Vieze trollen![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Respect dat je 'm normaal wel snapt.![]()
![]()
Dat dusquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind een gelijkspel ook primaal heb ik liever dat AZ wint.
![]()
Volhouden, AZ![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Goedquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan niet normaal kijken, zit te BBQen tering man
Hoe speelt Sana?![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:13 schreef Bangarang het volgende:
In ieder geval Fc Twente bovenaan na 1e speelrondeGewoon niet meer weggeven
![]()
Sana speelt een puike wedstijd (zegt een twente fan)quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe speelt Sana?![]()
gaat wel moet nog even inkomen. had wel een grote kans paar minuten geleden voor keeper. Was dacht ik buitenspel ( denk ik )quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe speelt Sana?graag op anoniem![]()
Schiet er weleens per ongeluk eentje in ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:14 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Ik zei het je, die man heeft rendement.![]()
![]()
Voor de wedstrijd veel bier, kippenpootjes, spareribs, gehakt ballen en dan ook nog met 4-1 winnen. dag kan al niet meer stuk, wat Ajax ook maakt.
![]()
Net zo efficient als jullie god van mancityquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Schiet er weleens per ongeluk eentje in ja.![]()
![]()
SChoolvoorbeeldje van een botsing.quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Hij is al binnen, doet nu niet meer zijn best.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:16 schreef Saekerhett het volgende:
GODVER Anita, schiet met de wreef man.![]()
Ik hou geen slecht gevoel over aan de wedstrijd. Het voetbal is iig stuk beter dan tegen PSV"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Tja ik moet nu een beetje vreugde halen uit het verlies van Ajaxquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:16 schreef TwenteFC het volgende:
Voor de wedstrijd veel bier, kippenpootjes, spareribs, gehakt ballen en dan ook nog met 4-1 winnen. dag kan al niet meer stuk, wat Ajax ook maakt.
best triest wel.
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:17 schreef Alxander het volgende:
Wie had ook alweer ingezet op meer dan 3 doelpunten?![]()
![]()
Ik heb ook een prima dagje zoquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja ik moet nu een beetje vreugde halen uit het verlies van Ajaxbest triest wel.
![]()
![]()
Ik heb het alweer helemaal gehad met dit seizoenquote:
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Maakt niet uit, kan gebeuren. Blijven proberen, lukt vanzelfquote:
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
met iDeal betalen = meteen verwerktquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb al besteld maar is nog niet verwerkt![]()
lol.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb het alweer helemaal gehad met dit seizoen
Ik moet nog wel wennen aan dat hele voetbal enso.![]()
Volgende keer Sana laten starten en hem rond de 70ste minuut (als hij vermoeid is) wisselen met Lukoki is beter dan deze pauperzooi.
Ajacied.![]()
Moiquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:17 schreef Alxander het volgende:
Wie had ook alweer ingezet op meer dan 3 doelpunten?maar heb niet kunnen kijken helaas. Moet het met de samenvatting doen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
same here...quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:19 schreef Henk_Spermatank het volgende:
De stream hapert als een malle.
Een miljard scoren van Murdoch en niet ff investeren in meer bandbreedte![]()
![]()
En met dikke winstquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moimaar heb niet kunnen kijken helaas. Moet het met de samenvatting doen.
![]()
![]()
Niet via EL site, ik wil wel een gratis bal uiteraardquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
met iDeal betalen = meteen verwerkt
TV abo he![]()
Tadic was beter geweest, 2 goals + 2 assistquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:20 schreef TwenteFC het volgende:
Kom op beerens rag hem erin, zat in de manager met Chadli en Bacuna ook al goed.
![]()
![]()
Die commentator doet alsof het verrassend is dat het een gelijkspel is geworden. Ik had een gelijkspel niet gek gevonden![]()
![]()
Haha die wijven
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:21 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Tadic was beter geweest, 2 goals + 2 assistVind Chadli een mooiere voetballer
![]()
We zien het ja...quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is al de kampioenswedstrijd![]()
Ajax ging toch dik winnen. Trollquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Die commentator doet alsof het verrassend is dat het een gelijkspel is geworden. Ik had een gelijkspel niet gek gevonden![]()
![]()
Waar blijft het Gifje
Goeie wedstrijd van Ajax tegen de concurrent
Jammer van de tegendoelpunten maar prima gespeeld verder![]()
Die crackwijven ahahahaahMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:22 schreef Doublepain het volgende:
AJAX KAMPIOEN 2010-2013!!1
o wacht..![]()
![]()
Ik haal jou steeds door de war met mexicanobakker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goeie wedstrijd van Ajax tegen de concurrent
Jammer van de tegendoelpunten maar prima gespeeld verder
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Die 2 dozen op de tribune ookquote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
6 minuten geen overwicht.
Vorig jaar een onterecht punt gepakt, nu onterecht 2 punten verloren. Ben positief over het spel![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Prima wedstrijd van Ajax, jammer van het resultaat.-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Verliezen tegen RKCquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:22 schreef Doublepain het volgende:
o wacht..
Get the fuck out.
Gelijkspel tegen AZ is prima, als je na 60 miljoen euro nog geen kut kan tegen RKC moet je gewoon oprotten naar de jupiler league![]()
Wtfquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:22 schreef Doublepain het volgende:
o wacht..jij wordt ook met de dag slechter in trollen he.
![]()
Van Rhijn in het centrum is iig veel beter dan Blind als vd wiel fit is. Dan Dijks svp ipv Blind en we komen een heel eind.
Theo mag van mij ook blijvenSana is leuke speler! Goed van Overmars gezien.
Ajax speelt goed en dan komen de resultaten vanzelf"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Sana moet in de basisquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:22 schreef GGMM het volgende:
Vorig jaar een onterecht punt gepakt, nu onterecht 2 punten verloren. Ben positief over het spel![]()
![]()
Je hebt ze vaker tegengekomen?quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Uitspelen bij een goed RKC vergelijken met thuis tegen een normaal AZquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Verliezen tegen RKC
Get the fuck out.
Gelijkspel tegen AZ is prima, als je na 60 miljoen euro nog geen kut kan tegen RKC moet je gewoon oprotten naar de jupiler league![]()
![]()
Ik las het net, ik denk ik herhaal het even voordat die persoon het vergeetquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtfjij wordt ook met de dag slechter in trollen he.
![]()
Alsof Blind zo slecht speeldequote:Op zondag 12 augustus 2012 18:22 schreef Stiggie het volgende:
Van Rhijn in het centrum is iig veel beter dan Blind als vd wiel fit is. Dan Dijks svp ipv Blind en we komen een heel eind.
Theo mag van mij ook blijvenSana is leuke speler! Goed van Overmars gezien.
Ajax speelt goed en dan komen de resultaten vanzelfAl zal hij heus wel weer de schuld van beide treffers krijgen aankomende week.
![]()
Gelukkig is het pas de eerste wedstrijdquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ben er blij mee, Ajax had hier net zo goed kunnen verliezen dankzij de beer van een Altidore.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uitspelen bij een goed RKC vergelijken met thuis tegen een normaal AZ
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Gelijkspel is meest eerlijke uitslag ja, Ajax weet nu tenminste dat er nog fors geïnvesteerd moet worden in een verdediger, aanvaller en keeper.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:22 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twente?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:23 schreef inZanity het volgende:
Feyenoord de grote winnaar van dit weekend![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:23 schreef inZanity het volgende:
Feyenoord de grote winnaar van dit weekendTwente, GEK!
![]()
Behalve als het er om gaat. Dan winnen zequote:Op zondag 12 augustus 2012 18:23 schreef TwenteFC het volgende:
Wist gewoon dat Ajax gelijk zou spelen toen ik de stream aanzette, doen ze altijd
![]()
![]()
Ja RKC uit is echt een kraker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uitspelen bij een goed RKC vergelijken met thuis tegen een normaal AZ
Investeer anders nog ff meer in PSV, hebben jullie geen parkeerkplaats over ofzo?![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:22 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie?quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
En wij (PSV) dan...zou graag met jullie ruilen dit weekendquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:23 schreef stoeltafel het volgende:
Gvd kenker begin
Nu alweer achter de feiten aan:(![]()
Fixedquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:23 schreef inZanity het volgende:
Fc Twente de grote winnaar van dit weekend![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom eerst met argumenten voor je![]()
![]()
gaat lopen posten.
![]()
![]()
Oke.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja RKC uit is echt een kraker.
Investeer anders nog ff meer in PSV, hebben jullie geen parkeerkplaats over ofzo?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vervalt weer in je oude patroon, zonde.![]()
Pfff, jij reageert niet eens als mensen iets zeggen tegen jouquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom eerst met argumenten voor je![]()
![]()
gaat lopen posten.
![]()
![]()
neequote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
Anyway, heeft iemand een gifje van die 2 wijven?![]()
Had ff geen zin om dingen te typen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bedoel ik; komt geen zinnig woord uit
Zegt Standaardreactiemeneer Davyquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pfff, jij reageert niet eens als mensen iets zeggen tegen jou![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klassieke top 3 wel ja. Maar tegenwoordig is het top 14.![]()
Reageer dan niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had ff geen zin om dingen te typen.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zegt Standaardreactiemeneer Davy![]()
![]()
Shut up Fool
Volgende keer weer niet reageren als ik je even weer op je plek zetquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zegt Standaardreactiemeneer Davy![]()
![]()
Jij bent mijn baas niet.quote:
Jou op je plek zetten is in 10 seconden gebeurd aangezien je toch geen fatsoenlijke mening kan neerleggen zonder argumenten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende keer weer niet reageren als ik je even weer op je plek zet![]()
![]()
Weet je dat niet? Om topclub te zijn moet je je financiele basis compleet verkloten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eyz hoezo hebben jullie castaignos eigenlijk niet gehaald
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Dus een waardige tegenstander voor jou.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jou op je plek zetten is in 10 seconden gebeurd aangezien je toch geen fatsoenlijke mening kan neerleggen zonder argumenten."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus een waardige tegenstander voor jou.![]()
![]()
Die moeten nog een paar jaar goed presteren om dat predicaat te mogen dragen. Maar ze zijn aardig op wegquote:![]()
Volgens mij klopt deze zin niet helemaal/helemaal niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jou op je plek zetten is in 10 seconden gebeurd aangezien je toch geen fatsoenlijke mening kan neerleggen zonder argumenten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kijk nou maar uit, straks krijg je weer een rake screenshot om je oren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jou op je plek zetten is in 10 seconden gebeurd aangezien je toch geen fatsoenlijke mening kan neerleggen zonder argumenten.![]()
Nah, lukt nemandquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jou op je plek zetten is in 10 seconden gebeurd aangezien je toch geen fatsoenlijke mening kan neerleggen zonder argumenten.![]()
![]()
Ja dat blijven ze elk seizoen zeggen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die moeten nog een paar jaar goed presteren om dat predicaat te mogen dragen. Maar ze zijn aardig op weg![]()
Thnx.quote:
Nu nog een gifje voor de OP![]()
![]()
jij hebt bijna geen eigen mening. Je praat alleen maar na.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zo lang doet Twente nog niet mee in de top + nog geen enkel europese prijs...quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja dat blijven ze elk seizoen zeggen.![]()
Hahahaha geniaalquote:
Inderdaad. Zonder twijfel de beste aanval van dit seizoen en een veel minder gammele verdediging dan PSV.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja dat blijven ze elk seizoen zeggen.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Niet nodig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eyz hoezo hebben jullie castaignos eigenlijk niet gehaald![]()
Al 5 hele jaren ja?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja dat blijven ze elk seizoen zeggen.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Twente doet de afgelopen jaren altijd al mee in de top. en Europese prijs gaat geen enkele Nederlandse club pakken de komende 10 jaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo lang doet Twente nog niet mee in de top + nog geen enkel europese prijs...
Twente heeft al wel in een europese finale gestaan.![]()
Hij moet vast lekker geslapen hebben als die online iemand op zijn plek heeft gezetquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook eerst aan. Maar j0rdiiii zette je gisteren goed op je plek.![]()
![]()
Nope, Ajax speelde serieus goed maar Twente heeft me het meest verrast tbh.
Al wil ik ze nog wel eens zien als er druk komt te staan op de verdediging.![]()
Die Tukkers worden met het jaar arroganter.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat je Twente een topclub noemt?![]()
Volgende week avondje NAC voor Twente.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
Al wil ik ze nog wel eens zien als er druk komt te staan op de verdediging.![]()
Je bent pas 14 gozer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Tukkers worden met het jaar arroganter.
Je weet nog niet eens wat arrogant is.
Staan er als club beter voor dan Feyenoord, gebaseerd op de laatste jaren (even dik gedrukt anders snap jij het niet) is Twente meer een topclub dan Feenoord.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat je Twente een topclub noemt?![]()
5 jaar is nog heel kort hoor. Als ze zo door blijven gaan als de afgelopen jaren, komt het vanzelf.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente doet de afgelopen jaren altijd al mee in de top. en Europese prijs gaat geen enkele Nederlandse club pakken de komende 10 jaar.
Twente heeft al wel in een europese finale gestaan.![]()
Echt he.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Tukkers worden met het jaar arroganter.![]()
![]()
Want dat is redelijk om te verwachten voor een nederlandse club nu?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo lang doet Twente nog niet mee in de top + nog geen enkel europese prijs...It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Hetzelfde voor Ajax dus beide zijn evenverquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Tukkers worden met het jaar arroganter.Toen je 9 was begon het al he
![]()
Ajax zorgde ervoor da AZ de bal niet kreeg; Groningen is incapabel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hetzelfde voor Ajax dus beide zijn evenver
Maar thuis is makkelijk praten idd. Uit wordt het weer een ander verhaal.![]()
Feyenoord heeft hoge verwachtingen voor de CL.. oh wachtquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Want dat is redelijk om te verwachten voor een nederlandse club nu?![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Staan er als club beter voor dan Feyenoord, gebaseerd op de laatste jaren (even dik gedrukt anders snap jij het niet) is Twente meer een topclub dan Feenoord.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie niet in waarom niet. Dat calimero gedrag vind ik een beetje irritant worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Want dat is redelijk om te verwachten voor een nederlandse club nu?![]()
Dat moet echt een geweldig gevoel zijn. Live V Gaal horen zeggen dat je opgeroepen wordt zonder het al te weten![]()
![]()
Topclub zijn is niet alles jatten van Liverpool, United etc..quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Staan er als club beter voor dan Feyenoord, gebaseerd op de laatste jaren (even dik gedrukt anders snap jij het niet) is Twente meer een topclub dan Feenoord.![]()
![]()
Nope, het is onzin.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lach maar heel hard, het doet je pijn en dat is goed
Feyenoord is meer een topclub dan Twente.
Sterker nog; Feyenoord is meer een topclub dan PSV.![]()
0-10.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week avondje NAC voor Twente.
Even inhaken op BMI, die speelde echt als een baas. Zoals wel vaker.![]()
Uh wat doet pijn?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lach maar heel hard, het doet je pijn en dat is goedIk lach me dood om die grootheidswaanzin van zo'n provincieclubje.
![]()
![]()
die provincies vullen de helft van je stadion tegenwoordigquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uh wat doet pijn?Ik lach me dood om die grootheidswaanzin van zo'n provincieclubje.
![]()
Wij jatten van liverpool en jullie van Twente, en wat maakt dat jullie precies?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Topclub zijn is niet alles jatten van Liverpool, United etc..![]()
Ik denk dat jij definitie van topclub moet zoeken, want je snapt er helemaal niets van.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, het is onzin.
Sterker nog; Feyenoord is meer een topclub dan PSV."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jij baseert het op geschiedenis, je bent een top mod maar van voetbal heb je nooit verstand gehad.. sorryquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, het is onzin.
Sterker nog; Feyenoord is meer een topclub dan PSV.![]()
![]()
Je kan niks van Twente jattenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wij jatten van liverpool en jullie van Twente, en wat maakt dat jullie precies?![]()
![]()
Nee hoor, ik heb alleen andere criteria dan jij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij definitie van topclub moet zoeken, want je snapt er helemaal niets van.
Om een topclub te zijn heb je wmb namelijk een fanatieke aanhang en een rijke historie nodig. In deze 2 punten overtreft Feyenoord PSV.
Daarnaast hebben ze vorig jaar beter gepresteerd.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
en een rijke historie nodig. In deze 2 punten overtreft Feyenoord PSV.![]()
![]()
Je moet wat als er in je eigen provincie alleen maar pauperclubs als Twente te vinden zijn, dan zou ik ook naar een echte club gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
die provincies vullen de helft van je stadion tegenwoordig![]()
![]()
PSV jat meerdere dingen van Twente op sfeer gebied, wij zijn jullie voorbeeldquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan niks van Twente jatten [ afbeelding ]![]()
![]()
Geef even de definitie dan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij definitie van topclub moet zoeken, want je snapt er helemaal niets van.![]()
Vorig jaar heeft Feyenoord beter gepresteerd dan zowel Twente als PSV. Compleet subjectief om dat over de laatste 5 jaar te meten omdat het jou beter uitkomt. Jemoet naar de laatste prestaties kijken of naar alle prestaties overall.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij baseert het op geschiedenis, je bent een top mod maar van voetbal heb je nooit verstand gehad.. sorry![]()
Waar wou je het anders op baserenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij baseert het op geschiedenis, je bent een top mod maar van voetbal heb je nooit verstand gehad.. sorry![]()
![]()
Nee hoor, je moet het baseren over afgelopen jaren. Tijden veranderen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft Feyenoord beter gepresteerd dan zowel Twente als PSV. Compleet subjectief om dat over de laatste 5 jaar te meten omdat het jou beter uitkomt. Jemoet naar de laatste prestaties kijken of naar alle prestaties overall.![]()
Historie van PSV is veel groter hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alleen andere criteria dan jij.
Om een topclub te zijn heb je wmb namelijk een fanatieke aanhang en een rijke historie nodig. In deze 2 punten overtreft Feyenoord PSV.
Daarnaast hebben ze vorig jaar beter gepresteerd.
En je moet ook naar uefa ranking kijken vind ik en daar staat PSV veel hoger. Budget en stadion tellen ook mee.
PSV heeft van de 5 criteria's 3 aan zijn kant."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Recente geschiedenisquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar wou je het anders op baseren![]()
Waarom moet ik toch weer met een argument komenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed argument, zoals we van jou gewend zijn.Het is toch duidelijk dat je uit je nekt lult.
Eerst dacht ik dat je een grapje maakte. Zoals je altijd doet.![]()
Dat vind jij; omdat het jou beter uitkomtquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet het baseren over afgelopen jaren. Tijden veranderen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |