SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:14 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar je had het net zelf over een paar keer mazzel van twente. Feyenoord staat een keer boven twente en dan gaat het dit jaar WEER lukken?
Hier, spreek een weddenschap af over een FOK-abo, oid als jullie zo stoer zijn. Deze argument-loze discussie gaat nergens over.![]()
Inderdaad, het weggaan van Gini, Fer en Luc heeft jullie er alleen maar sterker op gemaakt + je hebt er keiharde pegels voor gekregen. Gaan jullie Gini nu een excuusbrief sturen en bedanken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat het een geldwolf is. Uiteindelijk zijn we er alleen maar op vooruit gegaan. 5 miljoen voor een matige speler met een aflopend contract en een jeugdspeler die drie klasses beter als vervanger.![]()
![]()
WTF??? Totaal geen beseft van geschiedenis... Volgens mij zijn de keren dat Twente boven Feyenoord is geëindigd op 2 handen te tellen, als het niet één enkele hand isquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:14 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar je had het net zelf over een paar keer mazzel van twente. Feyenoord staat een keer boven twente en dan gaat het dit jaar WEER lukken?![]()
![]()
Met die verdediging, krijg je het uit tegen iedereen moeilijk, ik kan me nog herinneren dat in de maand februari elke club die op bezoek ging in groningen zo beetje met twee vingers in de neus wonnen, alleen PSV kreeg 3-0 klop zeg wel iets denk ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nou, ik denk inderdaad dat we het tegen PEC moeilijker krijgen dan tegen Grunn.You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?![]()
Is ook echt belangrijk wat er 30 jaar geleden gebeurde. Fijn als je daar nog op moet teren. Pak de laatste 10 jaar er maar eens bij zou ik zeggen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
WTF??? Totaal geen beseft van geschiedenis... Volgens mij zijn de keren dat Twente boven Feyenoord is geëindigd op 2 handen te tellen, als het niet één enkele hand is![]()
2e geel Guidetti voor shirt uittrekken en daarmee geschorst tegen Ajax (4-2quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:16 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens dat gifje van Koeman in de OP, wat gebeurde er toen ook alweer?)
![]()
Guidetti trok zijn shirt uit na die pingel die hij gescoord had.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:16 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens dat gifje van Koeman in de OP, wat gebeurde er toen ook alweer?![]()
TEGEN PSV JOHquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2e geel Guidetti voor shirt uittrekken en daarmee geschorst tegen Ajax (4-2)
![]()
Nee, hij kan nog steeds gewoon de tyfus krijgen. Alhoewel, misschien ook wel een beetje medelijden met m dat ie nu bij een provincieclubje speelt zonder sfeer, zonder prestatie's en zonder toekomstperspectief.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:15 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Inderdaad, het weggaan van Gini, Fer en Luc heeft jullie er alleen maar sterker op gemaakt + je hebt er keiharde pegels voor gekregen. Gaan jullie Gini nu een excuusbrief sturen en bedanken?![]()
![]()
Guidetti had al geel, scoort, trekt shirt uit > rood.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:16 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens dat gifje van Koeman in de OP, wat gebeurde er toen ook alweer?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Klopt inderdaad, dat hoofd is écht priceless.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guidetti trok zijn shirt uit na die pingel die hij gescoord had.![]()
hap hapquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Guidetti had al geel, scoort, trekt shirt uit > rood.![]()
Omnomnomquote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:16 schreef Adames het volgende:
[..]
is dan ook raar om in te zetten. hopelijk speel je met virtueel geldNog 15,25 tegoed nu. Ben begonnen met 20 euro. (10 van mezelf, de rest verdubbeld door unibet).
![]()
Briljante reactie en GIFje jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:18 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, dat hoofd is écht priceless.![]()
![]()
Ga eens serieus betten in plaats van met cheeseburgers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
NeeNog 15,25 tegoed nu. Ben begonnen met 20 euro. (10 van mezelf, de rest verdubbeld door unibet).
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja is heel belangrijk. Het geeft namelijk aan dat Twente niks anders is dan een omhooggevallen provincieclubje die in de middenmoot hoort maar slechts een paar jaartjes leuk heeft meegedaan. En het is dan ook een kwestie van tijd tot ze weer structureel in diezelfde middenmoot zullen bivakkeren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:17 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Is ook echt belangrijk wat er 30 jaar geleden gebeurde. Fijn als je daar nog op moet teren. Pak de laatste 10 jaar er maar eens bij zou ik zeggen.![]()
![]()
Laat mij lekker inzettenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga eens serieus betten in plaats van met cheeseburgers.Gister wel 4 euro verdiend door gelijkspel HER VVV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe ik ook nooitquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga eens serieus betten in plaats van met cheeseburgers.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laat mij lekker inzettenGister wel 4 euro verdiend door gelijkspel HER VVV
Lekker laten lullen en doen waar je zelf zin in hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laat mij lekker inzettenGister wel 4 euro verdiend door gelijkspel HER VVV
Je bet echt heel erg dom. Doe gewoon van te voren TWE- GRo -1,5 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja is heel belangrijk. Het geeft namelijk aan dat Twente niks anders is dan een omhooggevallen provincieclubje die in de middenmoot hoort maar slechts een paar jaartjes leuk heeft meegedaan. En het is dan ook een kwestie van tijd tot ze weer structureel in diezelfde middenmoot zullen bivakkeren.
jammer dat je daar niet de volledige 50 hebt benut.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
NeeNog 15,25 tegoed nu. Ben begonnen met 20 euro. (10 van mezelf, de rest verdubbeld door unibet).
![]()
Inderdaad. krijg je bonus stort je 10 euroquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:22 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer dat je daar niet de volledige 50 hebt benut.![]()
Hier 100 euro op over 3.5 goals bij Ajax-Az
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
serieus? gevaarlijke bet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. krijg je bonus stort je 10 euro![]()
Hier 100 euro op over 3.5 goals bij Ajax-Az![]()
Nou ben benieuwd wat je er van baktquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. krijg je bonus stort je 10 euro![]()
Hier 100 euro op over 3.5 goals bij Ajax-Az![]()
Heb al een paar units op winst AZ gegooid @ 4,20.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:22 schreef Adames het volgende:
Ajax - AZ is trouwens nog wel wat value om tegen Ajax te betten. 2,04 geloof ik voor een X2![]()
![]()
Quote van 2,65 is te netjes om te laten liggen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
ik zie het veel te snel zo'n lamme takken wedstrijden worden, eindigend in 1-1.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:24 schreef Fok-it het volgende:
Quote van 2,65 is te netjes om te laten liggen.![]()
Ik drink niet!quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:23 schreef Bangarang het volgende:
Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
Speciaal voor jou inZanity![]()
![]()
Heb inzet ook ff veranderd naar 50quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:25 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zie het veel te snel zo'n lamme takken wedstrijden worden, eindigend in 1-1.vond het inderdaad wel teveel risico om all in te gaan. maar zie het wel 3-1 of 2-2 worden ofzo
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Als je hem al bier geeft, doe dan tenminste Amstel. Is hij tenminste gewend van het stadionquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:26 schreef Bangarang het volgende:
[..]x oneindig
Zeker nooit Grolsch gedronken![]()
Ik hoop op 0-4quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb inzet ook ff veranderd naar 50vond het inderdaad wel teveel risico om all in te gaan. maar zie het wel 3-1 of 2-2 worden ofzo
![]()
![]()
Nu hup AZ
Zelfs in amsterdam arena schenken ze grolschquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je hem al bier geeft, doe dan tenminste Amstel. Is hij tenminste gewend van het stadion![]()
![]()
the fuck, waarom zou je je complete bank inzettenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb inzet ook ff veranderd naar 50vond het inderdaad wel teveel risico om all in te gaan. maar zie het wel 3-1 of 2-2 worden ofzo
![]()
![]()
Nog nooit zo'n verkeerde sponsor gezien bij Feyenoordquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je hem al bier geeft, doe dan tenminste Amstel. Is hij tenminste gewend van het stadion![]()
![]()
helaas wel jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:27 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Zelfs in amsterdam arena schenken ze grolsch![]()
Meerdere bets op een wedstrijd jongen!quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uitslagen gokken vind ik altijd zo riskant![]()
Vriendjespolitiek met papa blind. Zo rollen ze in amsterdam.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:30 schreef RvLaak het volgende:
lol... Blind speelt nog steeds... Wat ziet De Boer toch in die gozer?
![]()
Blind gaat schitteren vandaagquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:30 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Niet met Daley Blind in de basiself![]()
![]()
In afwezigheid?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blind gaat schitteren vandaag![]()
met zijn snelheid moet hij Beerens makkelijk aan kunnenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:30 schreef RvLaak het volgende:
lol... Blind speelt nog steeds... Wat ziet De Boer toch in die gozer?
![]()
![]()
Frank de Boer heeft humor eerst Lens en nu Beerens tegen Blind.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ron de Rijk heeft toevallig de laatste oefenwedstrijd gezien van AZ, alleen de vraag is, in hoeverre is het becommentariëren van die desbetreffende wedstrijd toevallig?![]()
Ha, we zijn het een keer eensquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:32 schreef inZanity het volgende:
Eens zien hoe Ajax pak slaag gaat krijgen.!
Ik zit overigens niet te trollen. Weddenschapje van feyenoord en twente maken ?![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nu al weer de scheids tegen het is toch niet te geloven.
KNBBeigen falen afschuiven op de scheids
![]()
![]()
Wat heet de Koninklijke Nederlandse Biljartbond je nou weer misdaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nu al weer de scheids tegen het is toch niet te geloven.
KNBB
I see peas of green, red roses too....![]()
Lol met meer dan 4-1 winnen? No wayquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
AZ is na vandaag de nieuwe koploper!![]()
Twente koploper![]()
![]()
idd, 4-0 is voldoendequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:34 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Lol met meer dan 4-1 winnen? No way![]()
Twente koploper![]()
![]()
4-1 is ook goed hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:34 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Lol met meer dan 4-1 winnen? No way![]()
Twente koploper![]()
de zieltjes zijn al 4 minuten lang 'jalalalalaa ajax amsterdam' aan het schreeuwen
Niemand houdt mij tegen![]()
Omdat hè daar een top pass voor moet kunnen geven en dat kan black Card nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:34 schreef z0rz0r het volgende:
vdwiel gaat nog steeds tikkie terug. waarom geen dieptepass op lukoki
hardcoholic![]()
AZ heeft het gaatje gevondenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:37 schreef Ferdii het volgende:
Positie spel Ajax is goed, nu het gaatje nog![]()
![]()
Dat zeggen vrouwen ook altijd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:37 schreef Ferdii het volgende:
Positie spel Ajax is goed, nu het gaatje nogOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Waarschijnlijk omdat hij weet dat lukoki er toch geen reet van manquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:34 schreef z0rz0r het volgende:
vdwiel gaat nog steeds tikkie terug. waarom geen dieptepass op lukoki"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Klopt, positiespel van Ajax is al tijden goed. Ook in de voorbereiding en tegen PSV was het al aardig. Dat is wel weer positief.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:37 schreef Ferdii het volgende:
Positie spel Ajax is goed, nu het gaatje nog![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelden gezien. Ik ben nu al aan het genieten van ajax![]()
![]()
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:40 schreef Albertoooo het volgende:
weer zo'n mislukte voorzet van Greg![]()
![]()
![]()
weer zo'n mislukte voorzet van Greg
Heerenveen
Ik gun het VDW wel.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
weer zo'n mislukte voorzet van Greg
hardcoholic![]()
![]()
Eagle cam johquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een beelden he van die spider cam![]()
I put my money on itquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus, tja hier kan je alleen maar >
bij doen, geweldig goal.
Dan maar 1-2.![]()
![]()
ah hij praat weer normaalquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus, tja hier kan je alleen maar >
bij doen, geweldig goal.
Dan maar 1-2.![]()
Je ziet aan alles dat ons positiespel veel beter is dan dat van PSV.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ach PSV kwam ook zo snel voorjuich maar niet te vroeg.
![]()
RKC is dan ook wel een klasse beter dan AZ.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Tsja, PSVquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
strik erom en Daley als xtraatje erbij doen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:43 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Net bevestigd bod van 15 miljoen voor van der wielPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Echt he, dacht dat de gaypride vorige week was afgelopen, maar daar staan ze nog steeds in hun blote bast tegen elkaar aan te rijdenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:42 schreef inZanity het volgende:
Dat vak 410 is echt wel de grootste kneuzenkermis wat er in Europa te vinden is zeg.Niemand houdt mij tegen![]()
oh ids dawqt zoqwd jas?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Tot nu toe geen niveau verschil.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
RKC is dan ook wel een klasse beter dan AZ.![]()
Uit vs thuis spelen maakt ook een heel groot verschilquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet aan alles dat ons positiespel veel beter is dan dat van PSV.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]wat?
Oh is.. dat zo ja?
Of wat staat er..![]()
![]()
[..]wat?
Oh is.. dat zo ja?
Of wat staat er..![]()
![]()
quote:quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
AJJAAJAJAJAJAJAJAJaJa
AFC AJAX KAMPIOENUHquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
GOOOOOOOOOAALALALALALALALA
KAMPIOENEN
KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!okequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
JAJAJAJA
AFC AJAX KAMPIOEN 2010-2013!![]()
Valt mee, zowel Ajax als AZ spelen niet anders uit dan thuis. Ik zou zelfs willen zeggen dat het positiespel beter is in de uitwedstrijden van Ajax, omdat daar de tegenstander opener speelt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uit vs thuis spelen maakt ook een heel groot verschil![]()
RKC wordt de verrassing dit jaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
RKC is dan ook wel een klasse beter dan AZ.
hardcoholic![]()
[..]wat?
Oh is.. dat zo ja?
Of wat staat er..![]()
![]()
jammer alleen dat ze tegen Feyenoord, Twente en PSV geen wedstrijd gaan winnen met die gatenkaas achterin.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
JAJAJAJA
AFC AJAX KAMPIOEN 2010-2013!PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
SereroIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jaloers je moet zijnop?
![]()
Gelukkig maar dat je kampioen wordt in de kleine wedstrijden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
jammer alleen dat ze tegen Feyenoord, Twente en PSV geen wedstrijd gaan winnen met die gatenkaas achterin.![]()
Ajax is thuis altijd echt wel een stuk sterker dan uit hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Valt mee, zowel Ajax als AZ spelen niet anders uit dan thuis. Ik zou zelfs willen zeggen dat het positiespel beter is in de uitwedstrijden van Ajax, omdat daar de tegenstander opener speelt.![]()
Komt door ons Legioen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ajax is thuis altijd echt wel een stuk sterker dan uit hoor.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dit is al de kampioenswedstrijdquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
jammer alleen dat ze tegen Feyenoord, Twente en PSV geen wedstrijd gaan winnen met die gatenkaas achterin.![]()
![]()
Geniet er nog maar even vanquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jaloers je moet zijnstraks sta je weer met een B-elftal en deze keer maken jullie geen comeback dus dan valt er niets meer te lachen.
![]()
Denk het ook jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoveel onzin in zo'n korte tijd kunnen posten, gok ik![]()
![]()
Tegen RKC wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, PSV werd vorige week weggespeeld.![]()
Kijk nou uit, dat dacht met in het verleden wel vakerquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even vanstraks sta je weer met een B-elftal en deze keer maken jullie geen comeback dus dan valt er niets meer te lachen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
Clapclap klap josti moet ik ook gewoon op de negeerlijst gooienvervelend mannetje.
Niemand houdt mij tegen![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar is er 1 jaloers op Feyenoord
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik ga al een tijdje op niet jullie in. Dus mods doe er aub wat tegen en anders niet terug komen bij mij over een paar postsquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
Clapclap klap josti moet ik ook gewoon op de negeerlijst gooienvervelend mannetje.
![]()
Goed ideequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
Men dacht in het verleden ook dat Ajax kampioen ging worden maar duurde toch 8 jaar..quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk nou uit, dat dacht met in het verleden wel vaker![]()
idd mods verwijder deze man maarquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ga al een tijdje op niet jullie in. Dus mods doe er aub wat tegen en anders niet terug komen bij mij over een paar posts![]()
Precies, dus dergelijke voorspellingen kun je beter niet doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Men dacht in het verleden ook dat Ajax kampioen ging worden maar duurde toch 8 jaar..
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat moeten die mods doen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ga al een tijdje op niet jullie in. Dus mods doe er aub wat tegen en anders niet terug komen bij mij over een paar posts![]()
![]()
Hoor wie het zegtquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te zijn hoor. PSV speelt niet![]()
![]()
True, zeker niet nu de transfer periode nog niet afgelopen is..quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Precies, dus dergelijke voorspellingen kun je beter niet doen![]()
tellen nederlagen tegen top 5 clubs in de ranking ineens niet mee?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je kampioen wordt in de kleine wedstrijden.
Ajax, PSV, Feyenoord en Twente gaan echt nog wel eens onderuit in de provincie. Zeker Twente want hun komen uit de provincie.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Wat doet hij fout?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat ie weer, serieus ga naar psv.netwerk.to ofzo gek.![]()
![]()
Dat dus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Owja, de nieuwe mod.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dat gaat sowieso wel gebeuren maar dit soort wedstrijden moet je ook gewoon pakken. En als je ze pakt is het gewoon heel mooi.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
tellen nederlagen tegen top 5 clubs in de ranking ineens niet mee?
Ajax, PSV, Feyenoord en Twente gaan echt nog wel eens onderuit in de provincie. Zeker Twente want hun komen uit de provincie.![]()
GOFFETOMME!quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef Bangarang het volgende:
MANCITY GEWONNEN. Ik ZEI HET TOCHHHHHH![]()
sowiesoquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja dat gaat sowieso wel gebeuren maar dit soort wedstrijden moet je ook gewoon pakken. En als je ze pakt is het gewoon heel mooi.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef Bangarang het volgende:
MANCITY GEWONNEN. Ik ZEI HET TOCHHHHHH
![]()
Huh? Israel toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
Dat hele 'provincie' geouwehoer
Ajax komt toch ook uit Noord-Holland, of niet dan![]()
Dat zeg ik niet, maar zie een Feyenoord bijvoorbeeld vorig jaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
tellen nederlagen tegen top 5 clubs in de ranking ineens niet mee?
Als je al je kleine wedstrijden wint dan kan je in de top 5 gerust verliezen.
Puur hypothetische situatie verder, AZ is namelijk ook een top 5-team.![]()
Ditquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
Dat hele 'provincie' geouwehoer
Ajax komt toch ook uit Noord-Holland, of niet dan![]()
Dat is echt zo'n dom gelul.![]()
Lol feyenoord was het beste van de top 6 in onderlinge confrontaties. Die hebben het juist laten liggen tegen de kleintjes. Rkc uit enzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar zie een Feyenoord bijvoorbeeld vorig jaar.
Puur hypothetische situatie verder, AZ is namelijk ook een top 5-team.![]()
![]()
laatste x dat ik dat hoorde van een speler werdtie geen kampioen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is al de kampioenswedstrijdPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Dat zeg ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:53 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Lol feyenoord was het beste van de top 6 in onderlinge confrontaties. Die hebben het juist laten liggen tegen de kleintjes. Rkc uit enzo![]()
Sterker nog, niet eens vCLquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
laatste x dat ik dat hoorde van een speler werdtie geen kampioen.![]()
![]()
Klopt, we staan wel goed opgesteld. Mooi om te zien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heerlijk, AZ komt amper aan de bal![]()
Ajax speelt inderdaad een goede eerste helft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heerlijk, AZ komt amper aan de balI see peas of green, red roses too....![]()
jammer alleen dat we op onderling resultaat ver boven de rest van de top 5 stonden. Als je rkc thuis 1-1 speelt en vvv uit verliest wordt het lastig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar zie een Feyenoord bijvoorbeeld vorig jaar.
Puur hypothetische situatie verder, AZ is namelijk ook een top 5-team.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Klopt, maar de lampjes waren er alsnog erg zuur overquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:54 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Dat is ook geen drol waard als je het niet haalt![]()
![]()
Haha was mij niet opgevallenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij het voorlezen van de opstelling zei hij Anito ipv Anita
hardcoholic![]()
Valt wel meequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar de lampjes waren er alsnog erg zuur over![]()
Dit is ook zo'n belachelijke regel. Niks opnieuw, indirecte vrije trap Ajax. Zo kun je heel gemakkelijk ff de bal aannemen in het strafschopgebied als je onder druk staat.![]()
Dat is precies wat ik zeg. Je resultaat tegen de top 5 kan nog zo goed zijn; uiteindelijk gaat het erom wat je tegen de rest doet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
jammer alleen dat we op onderling resultaat ver boven de rest van de top 5 stonden. Als je rkc thuis 1-1 speelt en vvv uit verliest wordt het lastig.![]()
Je ziet nog niet dat jullie een scoringsprobleem hebben of wel?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar de lampjes waren er alsnog erg zuur over
Het was eenvoudig de volgende ronde te halen, alleen dan moet je de kansen wel benutten.![]()
Ik schreef express paas zodat het fonetisch duidelijker wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:54 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Ferdii die paas schrijft ipv pass
hardcoholic![]()
Overnieuw doendat slaat toch nergens op.. ook altijd bij die foute inworpen.. niks overnieuw doen je bent prof godverdomme, gewoon andere kant op. (in dit geval indirecte vrije trap voor Ajax)
![]()
racistquote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:55 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Je ziet nog niet dat jullie een scoringsprobleem hebben of wel?
Het was eenvoudig de volgende ronde te halen, alleen dan moet je de kansen wel benutten.klopt, maar dat maakt het gejank van de PSV huilies niet minder mooi.
Het één doet niets af aan het ander.![]()
Dat dus. Rare regel idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
Overnieuw doendat slaat toch nergens op.. ook altijd bij die foute inworpen.. niks overnieuw doen je bent prof godverdomme, gewoon andere kant op. (in dit geval indirecte vrije trap voor Ajax)
![]()
Over of opnieuw.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Albertoooo die het woord fonetisch niet begrijptquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:54 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Ferdii die paas schrijft ipv pass![]()
![]()
Blind rent er steeds achteraanquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:56 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe is de aanval van AZ? Blind al in gevaar gekomen?![]()
Dus ik mag van een VBL mod niet posten maar oprotten naar een ander forum maar ik krijg geen reden waarom![]()
![]()
het moet en en goed zijn niet het ene wel en andere niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg. Je resultaat tegen de top 5 kan nog zo goed zijn; uiteindelijk gaat het erom wat je tegen de rest doet.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
omdat jij jij bent. Reden genoegquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus ik mag van een VBL mod niet posten maar oprotten naar een ander forum maar ik krijg geen reden waarom
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Je kan ook gewoon stoppen met zeurenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus ik mag van een VBL mod niet posten maar oprotten naar een ander forum maar ik krijg geen reden waarom![]()
en jij met bagger posten, toch gebeurt dat ook niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon stoppen met zeuren![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
en jij met bagger posten, toch gebeurt dat ook niet.![]()
Lol als je zo gaat beginnen blijf dan ook weg uit het PSV topic, jij en al die andere Ajaciedenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon stoppen met zeuren![]()
En sinds wanneer maak jij hier de regels?Die memo heb ik niet gehad.
![]()
KNJBquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus ik mag van een VBL mod niet posten maar oprotten naar een ander forum maar ik krijg geen reden waarom
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: