quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
Clapclap klap josti moet ik ook gewoon op de negeerlijst gooienvervelend mannetje.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar is er 1 jaloers op Feyenoord
Ik ga al een tijdje op niet jullie in. Dus mods doe er aub wat tegen en anders niet terug komen bij mij over een paar postsquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
Clapclap klap josti moet ik ook gewoon op de negeerlijst gooienvervelend mannetje.
Goed ideequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
Men dacht in het verleden ook dat Ajax kampioen ging worden maar duurde toch 8 jaar..quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk nou uit, dat dacht met in het verleden wel vaker
idd mods verwijder deze man maarquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ga al een tijdje op niet jullie in. Dus mods doe er aub wat tegen en anders niet terug komen bij mij over een paar posts
Precies, dus dergelijke voorspellingen kun je beter niet doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Men dacht in het verleden ook dat Ajax kampioen ging worden maar duurde toch 8 jaar..
Wat moeten die mods doen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ga al een tijdje op niet jullie in. Dus mods doe er aub wat tegen en anders niet terug komen bij mij over een paar posts
Hoor wie het zegtquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te zijn hoor. PSV speelt niet
True, zeker niet nu de transfer periode nog niet afgelopen is..quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Precies, dus dergelijke voorspellingen kun je beter niet doen
tellen nederlagen tegen top 5 clubs in de ranking ineens niet mee?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je kampioen wordt in de kleine wedstrijden.
Wat doet hij fout?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat ie weer, serieus ga naar psv.netwerk.to ofzo gek.
Dat dus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Owja, de nieuwe mod.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dat gaat sowieso wel gebeuren maar dit soort wedstrijden moet je ook gewoon pakken. En als je ze pakt is het gewoon heel mooi.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
tellen nederlagen tegen top 5 clubs in de ranking ineens niet mee?
Ajax, PSV, Feyenoord en Twente gaan echt nog wel eens onderuit in de provincie. Zeker Twente want hun komen uit de provincie.
GOFFETOMME!quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef Bangarang het volgende:
MANCITY GEWONNEN. Ik ZEI HET TOCHHHHHH
sowiesoquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja dat gaat sowieso wel gebeuren maar dit soort wedstrijden moet je ook gewoon pakken. En als je ze pakt is het gewoon heel mooi.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef Bangarang het volgende:
MANCITY GEWONNEN. Ik ZEI HET TOCHHHHHH
![]()
Huh? Israel toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
Dat hele 'provincie' geouwehoer
Ajax komt toch ook uit Noord-Holland, of niet dan
Dat zeg ik niet, maar zie een Feyenoord bijvoorbeeld vorig jaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
tellen nederlagen tegen top 5 clubs in de ranking ineens niet mee?
Ditquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
Dat hele 'provincie' geouwehoer
Ajax komt toch ook uit Noord-Holland, of niet dan
Lol feyenoord was het beste van de top 6 in onderlinge confrontaties. Die hebben het juist laten liggen tegen de kleintjes. Rkc uit enzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar zie een Feyenoord bijvoorbeeld vorig jaar.
Als je al je kleine wedstrijden wint dan kan je in de top 5 gerust verliezen.
Puur hypothetische situatie verder, AZ is namelijk ook een top 5-team.
laatste x dat ik dat hoorde van een speler werdtie geen kampioen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is al de kampioenswedstrijd
Dat zeg ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:53 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Lol feyenoord was het beste van de top 6 in onderlinge confrontaties. Die hebben het juist laten liggen tegen de kleintjes. Rkc uit enzo
Sterker nog, niet eens vCLquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
laatste x dat ik dat hoorde van een speler werdtie geen kampioen.
Klopt, we staan wel goed opgesteld. Mooi om te zien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heerlijk, AZ komt amper aan de bal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |