Ajax speelt inderdaad een goede eerste helft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heerlijk, AZ komt amper aan de bal
jammer alleen dat we op onderling resultaat ver boven de rest van de top 5 stonden. Als je rkc thuis 1-1 speelt en vvv uit verliest wordt het lastig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar zie een Feyenoord bijvoorbeeld vorig jaar.
Als je al je kleine wedstrijden wint dan kan je in de top 5 gerust verliezen.
Puur hypothetische situatie verder, AZ is namelijk ook een top 5-team.
Klopt, maar de lampjes waren er alsnog erg zuur overquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:54 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Dat is ook geen drol waard als je het niet haalt
Haha was mij niet opgevallenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij het voorlezen van de opstelling zei hij Anito ipv Anita
Valt wel meequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar de lampjes waren er alsnog erg zuur over
Dat is precies wat ik zeg. Je resultaat tegen de top 5 kan nog zo goed zijn; uiteindelijk gaat het erom wat je tegen de rest doet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
jammer alleen dat we op onderling resultaat ver boven de rest van de top 5 stonden. Als je rkc thuis 1-1 speelt en vvv uit verliest wordt het lastig.
Je ziet nog niet dat jullie een scoringsprobleem hebben of wel?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar de lampjes waren er alsnog erg zuur over
Ik schreef express paas zodat het fonetisch duidelijker wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:54 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Ferdii die paas schrijft ipv pass
racistquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:55 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Je ziet nog niet dat jullie een scoringsprobleem hebben of wel?
Het was eenvoudig de volgende ronde te halen, alleen dan moet je de kansen wel benutten.
Dat dus. Rare regel idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
Overnieuw doendat slaat toch nergens op.. ook altijd bij die foute inworpen.. niks overnieuw doen je bent prof godverdomme, gewoon andere kant op. (in dit geval indirecte vrije trap voor Ajax)
Over of opnieuw.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
Overnieuw doendat slaat toch nergens op.. ook altijd bij die foute inworpen.. niks overnieuw doen je bent prof godverdomme, gewoon andere kant op. (in dit geval indirecte vrije trap voor Ajax)
Albertoooo die het woord fonetisch niet begrijptquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:54 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Ferdii die paas schrijft ipv pass
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |