Blind rent er steeds achteraanquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:56 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe is de aanval van AZ? Blind al in gevaar gekomen?
het moet en en goed zijn niet het ene wel en andere niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg. Je resultaat tegen de top 5 kan nog zo goed zijn; uiteindelijk gaat het erom wat je tegen de rest doet.
omdat jij jij bent. Reden genoegquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus ik mag van een VBL mod niet posten maar oprotten naar een ander forum maar ik krijg geen reden waarom
Je kan ook gewoon stoppen met zeurenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus ik mag van een VBL mod niet posten maar oprotten naar een ander forum maar ik krijg geen reden waarom
en jij met bagger posten, toch gebeurt dat ook niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon stoppen met zeuren
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
en jij met bagger posten, toch gebeurt dat ook niet.
Lol als je zo gaat beginnen blijf dan ook weg uit het PSV topic, jij en al die andere Ajaciedenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon stoppen met zeuren
KNJBquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |