SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:14 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar je had het net zelf over een paar keer mazzel van twente. Feyenoord staat een keer boven twente en dan gaat het dit jaar WEER lukken?
Hier, spreek een weddenschap af over een FOK-abo, oid als jullie zo stoer zijn. Deze argument-loze discussie gaat nergens over.![]()
Inderdaad, het weggaan van Gini, Fer en Luc heeft jullie er alleen maar sterker op gemaakt + je hebt er keiharde pegels voor gekregen. Gaan jullie Gini nu een excuusbrief sturen en bedanken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat het een geldwolf is. Uiteindelijk zijn we er alleen maar op vooruit gegaan. 5 miljoen voor een matige speler met een aflopend contract en een jeugdspeler die drie klasses beter als vervanger.![]()
![]()
WTF??? Totaal geen beseft van geschiedenis... Volgens mij zijn de keren dat Twente boven Feyenoord is geëindigd op 2 handen te tellen, als het niet één enkele hand isquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:14 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar je had het net zelf over een paar keer mazzel van twente. Feyenoord staat een keer boven twente en dan gaat het dit jaar WEER lukken?![]()
![]()
Met die verdediging, krijg je het uit tegen iedereen moeilijk, ik kan me nog herinneren dat in de maand februari elke club die op bezoek ging in groningen zo beetje met twee vingers in de neus wonnen, alleen PSV kreeg 3-0 klop zeg wel iets denk ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nou, ik denk inderdaad dat we het tegen PEC moeilijker krijgen dan tegen Grunn.You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?![]()
Is ook echt belangrijk wat er 30 jaar geleden gebeurde. Fijn als je daar nog op moet teren. Pak de laatste 10 jaar er maar eens bij zou ik zeggen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
WTF??? Totaal geen beseft van geschiedenis... Volgens mij zijn de keren dat Twente boven Feyenoord is geëindigd op 2 handen te tellen, als het niet één enkele hand is![]()
2e geel Guidetti voor shirt uittrekken en daarmee geschorst tegen Ajax (4-2quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:16 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens dat gifje van Koeman in de OP, wat gebeurde er toen ook alweer?)
![]()
Guidetti trok zijn shirt uit na die pingel die hij gescoord had.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:16 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens dat gifje van Koeman in de OP, wat gebeurde er toen ook alweer?![]()
TEGEN PSV JOHquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2e geel Guidetti voor shirt uittrekken en daarmee geschorst tegen Ajax (4-2)
![]()
Nee, hij kan nog steeds gewoon de tyfus krijgen. Alhoewel, misschien ook wel een beetje medelijden met m dat ie nu bij een provincieclubje speelt zonder sfeer, zonder prestatie's en zonder toekomstperspectief.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:15 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Inderdaad, het weggaan van Gini, Fer en Luc heeft jullie er alleen maar sterker op gemaakt + je hebt er keiharde pegels voor gekregen. Gaan jullie Gini nu een excuusbrief sturen en bedanken?![]()
![]()
Guidetti had al geel, scoort, trekt shirt uit > rood.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:16 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens dat gifje van Koeman in de OP, wat gebeurde er toen ook alweer?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Klopt inderdaad, dat hoofd is écht priceless.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guidetti trok zijn shirt uit na die pingel die hij gescoord had.![]()
hap hapquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Guidetti had al geel, scoort, trekt shirt uit > rood.![]()
Omnomnomquote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:16 schreef Adames het volgende:
[..]
is dan ook raar om in te zetten. hopelijk speel je met virtueel geldNog 15,25 tegoed nu. Ben begonnen met 20 euro. (10 van mezelf, de rest verdubbeld door unibet).
![]()
Briljante reactie en GIFje jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:18 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, dat hoofd is écht priceless.![]()
![]()
Ga eens serieus betten in plaats van met cheeseburgers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
NeeNog 15,25 tegoed nu. Ben begonnen met 20 euro. (10 van mezelf, de rest verdubbeld door unibet).
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja is heel belangrijk. Het geeft namelijk aan dat Twente niks anders is dan een omhooggevallen provincieclubje die in de middenmoot hoort maar slechts een paar jaartjes leuk heeft meegedaan. En het is dan ook een kwestie van tijd tot ze weer structureel in diezelfde middenmoot zullen bivakkeren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:17 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Is ook echt belangrijk wat er 30 jaar geleden gebeurde. Fijn als je daar nog op moet teren. Pak de laatste 10 jaar er maar eens bij zou ik zeggen.![]()
![]()
Laat mij lekker inzettenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga eens serieus betten in plaats van met cheeseburgers.Gister wel 4 euro verdiend door gelijkspel HER VVV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe ik ook nooitquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga eens serieus betten in plaats van met cheeseburgers.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laat mij lekker inzettenGister wel 4 euro verdiend door gelijkspel HER VVV
Lekker laten lullen en doen waar je zelf zin in hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: