Al 5 hele jaren ja?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja dat blijven ze elk seizoen zeggen.
Twente doet de afgelopen jaren altijd al mee in de top. en Europese prijs gaat geen enkele Nederlandse club pakken de komende 10 jaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo lang doet Twente nog niet mee in de top + nog geen enkel europese prijs...
Hij moet vast lekker geslapen hebben als die online iemand op zijn plek heeft gezetquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook eerst aan. Maar j0rdiiii zette je gisteren goed op je plek.
Die Tukkers worden met het jaar arroganter.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat je Twente een topclub noemt?
Volgende week avondje NAC voor Twente.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
Nope, Ajax speelde serieus goed maar Twente heeft me het meest verrast tbh.
Al wil ik ze nog wel eens zien als er druk komt te staan op de verdediging.
Je bent pas 14 gozer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Tukkers worden met het jaar arroganter.
Staan er als club beter voor dan Feyenoord, gebaseerd op de laatste jaren (even dik gedrukt anders snap jij het niet) is Twente meer een topclub dan Feenoord.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat je Twente een topclub noemt?
5 jaar is nog heel kort hoor. Als ze zo door blijven gaan als de afgelopen jaren, komt het vanzelf.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente doet de afgelopen jaren altijd al mee in de top. en Europese prijs gaat geen enkele Nederlandse club pakken de komende 10 jaar.
Twente heeft al wel in een europese finale gestaan.
Echt he.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want dat is redelijk om te verwachten voor een nederlandse club nu?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo lang doet Twente nog niet mee in de top + nog geen enkel europese prijs...
Hetzelfde voor Ajax dus beide zijn evenverquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
Nope, Ajax speelde serieus goed maar Twente heeft me het meest verrast tbh.
Al wil ik ze nog wel eens zien als er druk komt te staan op de verdediging.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax zorgde ervoor da AZ de bal niet kreeg; Groningen is incapabel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hetzelfde voor Ajax dus beide zijn evenver
Feyenoord heeft hoge verwachtingen voor de CL.. oh wachtquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Want dat is redelijk om te verwachten voor een nederlandse club nu?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Staan er als club beter voor dan Feyenoord, gebaseerd op de laatste jaren (even dik gedrukt anders snap jij het niet) is Twente meer een topclub dan Feenoord.
Ik zie niet in waarom niet. Dat calimero gedrag vind ik een beetje irritant worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Want dat is redelijk om te verwachten voor een nederlandse club nu?
Topclub zijn is niet alles jatten van Liverpool, United etc..quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Staan er als club beter voor dan Feyenoord, gebaseerd op de laatste jaren (even dik gedrukt anders snap jij het niet) is Twente meer een topclub dan Feenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |