Fixedquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:23 schreef inZanity het volgende:
Fc Twente de grote winnaar van dit weekend
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom eerst met argumenten voor je![]()
![]()
gaat lopen posten.
Oke.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja RKC uit is echt een kraker.
Investeer anders nog ff meer in PSV, hebben jullie geen parkeerkplaats over ofzo?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vervalt weer in je oude patroon, zonde.
Pfff, jij reageert niet eens als mensen iets zeggen tegen jouquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom eerst met argumenten voor je![]()
![]()
gaat lopen posten.
neequote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
Anyway, heeft iemand een gifje van die 2 wijven?
Had ff geen zin om dingen te typen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bedoel ik; komt geen zinnig woord uit
Zegt Standaardreactiemeneer Davyquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pfff, jij reageert niet eens als mensen iets zeggen tegen jou
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klassieke top 3 wel ja. Maar tegenwoordig is het top 14.
Reageer dan niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had ff geen zin om dingen te typen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zegt Standaardreactiemeneer Davy
Volgende keer weer niet reageren als ik je even weer op je plek zetquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zegt Standaardreactiemeneer Davy
Jij bent mijn baas niet.quote:
Jou op je plek zetten is in 10 seconden gebeurd aangezien je toch geen fatsoenlijke mening kan neerleggen zonder argumenten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende keer weer niet reageren als ik je even weer op je plek zet
Weet je dat niet? Om topclub te zijn moet je je financiele basis compleet verkloten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eyz hoezo hebben jullie castaignos eigenlijk niet gehaald
Dus een waardige tegenstander voor jou.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jou op je plek zetten is in 10 seconden gebeurd aangezien je toch geen fatsoenlijke mening kan neerleggen zonder argumenten.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus een waardige tegenstander voor jou.
Die moeten nog een paar jaar goed presteren om dat predicaat te mogen dragen. Maar ze zijn aardig op wegquote:
Volgens mij klopt deze zin niet helemaal/helemaal niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jou op je plek zetten is in 10 seconden gebeurd aangezien je toch geen fatsoenlijke mening kan neerleggen zonder argumenten.
Kijk nou maar uit, straks krijg je weer een rake screenshot om je oren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nah, lukt nemandquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dat blijven ze elk seizoen zeggen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die moeten nog een paar jaar goed presteren om dat predicaat te mogen dragen. Maar ze zijn aardig op weg
Thnx.quote:
jij hebt bijna geen eigen mening. Je praat alleen maar na.quote:
Zo lang doet Twente nog niet mee in de top + nog geen enkel europese prijs...quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja dat blijven ze elk seizoen zeggen.
Hahahaha geniaalquote:
Inderdaad. Zonder twijfel de beste aanval van dit seizoen en een veel minder gammele verdediging dan PSV.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet nodig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eyz hoezo hebben jullie castaignos eigenlijk niet gehaald
Al 5 hele jaren ja?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente doet de afgelopen jaren altijd al mee in de top. en Europese prijs gaat geen enkele Nederlandse club pakken de komende 10 jaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo lang doet Twente nog niet mee in de top + nog geen enkel europese prijs...
Hij moet vast lekker geslapen hebben als die online iemand op zijn plek heeft gezetquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook eerst aan. Maar j0rdiiii zette je gisteren goed op je plek.
Die Tukkers worden met het jaar arroganter.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat je Twente een topclub noemt?
Volgende week avondje NAC voor Twente.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
Nope, Ajax speelde serieus goed maar Twente heeft me het meest verrast tbh.
Al wil ik ze nog wel eens zien als er druk komt te staan op de verdediging.
Je bent pas 14 gozer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Tukkers worden met het jaar arroganter.
Staan er als club beter voor dan Feyenoord, gebaseerd op de laatste jaren (even dik gedrukt anders snap jij het niet) is Twente meer een topclub dan Feenoord.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat je Twente een topclub noemt?
5 jaar is nog heel kort hoor. Als ze zo door blijven gaan als de afgelopen jaren, komt het vanzelf.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente doet de afgelopen jaren altijd al mee in de top. en Europese prijs gaat geen enkele Nederlandse club pakken de komende 10 jaar.
Twente heeft al wel in een europese finale gestaan.
Echt he.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want dat is redelijk om te verwachten voor een nederlandse club nu?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo lang doet Twente nog niet mee in de top + nog geen enkel europese prijs...
Hetzelfde voor Ajax dus beide zijn evenverquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
Nope, Ajax speelde serieus goed maar Twente heeft me het meest verrast tbh.
Al wil ik ze nog wel eens zien als er druk komt te staan op de verdediging.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax zorgde ervoor da AZ de bal niet kreeg; Groningen is incapabel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hetzelfde voor Ajax dus beide zijn evenver
Feyenoord heeft hoge verwachtingen voor de CL.. oh wachtquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Want dat is redelijk om te verwachten voor een nederlandse club nu?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Staan er als club beter voor dan Feyenoord, gebaseerd op de laatste jaren (even dik gedrukt anders snap jij het niet) is Twente meer een topclub dan Feenoord.
Ik zie niet in waarom niet. Dat calimero gedrag vind ik een beetje irritant worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Want dat is redelijk om te verwachten voor een nederlandse club nu?
Topclub zijn is niet alles jatten van Liverpool, United etc..quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Staan er als club beter voor dan Feyenoord, gebaseerd op de laatste jaren (even dik gedrukt anders snap jij het niet) is Twente meer een topclub dan Feenoord.
Nope, het is onzin.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lach maar heel hard, het doet je pijn en dat is goed
0-10.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week avondje NAC voor Twente.
Uh wat doet pijn?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lach maar heel hard, het doet je pijn en dat is goed
die provincies vullen de helft van je stadion tegenwoordigquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uh wat doet pijn?Ik lach me dood om die grootheidswaanzin van zo'n provincieclubje.
Wij jatten van liverpool en jullie van Twente, en wat maakt dat jullie precies?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Topclub zijn is niet alles jatten van Liverpool, United etc..
Ik denk dat jij definitie van topclub moet zoeken, want je snapt er helemaal niets van.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, het is onzin.
Feyenoord is meer een topclub dan Twente.
Sterker nog; Feyenoord is meer een topclub dan PSV.
Jij baseert het op geschiedenis, je bent een top mod maar van voetbal heb je nooit verstand gehad.. sorryquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, het is onzin.
Feyenoord is meer een topclub dan Twente.
Sterker nog; Feyenoord is meer een topclub dan PSV.
Je kan niks van Twente jattenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wij jatten van liverpool en jullie van Twente, en wat maakt dat jullie precies?
Nee hoor, ik heb alleen andere criteria dan jij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij definitie van topclub moet zoeken, want je snapt er helemaal niets van.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
en een rijke historie nodig. In deze 2 punten overtreft Feyenoord PSV.
Je moet wat als er in je eigen provincie alleen maar pauperclubs als Twente te vinden zijn, dan zou ik ook naar een echte club gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
die provincies vullen de helft van je stadion tegenwoordig
PSV jat meerdere dingen van Twente op sfeer gebied, wij zijn jullie voorbeeldquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan niks van Twente jatten [ afbeelding ]
Geef even de definitie dan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij definitie van topclub moet zoeken, want je snapt er helemaal niets van.
Vorig jaar heeft Feyenoord beter gepresteerd dan zowel Twente als PSV. Compleet subjectief om dat over de laatste 5 jaar te meten omdat het jou beter uitkomt. Jemoet naar de laatste prestaties kijken of naar alle prestaties overall.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij baseert het op geschiedenis, je bent een top mod maar van voetbal heb je nooit verstand gehad.. sorry
Waar wou je het anders op baserenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij baseert het op geschiedenis, je bent een top mod maar van voetbal heb je nooit verstand gehad.. sorry
Nee hoor, je moet het baseren over afgelopen jaren. Tijden veranderen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft Feyenoord beter gepresteerd dan zowel Twente als PSV. Compleet subjectief om dat over de laatste 5 jaar te meten omdat het jou beter uitkomt. Jemoet naar de laatste prestaties kijken of naar alle prestaties overall.
Historie van PSV is veel groter hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alleen andere criteria dan jij.
Om een topclub te zijn heb je wmb namelijk een fanatieke aanhang en een rijke historie nodig. In deze 2 punten overtreft Feyenoord PSV.
Daarnaast hebben ze vorig jaar beter gepresteerd.
Recente geschiedenisquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar wou je het anders op baseren
Waarom moet ik toch weer met een argument komenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed argument, zoals we van jou gewend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |