Nope, het is onzin.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lach maar heel hard, het doet je pijn en dat is goed
0-10.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week avondje NAC voor Twente.
Uh wat doet pijn?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lach maar heel hard, het doet je pijn en dat is goed
die provincies vullen de helft van je stadion tegenwoordigquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uh wat doet pijn?Ik lach me dood om die grootheidswaanzin van zo'n provincieclubje.
Wij jatten van liverpool en jullie van Twente, en wat maakt dat jullie precies?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Topclub zijn is niet alles jatten van Liverpool, United etc..
Ik denk dat jij definitie van topclub moet zoeken, want je snapt er helemaal niets van.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, het is onzin.
Feyenoord is meer een topclub dan Twente.
Sterker nog; Feyenoord is meer een topclub dan PSV.
Jij baseert het op geschiedenis, je bent een top mod maar van voetbal heb je nooit verstand gehad.. sorryquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, het is onzin.
Feyenoord is meer een topclub dan Twente.
Sterker nog; Feyenoord is meer een topclub dan PSV.
Je kan niks van Twente jattenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wij jatten van liverpool en jullie van Twente, en wat maakt dat jullie precies?
Nee hoor, ik heb alleen andere criteria dan jij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij definitie van topclub moet zoeken, want je snapt er helemaal niets van.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
en een rijke historie nodig. In deze 2 punten overtreft Feyenoord PSV.
Je moet wat als er in je eigen provincie alleen maar pauperclubs als Twente te vinden zijn, dan zou ik ook naar een echte club gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
die provincies vullen de helft van je stadion tegenwoordig
PSV jat meerdere dingen van Twente op sfeer gebied, wij zijn jullie voorbeeldquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan niks van Twente jatten [ afbeelding ]
Geef even de definitie dan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij definitie van topclub moet zoeken, want je snapt er helemaal niets van.
Vorig jaar heeft Feyenoord beter gepresteerd dan zowel Twente als PSV. Compleet subjectief om dat over de laatste 5 jaar te meten omdat het jou beter uitkomt. Jemoet naar de laatste prestaties kijken of naar alle prestaties overall.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij baseert het op geschiedenis, je bent een top mod maar van voetbal heb je nooit verstand gehad.. sorry
Waar wou je het anders op baserenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij baseert het op geschiedenis, je bent een top mod maar van voetbal heb je nooit verstand gehad.. sorry
Nee hoor, je moet het baseren over afgelopen jaren. Tijden veranderen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft Feyenoord beter gepresteerd dan zowel Twente als PSV. Compleet subjectief om dat over de laatste 5 jaar te meten omdat het jou beter uitkomt. Jemoet naar de laatste prestaties kijken of naar alle prestaties overall.
Historie van PSV is veel groter hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alleen andere criteria dan jij.
Om een topclub te zijn heb je wmb namelijk een fanatieke aanhang en een rijke historie nodig. In deze 2 punten overtreft Feyenoord PSV.
Daarnaast hebben ze vorig jaar beter gepresteerd.
Recente geschiedenisquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar wou je het anders op baseren
Waarom moet ik toch weer met een argument komenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed argument, zoals we van jou gewend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |