Die kilo's wist je goed te verbergenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:58 schreef Evie het volgende:
[..]
180 kilo moet je goed onderhouden he?!
Ze heeft zware tenen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kilo's wist je goed te verbergen
Adamantium skeletquote:
gvdquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:58 schreef Evie het volgende:
[..]
180 kilo moet je goed onderhouden he?!
Begrijpelijk, ze heeft ook mooie ogen inderdaad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik heb niet zo op d'r tenen gelet eigenlijk
En mooi handen, waar ze mee mishandeldequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ze heeft ook mooie ogen inderdaad.
Oiquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef STING het volgende:
[..]
We noemden haar dan ook Wolverine at some point(op z'n Nederlands uitgesproken)
Telt fappen ook?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef dawg het volgende:
en, is er nog geneukt gister? of alleen sterke verhalen?
Hooguit wat gefriemeld denk ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef dawg het volgende:
Ook met de sterke drank verhalen valt het best mee tot nu toe....quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef dawg het volgende:
niks gemist dus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook met de sterke drank verhalen valt het best mee tot nu toe....
Altijd lekker, maar ik had helaas geen fruit meer in huis .....quote:
Maar dat is toch goeddddddddddddddddddddddddddddd.....omzet... enzo...quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:36 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, uitgerekend vandaag zit de hele middag mijn kroeg helemaal vol.
Ben kapot nu
Ja dat wel, maar heb niet echt veel geslapen vannacht he.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar dat is toch goeddddddddddddddddddddddddddddd.....omzet... enzo...
Whehequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niet geneukt dus, snel de volgende meet opzetten!
Ga je dan wel ff eerst douchen, je zag er vanmorgen niet echt fris uit hequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Na de volgende meet kom ik helpen als barman. Voor 20 euro p.p kunnen ze mee doen tot ronde 10
Sowieso. Ja vanmorgen was ik niet al te best neequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je dan wel ff eerst douchen, je zag er vanmorgen niet echt fris uit he
Bedacht me vanmorgen ook nog dat we helemaal geen shotjes dropshot en jagermeister gedaan hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso. Ja vanmorgen was ik niet al te best nee
die laatste mag je ook gewoon houden... neem liever 1 2de dropshotquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bedacht me vanmorgen ook nog dat we helemaal geen shotjes dropshot en jagermeister gedaan hebben
Je hebt niet eens alle biersoorten geproefdquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die laatste mag je ook gewoon houden... neem liever 1 2de dropshot
Jammer dat we de eindronde niet meer hebben gedaan. Had wel jager kunnen zijn jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bedacht me vanmorgen ook nog dat we helemaal geen shotjes dropshot en jagermeister gedaan hebben
Volgende meet neem ik eckte bossche bollen meequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jammer dat we de eindronde niet meer hebben gedaan. Had wel jager kunnen zijn ja
Dat hoeft ook niet... al je soorten heb ik al ooit eens gedronkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt niet eens alle biersoorten geproefd
hihihihihiquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef STING het volgende:
[..]
We noemden haar dan ook Wolverine at some point(op z'n Nederlands uitgesproken)
Hahahahahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik heb niet zo op d'r tenen gelet eigenlijk
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ze heeft ook mooie ogen inderdaad.
hihihi ja jij ging me poken en proberen mn uberknuffelghostbustertrui te jattenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En mooi handen, waar ze mee mishandelde
Voor mij hoeft dat niet...quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende meet neem ik eckte bossche bollen mee
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
beidequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:50 schreef xFriendx het volgende:
Was het alleen maar rondjes sterke drank naar binnen werken of ook gewoon een hele avond op bier teren?
HJquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:50 schreef xFriendx het volgende:
Was het alleen maar rondjes sterke drank naar binnen werken of ook gewoon een hele avond op bier teren?
Never give up, never surrenderquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:31 schreef STING het volgende:
[..]
Die lag er gelukkig nog tussen in, my first and last line of defence
Er was geen zak aan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:09 schreef kutkloon7 het volgende:
Oeps, ik was de meet vergeten
Maar goed om te horen dat het leuk was! (Die conclusie kan ik toch wel trekken denk ik)
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er was geen zak aan.
20 zolderautisten in je kroeg die je drank opdrinken.
Het enige pluspunt is dat ik gewonnen heb met het mad spel.
Verder had ik de hele avond het liefst stilletjes in een hoekje gezeten
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:14 schreef Royco1 het volgende:
Er was geen zak aan.
20 zolderautisten in je kroeg die je drank opdrinken.
Het enige pluspunt is dat ik gewonnen heb met het mad spel.
Verder had ik de hele avond het liefst stilletjes in een hoekje gezeten
ICH BIN DABEIquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had mijn kuisheidsgordel om.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef twi het volgende:
Heeft muhahaha liggen fappen? En ik kan me niet voorstellen dat er boven niets is gebeurd.
Hints? Waar zijn je vermoedens?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef twi het volgende:
Heeft muhahaha liggen fappen? En ik kan me niet voorstellen dat er boven niets is gebeurd.
Toch is dat zoquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef twi het volgende:
Nouja, twee vrouwen en twee mannen boven, waarvan de helft Mono of Huppel heetquote:
Huppel heeft Datedingeling al.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, twee vrouwen en twee mannen boven, waarvan de helft Mono of Huppel heet
Al kan ik Mono natuurlijk afschrijven na zijn escapades met mij. Triootje voor Royco, waardoor hij nu zo uitgeput is?
Soms is Hups wel een beetje naar jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kreeg al klappen nog voor dat ik iets geprobeerd had
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus he, ik vind jullie allemaal best wel lief
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soms is Hups wel een beetje naar ja
Vandaag was ze wel lief, mij bij de C1000 afgezet
Ik geef dat spel van Evie de schuld!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, twee vrouwen en twee mannen boven, waarvan de helft Mono of Huppel heet
Al kan ik Mono natuurlijk afschrijven na zijn escapades met mij. Triootje voor Royco, waardoor hij nu zo uitgeput is?
Druk in de kroeg?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je er niet bij was
PEC!quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Zo, nog 6 minuutjes
Beentjes op tafel en weer ouderwets studio sport kijken met Eredivisie voetbal![]()
Maar het zat vol vanmiddag?quote:
Ja zat vol. Ben ook best wel kapot nu.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het zat vol vanmiddag?![]()
Arme jij
Mjah we hebben gelijk gespeeld tegen AZ.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zat vol. Ben ook best wel kapot nu.
Stand gezien? Wij staan nu al boven jullie
Ik heb al gezien dat wij gewoon voor de titel gaan. Met pec als de verrassing van het seizoen met een vijfde plek. Net boven ajaxquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah we hebben gelijk gespeeld tegen AZ.
Ik had verlies verwacht om eerlijk te zijn hoor
We shall seequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al gezien dat wij gewoon voor de titel gaan. Met pec als de verrassing van het seizoen met een vijfde plek. Net boven ajax
Alleen de honden moe?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:09 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga ook een ergens wandelen waar ik t niet kenhonden mogen overal los enzo..
precies dat losloopgebied is afgezet vanwege een of ander bouwproject.
dus heb 2,5 uur met mn honden aangelijnd langs een kanaal gelopen tussen de vissers door, had t toch beetje anders gepland ghehe. wel mooi stuk om te lopen trouwens hoor en lekker verkleurd (en de honden moe!)
Ah dat is zieligquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:12 schreef marbasnarf het volgende:
mn oudste had nog een vishaak in dr bovenpoot gekregen,vnd t zielig, maar die bikkel bleef netjes staan terwijl ik de haak uit dr poot trok. Had ze weinig van volgens mij, maar was nog best lastig zon glad haakje met weerhaak
Uhuh.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij spreekt ware woorden. Die gaat lekker terug naar Arnhem
Zou niet goed zijn als hij er blij mee zou zijn hequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Maar dan ook gewoon boos zijn omdat ie 82 minuten op de bank heeft gezeten.
"vond t eigenlijk wel lekker, kon ik beetje achterover leunen en van de zon genieten... "quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn als hij er blij mee zou zijn he
Ja heerlijk tochquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"vond t eigenlijk wel lekker, kon ik beetje achterover leunen en van de zon genieten... "
Sigaretje en een koud biertje erbij, lekker manquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"vond t eigenlijk wel lekker, kon ik beetje achterover leunen en van de zon genieten... "
Hij wil toch graag weg bij Ajax, zeik dan niet als je niet mag spelenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn als hij er blij mee zou zijn he
en die jongens zich maar int zweet rennen... kan dit wel waarderen hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sigaretje en een koud biertje erbij, lekker man
Hij wil weg omdat hij waarschijnlijk niet veel speeltijd gaat krijgenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil toch graag weg bij Ajax, zeik dan niet als je niet mag spelen
Ze mogen hun shirt niet meer uit trekken hequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en die jongens zich maar int zweet rennen... kan dit wel waarderen hoor
Geniaal toch van Ajax om een speler te kopen en hem niet te laten spelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij wil weg omdat hij waarschijnlijk niet veel speeltijd gaat krijgen
mag wel, alleen consequentiesquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze mogen hun shirt niet meer uit trekken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |