Ja zat vol. Ben ook best wel kapot nu.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het zat vol vanmiddag?![]()
Arme jij
Mjah we hebben gelijk gespeeld tegen AZ.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zat vol. Ben ook best wel kapot nu.
Stand gezien? Wij staan nu al boven jullie
Ik heb al gezien dat wij gewoon voor de titel gaan. Met pec als de verrassing van het seizoen met een vijfde plek. Net boven ajaxquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah we hebben gelijk gespeeld tegen AZ.
Ik had verlies verwacht om eerlijk te zijn hoor
We shall seequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al gezien dat wij gewoon voor de titel gaan. Met pec als de verrassing van het seizoen met een vijfde plek. Net boven ajax
Alleen de honden moe?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:09 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga ook een ergens wandelen waar ik t niet kenhonden mogen overal los enzo..
precies dat losloopgebied is afgezet vanwege een of ander bouwproject.
dus heb 2,5 uur met mn honden aangelijnd langs een kanaal gelopen tussen de vissers door, had t toch beetje anders gepland ghehe. wel mooi stuk om te lopen trouwens hoor en lekker verkleurd (en de honden moe!)
Ah dat is zieligquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:12 schreef marbasnarf het volgende:
mn oudste had nog een vishaak in dr bovenpoot gekregen,vnd t zielig, maar die bikkel bleef netjes staan terwijl ik de haak uit dr poot trok. Had ze weinig van volgens mij, maar was nog best lastig zon glad haakje met weerhaak
Uhuh.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij spreekt ware woorden. Die gaat lekker terug naar Arnhem
Zou niet goed zijn als hij er blij mee zou zijn hequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Maar dan ook gewoon boos zijn omdat ie 82 minuten op de bank heeft gezeten.
"vond t eigenlijk wel lekker, kon ik beetje achterover leunen en van de zon genieten... "quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn als hij er blij mee zou zijn he
Ja heerlijk tochquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"vond t eigenlijk wel lekker, kon ik beetje achterover leunen en van de zon genieten... "
Sigaretje en een koud biertje erbij, lekker manquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"vond t eigenlijk wel lekker, kon ik beetje achterover leunen en van de zon genieten... "
Hij wil toch graag weg bij Ajax, zeik dan niet als je niet mag spelenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn als hij er blij mee zou zijn he
en die jongens zich maar int zweet rennen... kan dit wel waarderen hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sigaretje en een koud biertje erbij, lekker man
Hij wil weg omdat hij waarschijnlijk niet veel speeltijd gaat krijgenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil toch graag weg bij Ajax, zeik dan niet als je niet mag spelen
Ze mogen hun shirt niet meer uit trekken hequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en die jongens zich maar int zweet rennen... kan dit wel waarderen hoor
Geniaal toch van Ajax om een speler te kopen en hem niet te laten spelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij wil weg omdat hij waarschijnlijk niet veel speeltijd gaat krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |