Er was geen zak aan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:09 schreef kutkloon7 het volgende:
Oeps, ik was de meet vergeten
Maar goed om te horen dat het leuk was! (Die conclusie kan ik toch wel trekken denk ik)
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er was geen zak aan.
20 zolderautisten in je kroeg die je drank opdrinken.
Het enige pluspunt is dat ik gewonnen heb met het mad spel.
Verder had ik de hele avond het liefst stilletjes in een hoekje gezeten
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:14 schreef Royco1 het volgende:
Er was geen zak aan.
20 zolderautisten in je kroeg die je drank opdrinken.
Het enige pluspunt is dat ik gewonnen heb met het mad spel.
Verder had ik de hele avond het liefst stilletjes in een hoekje gezeten
ICH BIN DABEIquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende meet neem ik eckte bossche bollen mee
Ik had mijn kuisheidsgordel om.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef twi het volgende:
Heeft muhahaha liggen fappen? En ik kan me niet voorstellen dat er boven niets is gebeurd.
Hints? Waar zijn je vermoedens?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef twi het volgende:
Heeft muhahaha liggen fappen? En ik kan me niet voorstellen dat er boven niets is gebeurd.
Toch is dat zoquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef twi het volgende:
Nouja, twee vrouwen en twee mannen boven, waarvan de helft Mono of Huppel heetquote:
Huppel heeft Datedingeling al.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, twee vrouwen en twee mannen boven, waarvan de helft Mono of Huppel heet
Al kan ik Mono natuurlijk afschrijven na zijn escapades met mij. Triootje voor Royco, waardoor hij nu zo uitgeput is?
Soms is Hups wel een beetje naar jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kreeg al klappen nog voor dat ik iets geprobeerd had
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus he, ik vind jullie allemaal best wel lief
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soms is Hups wel een beetje naar ja
Vandaag was ze wel lief, mij bij de C1000 afgezet
Ik geef dat spel van Evie de schuld!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, twee vrouwen en twee mannen boven, waarvan de helft Mono of Huppel heet
Al kan ik Mono natuurlijk afschrijven na zijn escapades met mij. Triootje voor Royco, waardoor hij nu zo uitgeput is?
Druk in de kroeg?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je er niet bij was
PEC!quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Zo, nog 6 minuutjes
Beentjes op tafel en weer ouderwets studio sport kijken met Eredivisie voetbal![]()
Maar het zat vol vanmiddag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |