Maar dat is toch goeddddddddddddddddddddddddddddd.....omzet... enzo...quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:36 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, uitgerekend vandaag zit de hele middag mijn kroeg helemaal vol.
Ben kapot nu
Ja dat wel, maar heb niet echt veel geslapen vannacht he.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar dat is toch goeddddddddddddddddddddddddddddd.....omzet... enzo...
Whehequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niet geneukt dus, snel de volgende meet opzetten!
Ga je dan wel ff eerst douchen, je zag er vanmorgen niet echt fris uit hequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Na de volgende meet kom ik helpen als barman. Voor 20 euro p.p kunnen ze mee doen tot ronde 10
Sowieso. Ja vanmorgen was ik niet al te best neequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je dan wel ff eerst douchen, je zag er vanmorgen niet echt fris uit he
Bedacht me vanmorgen ook nog dat we helemaal geen shotjes dropshot en jagermeister gedaan hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso. Ja vanmorgen was ik niet al te best nee
die laatste mag je ook gewoon houden... neem liever 1 2de dropshotquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bedacht me vanmorgen ook nog dat we helemaal geen shotjes dropshot en jagermeister gedaan hebben
Je hebt niet eens alle biersoorten geproefdquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die laatste mag je ook gewoon houden... neem liever 1 2de dropshot
Jammer dat we de eindronde niet meer hebben gedaan. Had wel jager kunnen zijn jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bedacht me vanmorgen ook nog dat we helemaal geen shotjes dropshot en jagermeister gedaan hebben
Volgende meet neem ik eckte bossche bollen meequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jammer dat we de eindronde niet meer hebben gedaan. Had wel jager kunnen zijn ja
Dat hoeft ook niet... al je soorten heb ik al ooit eens gedronkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt niet eens alle biersoorten geproefd
hihihihihiquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef STING het volgende:
[..]
We noemden haar dan ook Wolverine at some point(op z'n Nederlands uitgesproken)
Hahahahahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik heb niet zo op d'r tenen gelet eigenlijk
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ze heeft ook mooie ogen inderdaad.
hihihi ja jij ging me poken en proberen mn uberknuffelghostbustertrui te jattenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En mooi handen, waar ze mee mishandelde
Voor mij hoeft dat niet...quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende meet neem ik eckte bossche bollen mee
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende meet neem ik eckte bossche bollen mee
beidequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:50 schreef xFriendx het volgende:
Was het alleen maar rondjes sterke drank naar binnen werken of ook gewoon een hele avond op bier teren?
HJquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:50 schreef xFriendx het volgende:
Was het alleen maar rondjes sterke drank naar binnen werken of ook gewoon een hele avond op bier teren?
Never give up, never surrenderquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:31 schreef STING het volgende:
[..]
Die lag er gelukkig nog tussen in, my first and last line of defence
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |