Jahoor, dat heb ik zo'n beetje elke nacht, moet alleen rechtop kunnen zitten en dat lukte niet goed in het luchtbed. Eenmaal thuis was het weer over.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af wat er was. Nu weer beter?
Dat heet toch Fok?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook.. zullen we samen een clubje oprichten?
Goed.... en nu?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook.. zullen we samen een clubje oprichten?
Klinkt goed.... ik zou bijna zeggen, mag ik mee-eten.... but I gonna make some pancakesquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo spaghetti met gehaktballetjes maken.
Erg lief dat ze die gemaakt heeft, en ze waren erg lekkerquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:20 schreef twi het volgende:
[..]
Dit kan ik niet ontkennen. Ik heb wat te compenseren, natuurlijk. Al ben ik onder de indruk hoe netjes C_M rijdt. Ik zit steeds meer na te denken over het oprichten van die fanclub. Haar cupcakes hebben mijn avond ook nog eens gered, wat een heldin is die vrouw.
En ze waren ook nog erg leukquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Erg lief dat ze die gemaakt heeft, en ze waren erg lekker
quote:
Haha, ook goed. Je was er iig erg blij meequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:54 schreef Evie het volgende:
Zat geen glazuur op.. was fondantspuldingesiets
Jonge snoepertquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Zat geen glazuur op.. was fondantspuldingesiets
M'n longinhoud is nog steeds niet helemaal hersteldquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:58 schreef Evie het volgende:
[..]
180 kilo moet je goed onderhouden he?!
Die kilo's wist je goed te verbergenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze heeft zware tenen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kilo's wist je goed te verbergen
Adamantium skeletquote:
gvdquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ze heeft ook mooie ogen inderdaad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik heb niet zo op d'r tenen gelet eigenlijk
En mooi handen, waar ze mee mishandeldequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ze heeft ook mooie ogen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |