Ok.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heeft ie meer pandapunten dan ik (JA ik weet eindelijk dat het geen masacraoogjes zijn)
en sommige vrouwen vallen niet op auto's.....
Dan is het goed,,,, anders krijg je van mij bij de volgende meet een schop onder je kont...quote:
Vraag er direct omquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nergens op getest want volgens elke arts die ik spreek heb ik niks
Daarom zijn jullie zo gek op die lieve brave engel....quote:
Hoe dat?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de binnenkant van een ambulance gezien
Ik heb het redelijk onthoudenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ik drukte maar van alles in glas, elke ronde een nieuw drankje
Ja, die tikte inderdaad goed wegquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:55 schreef Monopoly het volgende:
Ronde 5 was Liquera 43!
Lekker spul overigens.
Best knapquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk onthouden
Ronde 1: Pasoa met Safari en een ijsblokje
Ronde 2: Pisang met sinas
Ronde 3: Baco
Ronde 4: Shotje whiskey 35 (als ik het goed heb)
Ronde 5: Shotje Liquera 43
Ronde 6: Shotje andere wiskey
Ronde 7: Shotje Anijs
Ronde 8: Shotje whiskey 35
Daar stopt mijn geheugen zo ongeveer
Ronde 9 was het russische rondje geloof ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan goedquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ronde 9 was het russische rondje geloof ik
Ronde 11 is volgens mij nooit doorgekomen.... en toen pas "Ik heb nog nooit"..quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik meen dat we zijn geeindigd met ronde 11, en toen over zijn gegaan op: "Ik heb nog nooit"
Gevolgd door iets vulgairs en als je het wel hebt gedaan moet je een slok nemen. Mono en huppel zijn niet meer dezelfdequote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gevolgd door iets vulgairs en als je het wel hebt gedaan moet je een slok nemen. Mono en huppel zijn niet meer dezelfde
Pff dat zou ik niet trekkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat vond ik geen leuk spel. Ik geloof dat er maar 2 stellingen waren dat ik niet hoefde te drinkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik meen dat we zijn geeindigd met ronde 11, en toen over zijn gegaan op: "Ik heb nog nooit"
Pardon?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gevolgd door iets vulgairs en als je het wel hebt gedaan moet je een slok nemen. Mono en huppel zijn niet meer dezelfde
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vond ik geen leuk spel. Ik geloof dat er maar 2 stellingen waren dat ik niet hoefde te drinken
Mjah het bier ging hard toen hoorquote:
Tis maar goed dat ik er niet bij was dusquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah het bier ging hard toen hoor
Eerst die zin in correct Nederlands typen en dan krijg je antwoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik miste je wel hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis maar goed dat ik er niet bij was dus![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb nog nooit sex gehad met 6 mannen tegelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zich was dat wel de strekking ja. Maar bij die zou ik toch niet tanken hoor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wat voor stellingen waren dat dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst die zin in correct Nederlands typen en dan krijg je antwoord
Het begon al met "ik heb nog nooit een trio gehad"quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor stellingen waren dat dan?
Niet op elke vraag tochquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke vraag tanken, ochtend daarop helemaal gaar
quote:
Dit kan ik niet ontkennen. Ik heb wat te compenseren, natuurlijk. Al ben ik onder de indruk hoe netjes C_M rijdt. Ik zit steeds meer na te denken over het oprichten van die fanclub. Haar cupcakes hebben mijn avond ook nog eens gered, wat een heldin is die vrouw.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo. Ik ben weer veilig thuis.
Op de terugweg nog Twi en Myr tegengekomen, hehehe. Twi zijn mannelijkheid werd zwaar aangetast omdat hij door een roze fiatje werd ingehaald.
Toen moest hij ons teruginhalen en hebben we hem laten gaan. Om hem te sparen.
Had je wel gemoeten met een shotgun op je gerichtquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Als ik erbij was geweest had ik in ieder geval niet met dat spelletje meegedaan
Haha leuke vragenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het begon al met "ik heb nog nooit een trio gehad"
Enfin geloof dat iedereen van de meet nu wel (bijna) alles over mijn seksapades weet
Nog niet alles. Ze wisten niet dat je af en toe een pauw onzedelijk aanraakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het begon al met "ik heb nog nooit een trio gehad"
Enfin geloof dat iedereen van de meet nu wel (bijna) alles over mijn seksapades weet
Ik had jou best kunnen gebruiken tijdens de zoektocht naar de plakkertjes op mn lichaam.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Als ik erbij was geweest had ik in ieder geval niet met dat spelletje meegedaan
Pardon?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Had je wel gemoeten met een shotgun op je gericht![]()
hihihihi
Geenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha leuke vragenik ben benieuwd bij hoeveel vragen ik zou moeten drinken
Wait, whud? Ambulance? What happened?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had jou best kunnen gebruiken tijdens de zoektocht naar de plakkertjes op mn lichaam.
Die ambulancebroeder ging helemaal los met plakkertjes voor het hartfilmpje plakken.
Herpes genitalisquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wait, whud? Ambulance? What happened?
OH reallyquote:
Aanval van maagzuur al betwijfeld evie dat het maagzuur is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wait, whud? Ambulance? What happened?
Jij durft Groningen niet eens uit te komen, denk je nu echt dat ik jouw dreigementen serieus neem?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is of meedoen of squatten zolang het spelletje duurt met mij op je nek
Ik heb nog nooit iemand hardhandig gedwongen om mee te doen aan ik heb nog nooitquote:
Gaan we samen een keer vanaf airport Eelde naar de meetquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij durft Groningen niet eens uit te komen, denk je nu echt dat ik jouw dreigementen serieus neem?
Ik heb EHBO, dus dat soort plakkertjes verwijderen kan ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aanval van maagzuur al betwijfeld evie dat het maagzuur is.
Hoe dan ook ik dacht dat ik dood ging![]()
Maar ik kreeg dus plakkertjes, volgens mij 6 per tiet ofzo
Zulke plakkertjes heb ik ook eens gehadquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aanval van maagzuur al betwijfeld evie dat het maagzuur is.
Hoe dan ook ik dacht dat ik dood ging![]()
Maar ik kreeg dus plakkertjes, volgens mij 6 per tiet ofzo
Mooi!quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb EHBO, dus dat soort plakkertjes verwijderen kan ik
Volgens mij was het zo. En ik ben dan niet te onsportief om te benadrukken dat bij ronde 4, mijn portie bestond uit een pisang/safari/vodka in longdrinkglas plus stiekem Myraela's shotje Vodka.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ronde 4: Shotje Vodka *
Ronde 5: Shotje Licor 35
Ronde 6: Shotje Whisky
Ronde 7: Shotje Licor 35
Ronde 8: Shotje Ouzo
black out was serieus de diagnose?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zulke plakkertjes heb ik ook eens gehadblack out tijdens een festival
Jouw Boeddha? Pardon??quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij was het zo. En ik ben dan niet te onsportief om te benadrukken dat bij ronde 4, mijn portie bestond uit een pisang/safari/vodka in longdrinkglas plus stiekem Myraela's shotje Vodka.
Ben ik godverdomme mijn Boeddha nog vergeten.
Ik heb geen geheugenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
black out was serieus de diagnose?
voor een tijdelijk geheugenverlies laat jij een ambu komen?
Een black out en out gaan is wat anders jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen geheugenmaar goed ik ging out en werd wakker in de ambulance. Geen idee wat er gebeurd is eigenlijk
Oh lol!quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dat was de prijs. Ik won vanwege bonuspunten!
Zeker.. Dat je dan nog op gaat ruimen en schoon gaat maken en lief gaat doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb vanochtend wel lief voor iedereen thee en koffie gemaakt he![]()
Ik ben één heldin!!
Ja, vind 'm wel sneu voor al die andere mannen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh lol!
Ik heb wel een bazensticker in de mannenwc op de muur geplakt he
Oke dat is waarquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een black out en out gaan is wat anders ja
Mjah Roy moet de hele dag nog werken dus ik had zoiets van ik ruim wel even lief alles opquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef Evie het volgende:
Plakkertjes![]()
[..]
Zeker.. Dat je dan nog op gaat ruimen en schoon gaat maken en lief gaat doen![]()
Hoe moet ik daar ooit tegenop boksen??![]()
maar je hebt niet mee kunnen genieten van Evie 's nachts die koffie ging drinken voor het slapengaanwhihihhii
Ghehe ik ben benieuwd wanneer 1 van de klanten die sticker van de muur ruktquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, vind 'm wel sneu voor al die andere mannen.
Voor mij!quote:
Klopt, het spijt me dushiquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor mij!
Jij leest ook maar half he
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef Evie het volgende:
maar je hebt niet mee kunnen genieten van Evie 's nachts die koffie ging drinken voor het slapengaanwhihihhii
Hahaha was dat ding van jou?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor de niet meeters op de sticker staat: Lach niet om de grappen aan de wand, de grootste grap ligt in je hand.
Het slaan voelde wel lekker, het bijten was iets minder thoquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
sorry dat ik je sloeg ipv met sheldon te werpen
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef twi het volgende:
Gelukkig was stevenmac er niet, anders had ie:
a) er tegenaangepist
b) er tegenaangesprongen
c) de wielen gejat
d) hun Glassex gestolen
e) alle vijf voorgaande antwoorden zijn juist
We hebben wel mee kunnen genieten van een Evie die drie meter de lucht in sprong toen er een klein lief katje op je sprongquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef Evie het volgende:
Haterquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef twi het volgende:
Gelukkig was stevenmac er niet, anders had ie:
a) er tegenaangepist
b) er tegenaangesprongen
c) de wielen gejat
d) hun Glassex gestolen
e) alle vijf voorgaande antwoorden zijn juist
Heb je dat heel toevallig gefilmd? Voor een eh.. vriend van me?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef Monopoly het volgende:
Niemand gemerkt dat ik 's nachts nog naar beneden kwam en de halve nacht heb liggen vozen met Twi ?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het slaan voelde wel lekker, het bijten was iets minder tho
Helaas niet, maar wij zijn wel in voor een privé showquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je dat heel toevallig gefilmd? Voor een eh.. vriend van me?
Ok, ik die vriend van me neemt contact met je opquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Helaas niet, maar wij zijn wel in voor een privé show
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben wel mee kunnen genieten van een Evie die drie meter de lucht in sprong toen er een klein lief katje op je sprong
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ok, ik die vriend van me neemt contact met je op
Dm is al verzonden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ok, ik die vriend van me neemt contact met je op
Nee topic staat in myatt, en keek gewoon weer eens hierquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spytool je wel eens op Steven?
Oh, en na die meet kan diequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef Evie het volgende:
[..]ik dacht dat muhaha me in mn buik aan het prikken was oid :| En schrok me echt enorm wakker
whahaha
"Airport" Eelde nog welquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gaan we samen een keer vanaf airport Eelde naar de meet
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, en na die meet kan diesmiley van jou ook wel de prullenbak in
Ik hoorde pas in de auto dat Myra alles mee had gekregen, het arme meisje heeft er geen oog door dicht gedaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef Monopoly het volgende:
Niemand gemerkt dat ik 's nachts nog naar beneden kwam en de halve nacht heb liggen vozen met Twi ?
Haha, ik schrok van jou schrikreactiequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef Evie het volgende:
[..]ik dacht dat muhaha me in mn buik aan het prikken was oid :| En schrok me echt enorm wakker
whahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |