Ik zie dat dus nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet echt eens gaan leren om alle woorden die je wil zeggen ook daadwerkelijk te typen.
Strontirritant!
Was het zo'n meevaller?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik jou dan ook meteen aanranden?
Ben je al ontwaakt dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Biertje in na het ontwaken uit comateuze toestand
Wat?quote:
Ik zit nu op mijn bed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Half, de wereld is nog wat vaagjes
Oh ja!!quote:
Ik ben nog steeds fris en fruitig....quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit nu op mijn bed.
Ik denk dat ik nog hooguit een half uur wakker kan blijven![]()
Dat autorijden vanochtend was ook zeker niet verantwoord!
Als je zo lekker bent en je wordt wakker met een echte poes naast je terwijl er genoeg single dames waren dan kan ik me dat wel voorstellen hoorquote:
Vraag het donderdag nog een keer!quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds fris en fruitig....
Als je zo'n auto hebt en al 5 jaar niet neukt, kan ik me dat ook prima voorstellen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je zo lekker bent en je wordt wakker met een echte poes naast je terwijl er genoeg single dames waren dan kan ik me dat wel voorstellen hoor
Wait whut???quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je zo'n auto hebt en al 5 jaar niet neukt, kan ik me dat ook prima voorstellen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je zo lekker bent en je wordt wakker met een echte poes naast je terwijl er genoeg single dames waren dan kan ik me dat wel voorstellen hoor
Ik was barman, een paar rondes Monoshotjes. Dan weet je wel genoeg denk ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb geen zin om het hele topic door te lezen maar is er nog wat interessants gebeurd op de meet?
ik heb nog niets boeiends gelezen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb geen zin om het hele topic door te lezen maar is er nog wat interessants gebeurd op de meet?
Ik heb de binnenkant van een ambulance gezienquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb al wat pandapuntjes jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wait whut???
5 Jaar?![]()
Fax, wanneer heb je tijd?
Het zijn toch 2 katersquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij hebt er genoeg om de hele pandapopulatie weer op de been te helpenquote:
Als ik het onthou om te vragenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraag het donderdag nog een keer!
Misschien dat ik dan eindelijk fris en fruitig ben!
Ik denk dat het de intake van koolhydraten is.... ik heb geen idee waarom... ben je daar al op getest????quote:Tevens begint mn maag gewoon weer he
Ik ben nergens op getest want volgens elke arts die ik spreek heb ik niksquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik het onthou om te vragen
[..]
Ik denk dat het de intake van koolhydraten is.... ik heb geen idee waarom... ben je daar al op getest????
Fijne dag!quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef Faxie het volgende:
Maarja ik voel wind, dus ik ga de auto even volgooien en hopen dat het genoeg is. En anders maar lekker afkoelen
Heeft ie meer pandapunten dan ik (JA ik weet eindelijk dat het geen masacraoogjes zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je zo'n auto hebt en al 5 jaar niet neukt, kan ik me dat ook prima voorstellen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heeft ie meer pandapunten dan ik (JA ik weet eindelijk dat het geen masacraoogjes zijn)
en sommige vrouwen vallen niet op auto's.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |