Dus er loopt nu ergens een nakende Silk rondquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:36 schreef STING het volgende:
Idd, Royco, je hebt het allemaal top geregeld. Nogmaals bedankt
Over het algemeen loop ik niet in mono's boxers rond hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus er loopt nu ergens een nakende Silk rond
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Over het algemeen loop ik niet in mono's boxers rond hoor.
Patjen heeft er wel een keer over geëjaculeerdquote:
Hoe ziet de tas eruit? volgensmij heb ik al mijn spullen wel, maar ik ben fucking verstrooid dus ik heb zo mn twijfelsquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:05 schreef Royco1 het volgende:
Er heeft trouwens iemand een tas laten staan.
En wt heeft niet alle worstenbroodjes op
Hhhhhhhuuuupppssssiiiieeeequote:Op zondag 12 augustus 2012 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
ALIVEEEEEEEEEEEE AND KICKINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNG
TOPquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
ALIVEEEEEEEEEEEE AND KICKINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNG
Welke?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:54 schreef Monopoly het volgende:
Was echt tof, en de traditie is in stand gehouden
En wie heeft vanochtend gezorgd dat jouw kroeg weer toonbaar was?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had inderdaad niet zoveel ruimte.
Maar wel koffie op bed
Heel goedquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
IK WIL EVEN ZEGGEN DAT IK DUS GEWOON KEIHARD VAN WATERTORNADO HEB GEWONNEN MET TRIVIANT!!
Mag ik jou dan ook meteen aanranden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onee wie wilt even langskomen om het alsnog te doen?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wie heeft vanochtend gezorgd dat jouw kroeg weer toonbaar was?
We zijn je niet vergeten hoor!quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Complimenten aan Hups.... die de kroeg weer helemaal toonbaar heeft gemaakt
Jij moet echt eens gaan leren om alle woorden die je wil zeggen ook daadwerkelijk te typen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel goedde kindereditie? Als ik die dan win ik wel.
Mjah toen was ik nog niet zo ver met teruglezenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:20 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
[..]
We zijn je niet vergeten hoor!
Ik zie dat dus nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet echt eens gaan leren om alle woorden die je wil zeggen ook daadwerkelijk te typen.
Strontirritant!
Was het zo'n meevaller?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik jou dan ook meteen aanranden?
Ben je al ontwaakt dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Biertje in na het ontwaken uit comateuze toestand
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |