Nee hoor, evie en ik hadden gewonnenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
No way, dan had ik mono toch in zijn crib gehad
Godmakende!quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, evie en ik hadden gewonnen
We hadden ook gewoon monopoly moeten spelen.. dan hadden we m in de gevangenis kunnen zettenquote:
Dus mono had nog kunnen krijgen? oehhh..quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:05 schreef Royco1 het volgende:
Er heeft trouwens iemand een tas laten staan.
En wt heeft niet alle worstenbroodjes op
Arme monopoly, meteen in de cel bij Bubbaquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:04 schreef Evie het volgende:
[..]
We hadden ook gewoon monopoly moeten spelen.. dan hadden we m in de gevangenis kunnen zettenals voorbode van het terugnemen van zijn matras
Op aanpassing, wie heeft zijn tas laten staanquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:05 schreef Royco1 het volgende:
Er heeft trouwens iemand een tas laten staan.
En wt heeft niet alle worstenbroodjes op
Witte plastic tas met een handdoek en wat boxershorts.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Dus mono had nog kunnen krijgen? oehhh..
Misschien handig als je zegt wat voor een tas met een soort van vage omschrijving van de inhoud?
Wehehe die 2 panty's zijn van Eviequote:Op zondag 12 augustus 2012 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Witte plastic tas met een handdoek en wat boxershorts.
En er lagen nog 2 panty's in het zaaltje
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Complimenten aan Hups.... die de kroeg weer helemaal toonbaar heeft gemaakt
Dat was ook bijna zo ja....quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehehe jij hebt het zwaarder gehad, ze vertelde dat ze je bijna het bed uit had gewerkt
Ja ik ben Huppel voor eeuwig dankbaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is er maar 1 maar dan in stukken in dat gevalquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe die 2 panty's zijn van Evie
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die gaan in Roy's speciale nachtkastjequote:Op zondag 12 augustus 2012 13:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Is er maar 1 maar dan in stukken in dat geval
Ik ben ook weer thuis.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo. Ik ben weer veilig thuis.
Op de terugweg nog Twi en Myr tegengekomen, hehehe. Twi zijn mannelijkheid werd zwaar aangetast omdat hij door een roze fiatje werd ingehaald.
Toen moest hij ons teruginhalen en hebben we hem laten gaan. Om hem te sparen.
Nog meer?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:14 schreef -Engel- het volgende:
Het was een goede meet... de volgende keer zal ik meer drinken
Lekker even tukken?quote:
Mono heeft zich niet 100% gedragen he? Hij heeft een glas vermoord.quote:
Ja, ben best wel brak.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker even tukken?
[..]
Mono heeft zich niet 100% gedragen he? Hij heeft een glas vermoord.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Daar is bij mij idd ook niet veel van terecht gekomen
Ik had nergens last vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |