Klopt, het spijt me dushiquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor mij!
Jij leest ook maar half he
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef Evie het volgende:
maar je hebt niet mee kunnen genieten van Evie 's nachts die koffie ging drinken voor het slapengaanwhihihhii
Hahaha was dat ding van jou?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor de niet meeters op de sticker staat: Lach niet om de grappen aan de wand, de grootste grap ligt in je hand.
Het slaan voelde wel lekker, het bijten was iets minder thoquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
sorry dat ik je sloeg ipv met sheldon te werpen
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef twi het volgende:
Gelukkig was stevenmac er niet, anders had ie:
a) er tegenaangepist
b) er tegenaangesprongen
c) de wielen gejat
d) hun Glassex gestolen
e) alle vijf voorgaande antwoorden zijn juist
We hebben wel mee kunnen genieten van een Evie die drie meter de lucht in sprong toen er een klein lief katje op je sprongquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef Evie het volgende:
maar je hebt niet mee kunnen genieten van Evie 's nachts die koffie ging drinken voor het slapengaanwhihihhii
Haterquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef twi het volgende:
Gelukkig was stevenmac er niet, anders had ie:
a) er tegenaangepist
b) er tegenaangesprongen
c) de wielen gejat
d) hun Glassex gestolen
e) alle vijf voorgaande antwoorden zijn juist
Heb je dat heel toevallig gefilmd? Voor een eh.. vriend van me?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef Monopoly het volgende:
Niemand gemerkt dat ik 's nachts nog naar beneden kwam en de halve nacht heb liggen vozen met Twi ?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het slaan voelde wel lekker, het bijten was iets minder tho
Helaas niet, maar wij zijn wel in voor een privé showquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je dat heel toevallig gefilmd? Voor een eh.. vriend van me?
Ok, ik die vriend van me neemt contact met je opquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Helaas niet, maar wij zijn wel in voor een privé show
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben wel mee kunnen genieten van een Evie die drie meter de lucht in sprong toen er een klein lief katje op je sprong
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ok, ik die vriend van me neemt contact met je op
Dm is al verzonden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ok, ik die vriend van me neemt contact met je op
Nee topic staat in myatt, en keek gewoon weer eens hierquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spytool je wel eens op Steven?
Oh, en na die meet kan diequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef Evie het volgende:
[..]ik dacht dat muhaha me in mn buik aan het prikken was oid :| En schrok me echt enorm wakker
whahaha
"Airport" Eelde nog welquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gaan we samen een keer vanaf airport Eelde naar de meet
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, en na die meet kan diesmiley van jou ook wel de prullenbak in
Ik hoorde pas in de auto dat Myra alles mee had gekregen, het arme meisje heeft er geen oog door dicht gedaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef Monopoly het volgende:
Niemand gemerkt dat ik 's nachts nog naar beneden kwam en de halve nacht heb liggen vozen met Twi ?
Haha, ik schrok van jou schrikreactiequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef Evie het volgende:
[..]ik dacht dat muhaha me in mn buik aan het prikken was oid :| En schrok me echt enorm wakker
whahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |