Herpes genitalisquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wait, whud? Ambulance? What happened?
OH reallyquote:
Aanval van maagzuur al betwijfeld evie dat het maagzuur is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wait, whud? Ambulance? What happened?
Jij durft Groningen niet eens uit te komen, denk je nu echt dat ik jouw dreigementen serieus neem?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is of meedoen of squatten zolang het spelletje duurt met mij op je nek
Ik heb nog nooit iemand hardhandig gedwongen om mee te doen aan ik heb nog nooitquote:
Gaan we samen een keer vanaf airport Eelde naar de meetquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij durft Groningen niet eens uit te komen, denk je nu echt dat ik jouw dreigementen serieus neem?
Ik heb EHBO, dus dat soort plakkertjes verwijderen kan ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aanval van maagzuur al betwijfeld evie dat het maagzuur is.
Hoe dan ook ik dacht dat ik dood ging![]()
Maar ik kreeg dus plakkertjes, volgens mij 6 per tiet ofzo
Zulke plakkertjes heb ik ook eens gehadquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aanval van maagzuur al betwijfeld evie dat het maagzuur is.
Hoe dan ook ik dacht dat ik dood ging![]()
Maar ik kreeg dus plakkertjes, volgens mij 6 per tiet ofzo
Mooi!quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb EHBO, dus dat soort plakkertjes verwijderen kan ik
Volgens mij was het zo. En ik ben dan niet te onsportief om te benadrukken dat bij ronde 4, mijn portie bestond uit een pisang/safari/vodka in longdrinkglas plus stiekem Myraela's shotje Vodka.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk onthouden
Ronde 1: Pasoa met Safari en een ijsblokje
Ronde 2: Pisang met sinas
Ronde 3: Baco
Ronde 4: Shotje Vodka *
Ronde 5: Shotje Licor 35
Ronde 6: Shotje Whisky
Ronde 7: Shotje Licor 35
Ronde 8: Shotje Ouzo
Daar stopt mijn geheugen zo ongeveer
black out was serieus de diagnose?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zulke plakkertjes heb ik ook eens gehadblack out tijdens een festival
Jouw Boeddha? Pardon??quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij was het zo. En ik ben dan niet te onsportief om te benadrukken dat bij ronde 4, mijn portie bestond uit een pisang/safari/vodka in longdrinkglas plus stiekem Myraela's shotje Vodka.
Ben ik godverdomme mijn Boeddha nog vergeten.
Ik heb geen geheugenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
black out was serieus de diagnose?
voor een tijdelijk geheugenverlies laat jij een ambu komen?
Een black out en out gaan is wat anders jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen geheugenmaar goed ik ging out en werd wakker in de ambulance. Geen idee wat er gebeurd is eigenlijk
Oh lol!quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dat was de prijs. Ik won vanwege bonuspunten!
Zeker.. Dat je dan nog op gaat ruimen en schoon gaat maken en lief gaat doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb vanochtend wel lief voor iedereen thee en koffie gemaakt he![]()
Ik ben één heldin!!
Ja, vind 'm wel sneu voor al die andere mannen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh lol!
Ik heb wel een bazensticker in de mannenwc op de muur geplakt he
Oke dat is waarquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een black out en out gaan is wat anders ja
Mjah Roy moet de hele dag nog werken dus ik had zoiets van ik ruim wel even lief alles opquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef Evie het volgende:
Plakkertjes![]()
[..]
Zeker.. Dat je dan nog op gaat ruimen en schoon gaat maken en lief gaat doen![]()
Hoe moet ik daar ooit tegenop boksen??![]()
maar je hebt niet mee kunnen genieten van Evie 's nachts die koffie ging drinken voor het slapengaanwhihihhii
Ghehe ik ben benieuwd wanneer 1 van de klanten die sticker van de muur ruktquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, vind 'm wel sneu voor al die andere mannen.
Voor mij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |