haha maagdquote:
Bijna iedereen is daar wel op een of andere manier gevoelig voorquote:
Ja....quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
Bijna iedereen is daar wel op een of andere manier gevoelig voor
Snap ik wel, maar als ik de enige ben die niet drinkt, dan heb ik het waarschijnlijk ook niet echt naar mijn zinquote:
Nee dat is niet zo... ik had het naar mijn zin en ik had maar 2 bier en 1 shotje.... rest fris... en dat kan ik ook 100% alcoholvrij....quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:15 schreef Tangledup het volgende:
Snap ik wel, maar als ik de enige ben die niet drinkt, dan heb ik het waarschijnlijk ook niet echt naar mijn zin
Het lijkt namelijk net alsof jullie er een zuipfeestje van maken
Ik ben ongesteld omdat ik vraag wat je lult? Damn...quote:
Welnee..... als dat zo is, ben ik snel weg...quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:21 schreef Barbusse het volgende:
Niks mis met niet drinken, maar dronken mensen zijn irritant als je zelf niet dronken bent
Ik voel mij buitengesloten ...quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef xFriendx het volgende:
Hi alcoholisten, patiënten en Groningers.
Ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo... ik had het naar mijn zin en ik had maar 2 bier en 1 shotje.... rest fris... en dat kan ik ook 100% alcoholvrij....
Dat is het meestal ook, maar nogmaals je bent niet verplicht te drinken en als ik er ben... ik doe zo met je mee....
En vrouwen. Zo beter?quote:
Wat kan het weer goed maken? Waarom vraag ik dit eigenlijk? Ik heb hier niets mee te maken.quote:
Okeequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ookIk drink vaak genoeg niet of maar een paar biertjes.
Ik ben okay hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:26 schreef tijnbrein het volgende:
Wat kan het weer goed maken? Waarom vraag ik dit eigenlijk? Ik heb hier niets mee te maken.
Gelukkig maarquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben okay hoor.
Belangrijker is de vraag of ik wel of niet pannekoeken ga bakken? of toch maar naar de snacktent?
Neen, ik zou zo door kunnen slapen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Al een beetje bijgekomen?
Jullie hadden tenminste nog een koninklijk bedquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neen, ik zou zo door kunnen slapen.Maar nog even wakker blijven en dan vanavond maar vroeg naar bed.
Ik zeg doenquote:
Over dat bed was niets te klagen. Mijn maag was alleen niet zo blij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jullie hadden tenminste nog een koninklijk bedhahaha
Ah, ik vroeg me al af wat er was. Nu weer beter?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over dat bed was niets te klagen. Mijn maag was alleen niet zo blij.
Voor of na het feest? Vervelendquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over dat bed was niets te klagen. Mijn maag was alleen niet zo blij.
Jahoor, dat heb ik zo'n beetje elke nacht, moet alleen rechtop kunnen zitten en dat lukte niet goed in het luchtbed. Eenmaal thuis was het weer over.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af wat er was. Nu weer beter?
Dat heet toch Fok?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook.. zullen we samen een clubje oprichten?
Goed.... en nu?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook.. zullen we samen een clubje oprichten?
Klinkt goed.... ik zou bijna zeggen, mag ik mee-eten.... but I gonna make some pancakesquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo spaghetti met gehaktballetjes maken.
Erg lief dat ze die gemaakt heeft, en ze waren erg lekkerquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:20 schreef twi het volgende:
[..]
Dit kan ik niet ontkennen. Ik heb wat te compenseren, natuurlijk. Al ben ik onder de indruk hoe netjes C_M rijdt. Ik zit steeds meer na te denken over het oprichten van die fanclub. Haar cupcakes hebben mijn avond ook nog eens gered, wat een heldin is die vrouw.
En ze waren ook nog erg leukquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Erg lief dat ze die gemaakt heeft, en ze waren erg lekker
quote:
Haha, ook goed. Je was er iig erg blij meequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:54 schreef Evie het volgende:
Zat geen glazuur op.. was fondantspuldingesiets
Jonge snoepertquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Zat geen glazuur op.. was fondantspuldingesiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |