http://www.telegraaf.nl/t(...)lt_Koeman_wel__.htmlquote:Ronald Koeman bekeek het succes van zijn broer zaterdagavond met een glimlach op zijn gezicht. RKC Waalwijk-trainer Erwin Koeman zag zijn ploeg tegen PSV prima spelen en een 3-2 zege boeken.
"Eerste grote verrassing van het seizoen!", liet de Feyenoord-trainer weten via twitter. "Gefeliciteerd grote broer. Heb genoten van je ploegje."
En terecht Mathijssen al bij de wissels?quote:
Kan niet, is niet voor deadline ingeschreven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En terecht Mathijssen al bij de wissels?
Is volgende week pas speelgerechtigd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En terecht Mathijssen al bij de wissels?
Die krijgt echt wel de kans, kom op man 2 wedstrijden slecht, niet te overhaast reageren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:31 schreef RvLaak het volgende:
Hmm... Immers speelt... Hopelijk nu wel op niveau
Vandaar dat ik zei "hopelijk".quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die krijgt echt wel de kans, kom op man 2 wedstrijden slecht, niet te overhaast reageren.
Maar wel een goede verdediging. Anders was het al 3 keer raak aan de andere kantquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een slechte voorhoede zeg, Feyenoord had er wel al 3 in het netje mogen hebben.
ja want die assare had geen drie open kansen al...quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wel een goede verdediging. Anders was het al 3 keer raak aan de andere kant
Geen enkele creativiteit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:14 schreef TC03 het volgende:
Gollazo! Echter, wel een probleempje geconstateerd: Immers en Fernandez krijgen vaak de bal terwijl ze niet zo goed zijn. Vorig seizoen waren dat Guidetti en Bakkal of El Ahmadi in plaats van die twee, best een verschil.
Janmaat vind ik wel een aanwinst.
Die kans waar hij buitenspel stond. Een miniem beetje overzicht en je tikt hem op Cisse die HE-LE-MAAL vrij staat, maar hij ziet het gewoon niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht eerst dat Immers gewoon tekort kwamvoor het CL-niveau, maar hij kan er gewoon écht niks van...
Het is daarstraks ook tegen mij gezegd... Laten we hem meer dan 2 wedstrijden gunnen. Misschien ontwikkelt hij zich.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen enkele creativiteit.
Van mij mogen ze gewoon die Singh er wel in gooien in plaats van Immers volgende wedstrijd als de tweede helft zo doorgaat. Kijken hoe dat gaat.
We komen sowieso een man tekort op het middenveld nu tegen 4 man van Utrecht.
Janmaat is de gevaarlijkste speler, dat zegt genoeg. Ik denk dat je daar nog meer aan hebt als je zonder echte buitenspelers speelt, nu loopt hij Schaken in de weg.
We zijn geen NEC ofzo, en hij is al 26. Duurste aankoop van de afgelopen twee of drie jaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is daarstraks ook tegen mij gezegd... Laten we hem meer dan 2 wedstrijden gunnen. Misschien ontwikkelt hij zich.
Maar Feyenoord is wel een compleet ander team dan zijn vorige werkgevers. Misschien een langzame acclimatisatie?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
We zijn geen NEC ofzo, en hij is al 26 ofzo. Duurste aankoop van de afgelopen twee of drie jaar.
Waar moet je hem dan neerzetten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die immers moet je niet zo belangerijk maken is meer een speler die in de luwte opkomt en dan leuk meedoet en hem dan misschien maakt. Nu op 10 komt hij veel te veel aan de bal en dat kan hij niet.
Verhuren aan Excelsior.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:38 schreef Merkie het volgende:
Wat doen we nou met Immers? Teruggeven aan ADO?
Af laten zakken in de Maasquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:38 schreef Merkie het volgende:
Wat doen we nou met Immers? Teruggeven aan ADO?
Scratch that. Uit de basis met die loserquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is daarstraks ook tegen mij gezegd... Laten we hem meer dan 2 wedstrijden gunnen. Misschien ontwikkelt hij zich.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:40 schreef Adames het volgende:
[..]
zonder kan ook, met die motoriek van hem komt hij sowieso al niet meer boven
Ja ok, maar of "Ik ben een enorme faalhaas" nou het signaal is wat je carrière maakt, betwijfel ik.quote:
Cisse en Fernandez stonden ook niet vooraan toen de handelingssnelheid werd uitgedeeld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:50 schreef jakees het volgende:
Immers zit in een slechte fase, maar komt wel 2x in scoringspositie. Dat is op zich positief. Dat die ze ongelooflijk verprutst is natuurlijk teleurstellend maar je kan niet iemand al na 3 wedstrijden afbranden vind ik (al denk ik dat hij wel handelingssnelheid tekort komt).
ook in de rij met killer instinct stonden ze niet vooraan..quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Cisse en Fernandez stonden ook niet vooraan toen de handelingssnelheid werd uitgedeeld.
haha idd. Bij Fernandez vind ik vooral zijn techniek heel matig. Cisse is wel heel bruikbaar maar zo een domme voetballer pfffquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Cisse en Fernandez stonden ook niet vooraan toen de handelingssnelheid werd uitgedeeld.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:50 schreef jakees het volgende:
Immers zit in een slechte fase, maar komt wel 2x in scoringspositie. Dat is op zich positief. Dat die ze ongelooflijk verprutst is natuurlijk teleurstellend maar je kan niet iemand al na 3 wedstrijden afbranden vind ik (al denk ik dat hij wel handelingssnelheid tekort komt).
Ik zeg toch niet dat hij goed speelt man. Lees eerst eens ene keer. Geef iemand gewoon de tijd om te wennen. En hij voetbalt wel degelijk mee, niet goed eens, en zeker nog niet goed genoeg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:54 schreef Tomasso het volgende:
[..].
Dat hij iedere aanval verprutst en amper mee voetbalt telt natuurlijk niet.
Peter van Vossen verveelt zich ook stierlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:56 schreef jakees het volgende:
In de rust zat ik even rtv noord-holland te kijken en hoorde ik dat Jack Tuyp nog geen transfer had. Volgens mij is die echt niet minder dan Fernandez. Zou echt een cultspits worden. Maar ja geen feyenoord niveau maar als we echt niemand kunnen halen...
Geef dan gewoon Achahbar de kansquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:56 schreef jakees het volgende:
In de rust zat ik even rtv noord-holland te kijken en hoorde ik dat Jack Tuyp nog geen transfer had. Volgens mij is die echt niet minder dan Fernandez. Zou echt een cultspits worden. Maar ja geen feyenoord niveau maar als we echt niemand kunnen halen...
En Henk Vos wilde nog voor 1 seizoen de schoenen aantrekkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Peter van Vossen verveelt zich ook stierlijk.
en fernandezquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:01 schreef mega-worstje het volgende:
Koeman zet je bril op en haal Immers eruit
Ik snap het wel maar ik heb altijd een zwak gehad voor Tuyp. Totaal geen atleet, traag. Maar ik denk wel dat hij bij een eredivisieclub hoort.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja nu, maar verder in het seizoen, ipv Tuyp![]()
Vertrouwen geven, gok ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom Vormer er weer uit en niet die kut Immers.
Dit, erg dom om iemand gelijk al af te branden en hem snel te wisselen. Je geeft iemand gewoon een paar wedstrijden vertrouwen.quote:
Ik bel Van Geel wel ff ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:06 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik snap het wel maar ik heb altijd een zwak gehad voor Tuyp. Totaal geen atleet, traag. Maar ik denk wel dat hij bij een eredivisieclub hoort.
Nee, want Vormer speelt wel elke wedstrijd helemaal uit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:07 schreef jakees het volgende:
[..]
Dit, erg dom om iemand gelijk al af te branden en hem snel te wisselen. Je geeft iemand gewoon een paar wedstrijden vertrouwen.
Ik zal ook van Geel even bellen dat hij Koeman maar moet ontslaan. Jij bent duidelijk een veel betere trainer!quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, want Vormer speelt wel elke wedstrijd helemaal uit.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:11 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik zal ook van Geel even bellen dat hij Koeman maar moet ontslaan. Jij bent duidelijk een veel betere trainer!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:15 schreef Calciumdude het volgende:
Immers werkt er verdedigend gezien wel voor
'Fernandez, wat een slechte pot zeg. Maar ook niet veel ballen gehad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:15 schreef Calciumdude het volgende:
Immers werkt er verdedigend gezien wel voor
Dat dus. Niet om aan te gluren.quote:
Hij zag em niet, keek alleen naar vorenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schaken had ook geen vertrouwen in Immers bij die laatste kans.
En hopelijk straks ook op Twente en Ajaxquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:29 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
3 punten voor op psv na 1 wedstrijd, mooi.
Onder RKC. En hopelijk straks onder Groningen en AZ.quote:
Malki? Everton?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zijn andere opties buiten Guidetti om?
Hij noemde het een optie en stopte halverwegen in een zit met ook vandaag weer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef RvLaak het volgende:
Heb ik de commentator nou goed begrepen dat hij zei dat de geruchten rond Guidetti naar Feyenoord steeds sterker worden?
Denk het, geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Malki was gister wel weer goed zou wel veel kosten niet?
Irritant. Ze moeten gewoon ff wachten met voetballen als de commentator dit soort nieuws brengtquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij noemde het een optie en stopte halverwegen in een zit met ook vandaag weer.
Armenteros.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zijn andere opties buiten Guidetti om?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vagner Love is in het Erasmus MC gezien.
Janmaat had MOTM moeten wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:40 schreef TC03 het volgende:
Vond Cissé ondanks zijn goal en MOTM-verkiezing ook niet echt top.
Binnen de mogelijkheden is het een van de besten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:40 schreef Adames het volgende:
[..]
precies de koelbloedige afmaker die je zoekt ja
Ook geen veel scorende spits.quote:
Je hoeft maar 34x te scoren in een seizoenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Feyenoord heeft inderdaad een spits nodig. Guyon 'ik ga er 15 maken' Fernandez en Sekou 'ik mis te veel kansen' Cisse zijn niet de spitsen die de goals voor je gaan maken. Guidetti zou mooi zijn, maar ik reken er niet op.
Dat is waar, maar te veel kansen missen zal weleens worden afgestraft door de tegenstander.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
Je hoeft maar 34x te scoren in een seizoen
Denk het niet. Er is vandaag niks duidelijk geworden wat men nog niet wist.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:42 schreef RvLaak het volgende:
Is er een kans dat, gezien het falen voor het doel, er harder aan City getrokken gaat worden voor Guidetti? Of een andere spits sneller halen?
Moet je wel spelers hebben die kunnen scorenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hoeft maar 34x te scoren in een seizoen
Da's idd een risico, maar ik zou m nemen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar Guidetti is sowieso pas in oktober genezen toch
Moeten we sowieso nog best wat wedstrijden doorkomen, en wie weet valt ie wel gigantisch tegen. Ook omdat er nu héél veel druk op hem staat. Tegen RKC, toen het niet lukte ging dat ook niet helemaal goed met hem.
Klopt ook weer ja... Feyenoord zit nu in een hele lastige situatie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk het niet. Er is vandaag niks duidelijk geworden wat men nog niet wist.
Wel geluk dat Utrecht er ook niks van kan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/198417]Lastpost[/kan.rl] het volgende:
Gaat toch prima, 0 gehouden, gescoord, veel kansen en 3 punten.
De hele Eredivisie op de top 6/7 na is net zo kut als Utrecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel geluk dat Utrecht er ook niks van kan.
En wat doen we dan zo lang zonder guidetti? Dan spelen we geen europees en zal er misschien wel een achterstand zijn op gebouwd in de competitie opnde top 3quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je wel spelers hebben die kunnen scoren
[..]
Da's idd een risico, maar ik zou m nemen.
[..]
Klopt ook weer ja... Feyenoord zit nu in een hele lastige situatie.
Vorig seizoen was hij er toch ook niet vanaf het begin?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:48 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
En wat doen we dan zo lang zonder guidetti? Dan spelen we geen europees en zal er misschien wel een achterstand zijn op gebouwd in de competitie opnde top 3
Zeekoe Cissequote:Op zondag 12 augustus 2012 14:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je wel spelers hebben die kunnen scoren
Denk het wel, die hebben slechtere keepers en niet betere verdedigers dan Utrecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit keer, maar kan hij dat ook tegen een Ajax, Twente, PSV of AZ?
Ik hoop met je meequote:Op zondag 12 augustus 2012 14:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denk het wel, die hebben slechtere keepers en niet betere verdedigers dan Utrecht.
Ergens wel jammer dat hij geel heeft gekregen. Kunnen ze hem niet nog extra bestraffenquote:Die Bulthuis trouwenswat een fucking mongool is dat dan!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:52 schreef Typisch het volgende:
Mathijssen centraal en Bruno in de spits.
Ietwat ongelukkig in de afmakingquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die was me een partij slecht gisteren
Zo'n Everton of Armenteros gaan er ook geen 20 inknallen hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:00 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ietwat ongelukkig in de afmakingAndere alternatieven kan ik echter niet zo uit m'n mouw schudden.
Ik hoop dat die Omar wat is, een ander type speler dan de voorhoede van nu. Dan kun je ook gewoon met 2 van deze 3 spelen en hij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:09 schreef Fuszy het volgende:
Everton is echt niet beter dan een fernandez, schaken of cissé in de spits. Armenteros heb ik ook mijn twijfels over. Als je iets koopt/huurt, dan moet het ook beter zijn dan wat we hebben.
Afmakers pur sang zijn het niet, maar ik schat ze wel hoger in dan Fernandez.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo'n Everton of Armenteros gaan er ook geen 20 inknallen hoor.
Omdat Singh en Omar overhyped zijn en meer voor de breedte zijn dan dat ze daadwerkelijk hun stempel drukken op de wedstrijd.quote:
Nee omdat hij Ramadan heeft en nog niet fit genoeg is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:22 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Omdat Singh en Omar overhyped zijn en meer voor de breedte zijn dan dat ze daadwerkelijk hun stempel drukken op de wedstrijd.
Everton wel, Armenteros heeft gemiddeld 8 open kansen nodig voor een doelpuntquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:16 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Afmakers pur sang zijn het niet, maar ik schat ze wel hoger in dan Fernandez.
quote:Mathijsen: 'Feyenoord betaalt geen achterstallig salaris'
Joris Mathijsen tekende afgelopen vrijdag een driejarig contract bij Feyenoord. De Stadionclub zou een loonschuld van één miljoen euro overnemen van Málaga om de geroutineerde verdediger naar De Kuip te halen, zo beweerde een regionale Spaanse krant althans. 'Dat is complete onzin', zegt Mathijsen zelf echter. 'Er staat wel nog steeds een bedrag open van Málaga, maar dat wordt al geregeld met de club zelf', aldus de international tegenover Edward van Cuilenborg, journalist bij ELF Voetbal.
Mathijsen zag zijn nieuwe werkgever vandaag winnen op bezoek bij FC Utrecht. De 32-jarige voetballer maakt komende zaterdag vermoedelijk zijn eerste minuten in het shirt van Feyenoord, wanneer de Rotterdammers het thuis opnemen tegen sc Heerenveen. Stefan de Vrij en Mathijsen vormen zaterdag dan het centrale duo, waardoor Bruno Martins Indi opschuift naar de linksback-positie. Miquel Nelom is het slachtoffer en moet genoegen nemen met een plaats op de bank.
Dat waren Myachi en Guidetti ook zeker toen ze kwamen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:22 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Omdat Singh en Omar overhyped zijn en meer voor de breedte zijn dan dat ze daadwerkelijk hun stempel drukken op de wedstrijd.
Miyaichi was al een fenomeen in de jeugd. Guidetti heb je gelijk in, die groeide echt bij Feyenoord. Wist wel nog toen hij bijna bij Twente had getekend toen was hij nog lang niet zo goed als nuquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:19 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dat waren Myachi en Guidetti ook zeker toen ze kwamen?
Niet dat ik zeg dat het de nieuwe sterren worden, maar heb vertrouwen.
Dankzij o.a. onze TS. Guidetti komt gewoon, staat voor mij al vast. En dat zou prachtig zijn, want zoals Clasie al zei; al komt ie alleen maar in de kleedkamer zitten, dan doet het al wat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:52 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Miyaichi was al een fenomeen in de jeugd. Guidetti heb je gelijk in, die groeide echt bij Feyenoord. Wist wel nog toen hij bijna bij Twente had getekend toen was hij nog lang niet zo goed als nu
Echt he.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef mega-worstje het volgende:
Met een spits als Guidetti spelen we gewoon mee om de titel. Dat zooitje in 020 is om te huilen
En ook ons middenveld is gewoon top-eredivisie..quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Verdediging van jullie is voor zowel Ajax als PSV om jaloers van te worden.
Ja hoor:quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:41 schreef Cara het volgende:
Oh en dames en heren mag ik nog een keer horen; Daryl Janmaat
Daarom roep ik ook op om gewoon de gok te wagen een Guidetti(-achtige) te kopen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:41 schreef Cara het volgende:
Dood, dood, doodzonde dat we geen geld hebben voor een spits. Met een beetje fatsoenlijke spits doe je mee voor het kampioenschap, nu moet je vechten om plaats 5. Fucking waardeloos
Het probleem is dat we gewoon niet kunnen gokken, kijk pakt het positief uit pakt het positief uit, als het negatief uitpakt lig je plat, echt plat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daarom roep ik ook op om gewoon de gok te wagen een Guidetti(-achtige) te kopen.
Klopt, maar het is zo makkelijk lullen vanuit de luie stoel. Wij kunnen hier roepen wat we willen en denken dat goed is voor de club, ongeacht het risico. Het bestuur moet daarentegen de risico's wel afwegen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het probleem is dat we gewoon niet kunnen gokken, kijk pakt het positief uit pakt het positief uit, als het negatief uitpakt lig je plat, echt plat.
Zegt ook iets over Fernandez, en de kansjes die hij kreeg waren niet echt overtuigend. Over die andere twee ben ik niet zo positief wat dat betreft, echt niet. We moeten een killer voor de goal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:48 schreef Fuszy het volgende:
Zo heel veel kansen heeft Fernandez niet gehad toch? Het waren vooral immers en Cissé die voor de goal verschenen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:23 schreef mega-worstje het volgende:
BMI was wel blij ja :p vin m zo vreet
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:23 schreef mega-worstje het volgende:
BMI was wel blij ja :p vin m zo vreet
"zijn we al kampioen?" is beterquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:42 schreef Typisch het volgende:
Verzoekje voor de volgende TT:
Zonder spits maar met 3 punten.
Noquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
"zijn we al kampioen?" is beter
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
"zijn we al kampioen?" is beter
Janmaat is echt een aanwinst inderdaad. Een pure back zoals het hoort. Heeft ook een aardige lange trap, het gemis van Vlaar wordt zo al gereduceerd. Het schijnt dat hij verdedigend niet de beste back is, maar daar heb ik tegen Utrecht en Kiev weinig van gemerkt. Fijne speler om erbij te hebben. Ook geinig dat PSV maar aan blijft kloten met Hutchinson en Manolev ondertussen, maar dat terzijde.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:41 schreef Cara het volgende:
Dood, dood, doodzonde dat we geen geld hebben voor een spits. Met een beetje fatsoenlijke spits doe je mee voor het kampioenschap, nu moet je vechten om plaats 5. Fucking waardeloos
Groot bijkomend voordeel is natuurlijk dat er in de eredivisie niet al te veel verdedigd hoeft te worden. Deze man is een godgeschenk voor de wedstrijden tegen ultradefensieve clubs. Laat BMI en de Vrij maar lekker achterin staan die stoppen de counters wel, en dan mag Daryl door de defensies heen snijden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Janmaat is echt een aanwinst inderdaad. Een pure back. Het schijnt dat hij verdedigend niet de beste back is, maar daar heb ik tegen Utrecht en Kiev weinig van gemerkt.
Klopt inderdaad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Groot bijkomend voordeel is natuurlijk dat er in de eredivisie niet al te veel verdedigd hoeft te worden. Deze man is een godgeschenk voor de wedstrijden tegen ultradefensieve clubs. Laat BMI en de Vrij maar lekker achterin staan die stoppen de counters wel, en dan mag Daryl door de defensies heen snijden.
Dat is gewoon n beetje gevoel terugkrijgen. Het belangrijkste is dat hij in die posities komt, en dat komt hij. Die doelpunten kunnen wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:45 schreef ace_eleven het volgende:
Het is natuurlijk gunstig dat Mathijsen vanaf volgende week gewoon speelt, Nelom kon vandaag wel weer standhouden, maar zodra er een gevaarlijke buitenspeler tegenover staat valt hij gewoon weer definitief door de mand.
Met Janmaat - De Vrij - Mathijsen - BMI hebben we wel een bazendefensie![]()
Op het middenveld is het echt te hopen dat Immers leert te scoren![]()
Voorin creeren we in ieder geval weer genoeg, met Schaken en Cisse als gevaarlijke buitenspelers, ik denk dat we zelfs zonder echte spits voldoende kansen krijgen dat we alsnog wel veel winnend kunnen afsluiten, en dat we ook dan mee doen voor positie 1 (mede door de weinige te verwachten tegengoals)
Ik vind Vormer opmerkelijk traag.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:16 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat vinden jullie van Vormer tot nu toe?
Eens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef PIETR het volgende:
Onzichtbaar. Vind hem nog maar weinig toevoegen aan Feyenoord.
prima voor iemand die net een week of 2 in een compleet nieuw elftal mee doet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:16 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat vinden jullie van Vormer tot nu toe?
Pas geopereerdquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef Divje het volgende:
Wat is er eigenlijk met Goossens.. Al een tijd niks over gehoord?
Eens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef PIETR het volgende:
Onzichtbaar. Vind hem nog maar weinig toevoegen aan Feyenoord.
Ik denk dat Vormer wel van waarde kan worden, bij Roda JC had wel aardige rushes, als dat komt is ie zeker wel handig naast Clasie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Vormer vind ik ook nog wat onzichtbaar inderdaad. Verder vind ik Vormer een beetje een zelfde soort speler als Clasie, in de zin dat het meer een passende speler is en niet een speler die diep gaat bijvoorbeeld.
Dat is het ook gewoon, daar is iedereen het wel over eens denk ik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Vormer vind ik ook nog wat onzichtbaar inderdaad. Verder vind ik Vormer een beetje een zelfde soort speler als Clasie, in de zin dat het meer een passende speler is en niet een speler die diep gaat bijvoorbeeld.
Eensch, een afmaker zou meer dan welkom zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef Caland het volgende:
Wat is die Fernandez toch slecht zeg, mijn god.
Mooi dagje verder.
Achahbar zal het al beter doen. Die Fernandez kan gewoon echt niet, laat elke bal 6 meter van zijn poot af springen. Leuk als je vol op de counter gaat spelen, nuttig op de flanken misschien, meer niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:14 schreef Siyara het volgende:
[..]
Eensch, een afmaker zou meer dan welkom zijn.
Vraag me af of Te Vrede het beter zou doen.
Bony is opzich wel een aardige spitsquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Roy Makaay zat vanmiddag bij Vitesse - ADO Den Haag.
Zou tie aan het scouten geweest zijn of gewoon voor z'n plezier bij z'n ouwe cluppie wezen kijken?
Aardig duur ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bony is opzich wel een aardige spits
Ik had 1k op Feyenoord ingezet als Bony in de spits stond bij dit Feyenoord.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bony is opzich wel een aardige spits
Lijkt me onbetaalbaar denk ik?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Zo'n Bony zou er serieus 30 inleggen bij Feyenoord
Ja, zo'n Bony is door Vitesse gekocht voor geloof ik 6 miljoen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Zo'n Bony zou er serieus 30 inleggen bij Feyenoord
Achabar was toch ook geblesseerd vandaag? Vorig jaar deed Fernandez het nog wel eens aardig, maar nu is het echt huilen met de pet op.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Achahbar zal het al beter doen. Die Fernandez kan gewoon echt niet, laat elke bal 6 meter van zijn poot af springen. Leuk als je vol op de counter gaat spelen, nuttig op de flanken misschien, meer niet.
Hij deed het aardig tegen Ajax en PSV uit toch. Wedstrijden waar je op de counter speelde.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:27 schreef Siyara het volgende:
[..]
Achabar was toch ook geblesseerd vandaag? Vorig jaar deed Fernandez het nog wel eens aardig, maar nu is het echt huilen met de pet op.
Malkiquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lijkt me onbetaalbaar denk ik?
Net als Malki denk ik, die ik ook een aardige spits vind.
En laten we nu vooral geen gokjes kunnen nemen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Malki
Tsjah, je weet maar nooit of zo'n gozer het goed gaat doen. Beetje groot risico denk ik gezien salaris + transfersom
Tegen Ado volgens mij deed hij het ook wel aardigquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij deed het aardig tegen Ajax en PSV uit toch. Wedstrijden waar je op de counter speelde.
Hij heeft gewoon geen techniek. Kan alleen maar hard rennen.
Ja, allemaal heel leuk dat je af en toe een goaltje maakt. Maar van een spits in dit systeem wordt zoveel meer verwacht. En bij Fernandez ontbreekt het op ieder vlak aan kwaliteit. Hij kan geen bal aannemen, hij kan niet met zijn rug naar de goal spelen, hij kan niet kaatsen. Hij kan alleen maar rennen en wild schieten. Pure armoede.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tegen Ado volgens mij deed hij het ook wel aardig
dat heb ik echt nooit, maar dan ook nooit begrepen, die haat bij VI op vooral de Vrij en Clasie, volgens snor en gijp beiden matige voetballers die niet hogerop gaan komenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:30 schreef Siyara het volgende:
Ben overigens erg benieuwd wat de Snor morgen te zeggen heeft, en van der Gijp, zeker met oog op de uitverkiezing van de Vrij en Bruno. Vooral van der Gijp heeft geen hoge dunk van ze.
Ach, zolang het vooral over Psv gaat morgen bij Vi vermaak ik me prima.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:30 schreef Siyara het volgende:
Ben overigens erg benieuwd wat de Snor morgen te zeggen heeft, en van der Gijp, zeker met oog op de uitverkiezing van de Vrij en Bruno. Vooral van der Gijp heeft geen hoge dunk van ze.
Van der Gijp neem ik wat betreft Feyenoord gewoon niet serieus meer man. Clasie te klein enzo, en andere mongoloïde redenenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:30 schreef Siyara het volgende:
Die haat op Clasie leek wel mee te vallen volgens mij. Maar vooral de Vrij, een verdediger die volgens van der Gijp nog niet mee kan komen met de Jupiler league. BMI daarentegen hebben ze het nog nooit over gehad, maar durf nu al te wedden dat de opmerkingen gaan komen dat je die jongens niet tegenover Ronaldo kan zetten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:31 schreef Cara het volgende:
[..]
dat heb ik echt nooit, maar dan ook nooit begrepen, die haat bij VI op vooral de Vrij en Clasie, volgens snor en gijp beiden matige voetballers die niet hogerop gaan komenonbegrijpelijk daar zo'n gijp nog best wel verstand heeft van het spelletje.
Neem aan dat ze ook de wedstrijden tegen Dinamo Kiev hebben gezien toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:32 schreef Siyara het volgende:
[..]
Die haat op Clasie leek wel mee te vallen volgens mij. Maar vooral de Vrij, een verdediger die volgens van der Gijp nog niet mee kan komen met de Jupiler league. BMI daarentegen hebben ze het nog nooit over gehad, maar durf nu al te wedden dat de opmerkingen gaan komen dat je die jongens niet tegenover Ronaldo kan zetten.
True Achahbar zou wel goed in dit systeem passen, al vraag ik mij af of hij er wel klaar voor is. En hij lijkt me ook geen spits die er 20 inlegt in een seizoen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, allemaal heel leuk dat je af en toe een goaltje maakt. Maar van een spits in dit systeem wordt zoveel meer verwacht. En bij Fernandez ontbreekt het op ieder vlak aan kwaliteit. Hij kan geen bal aannemen, hij kan niet met zijn rug naar de goal spelen, hij kan niet kaatsen. Hij kan alleen maar rennen en wild schieten. Pure armoede.
Ik zou Dynamo ook niet serieus nemen, als ze geen 30 miljoen hadden uitgegeven op de transfermarkt dit seizoenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Neem aan dat ze ook de wedstrijden tegen Dinamo Kiev hebben gezien toch?
Maar Gijp zal Dinamo Kiev vervolgens wel van een bedenkelijk niveau vinden en niet meer serieus te nemen.
Die is er nog niet klaar voor. Wordt sowieso een hele opgave om met die fysiek het te gaan redden in de spits. Hij heeft de techniek om Europese top te halen, maar dat is lang niet altijd genoeg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
True Achahbar zou wel goed in dit systeem passen, al vraag ik mij af of hij er wel klaar voor is. En hij lijkt me ook geen spits die er 20 inlegt in een seizoen.
Dat ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:32 schreef Siyara het volgende:
[..]
Die haat op Clasie leek wel mee te vallen volgens mij. Maar vooral de Vrij, een verdediger die volgens van der Gijp nog niet mee kan komen met de Jupiler league. BMI daarentegen hebben ze het nog nooit over gehad, maar durf nu al te wedden dat de opmerkingen gaan komen dat je die jongens niet tegenover Ronaldo kan zetten.
Het enige wat ik me van hem kan herinneren afgelopen seizoen was dat prachtige hakje tegen Vitesse, maar voor de rest heb ik weinig van hem gezien (kijk nooit jeugdelftallen)quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is er nog niet klaar voor. Wordt sowieso een hele opgave om met die fysiek het te gaan redden in de spits. Hij heeft de techniek om Europese top te halen, maar dat is lang niet altijd genoeg.
Ik herinner me nog vvv uitquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:37 schreef Siyara het volgende:
[..]
Het enige wat ik me van hem kan herinneren afgelopen seizoen was dat prachtige hakje tegen Vitesse, maar voor de rest heb ik weinig van hem gezien (kijk nooit jeugdelftallen)
Ergens vind ik het jammer dat BMI uit het centrum moet voor Mathijsenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:38 schreef Caland het volgende:
Het was trouwens echt geweldig om te zien hoe het team zich onder de druk af en toe uitvoetbalde. Met name het verdedigende centrum, vond het zelfs indrukwekkend bij vlagen.
En dan krijg je een Mathijsen er nog bij.
Lieten ze ook zien bij studio voetbal ja, met het gemak dat het ook gaat is gewoon mooi om te zien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:38 schreef Caland het volgende:
Het was trouwens echt geweldig om te zien hoe het team zich onder de druk af en toe uitvoetbalde. Met name het verdedigende centrum, vond het zelfs indrukwekkend bij vlagen.
En dan krijg je een Mathijsen er nog bij.
Zelfs Nelom deed het aardig vandaag!quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Lieten ze ook zien bij studio voetbal ja, met het gemak dat het ook gaat is gewoon mooi om te zien.
Ben ook wel benieuwd. Heb het idee dat zowel Van der Gijp als Derksen niet echt aandachtig naar Feyenoord kijken aangezien ze nooit echt zeggen waar het op staat. Bijv. Derksen zei ook dat Feyenoord alleen spelers had gehaald die 'mee voetbalden' bij hun oude club, terwijl Janmaat en Vormer toch echt tot de betere hoorden bij zowel Roda als Heerenveen. Wat hij zei was dus simpelweg niet waar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:30 schreef Siyara het volgende:
Toen hij zei dat De Vrij van JL-niveau was, was Been nog trainer van Feyenoord. Ten tweede is Gijp niet zo loyaal dat hij per se zijn vriendjes verdedigt, in zijn boek noemt hij Been doodleuk in het rijtjes analytici die hij niet serieus kan nemen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:42 schreef Caland het volgende:
Het is geen desinteresse, Gijp is een boezemvriend van Been. Die zal je derhalve nooit echt positief over Feyenoord horen.
Was ook niet echt mogelijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:43 schreef Siyara het volgende:
Was hij dan wel positief over Feyenoord toen Been nog wel coach was? Volgens mij niet namelijk.
Op dat moment was het ook praktisch onmogelijk om positief te zijn over Feyenoord.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:43 schreef Siyara het volgende:
Was hij dan wel positief over Feyenoord toen Been nog wel coach was? Volgens mij niet namelijk.
Ja, goed punt, hou het er maar op dat het laat isquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Op dat moment was het ook praktisch onmogelijk om positief te zijn over Feyenoord.
Mwah, hij heeft nooit deze technische staf de credits gegeven. Als hij dat doet krijgt hij een boze Mario aan de lijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen hij zei dat De Vrij van JL-niveau was, was Been nog trainer van Feyenoord. Ten tweede is Gijp niet zo loyaal dat hij per se zijn vriendjes verdedigt, in zijn boek noemt hij Been doodleuk in het rijtjes analytici die hij niet serieus kan nemen.
Deze technische staf is het beste wat Feyenoord afgelopen 10 jaar overkomen is. (na het winnen van de Uefa cup uiteraardquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft nooit deze technische staf de credits gegeven. Als hij dat doet krijgt hij een boze Mario aan de lijn.
Aangezien Gijp per definitie trainers niet belangrijk vindt, denk ik niet dat dat iets met Been te maken heeft. Hij heeft bijv. ook Frank de Boer helemaal afgemaakt toen hij aan tafel zat bij VI. Laat staan Rutten, McClaren, etc.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft nooit deze technische staf de credits gegeven. Als hij dat doet krijgt hij een boze Mario aan de lijn.
Snap nog steeds niet hoe je een telefoon aan laat staan in een vergadering.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:49 schreef Siyara het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 13 augustus 2012 01:48 schreef Caland het volgende:
Of Derksen die constant vol bleef houden dat zijn vriendje Beenhakker het legioen rustig hield terwijl iedereen die vent uitkotste.
Was inderdaad ongelooflijk, we hebben echt (bijna) geen wedstrijd punten gestolen, mag ook wel weer is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:49 schreef TC03 het volgende:
Het irritantste vind ik dat Johan Derksen vooraf zijn mening bepaalt en deze aanhoudt, wat er ook gebeurt. Zo heeft hij het hele seizoen lang vol gehouden dat Feyenoord geluk heeft gehad en dat het meezat. Dus dan is het geluk dat GAE van ons won en dat we met 6-1 van Groningen verliezen, dan is het geluk dat NEC een zuiver buitenspel doelpunt goedgekeurd krijgt en we vervolgens verliezen, dan is het geluk dat we 90 minuten lang domineren in de Arena maar alsnog met 1-1 naar huis gaan, etc. Dat was gewoon niet waar.
Ja, hij zei meer dat hij rumoer onder het legioen verwachtte na het echec van Beenhakker, terwijl iedereen alleen maar blij was.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:48 schreef Caland het volgende:
Of Derksen die constant vol bleef houden dat zijn vriendje Beenhakker het legioen rustig hield terwijl iedereen die vent uitkotste.
Nelom kan alleen maar meedoen, meer niet. Heb je niks aan. Daarom is het goed dat Mathijsen komt. BMI - Mathijsen - De Vrij - Janmaat is echt een ijzersterke verdediging. Veruit de beste verdediging van de Eredivisiequote:Op maandag 13 augustus 2012 01:41 schreef Siyara het volgende:
[..]
Zelfs Nelom deed het aardig vandaag!
Dat was echt mooi ja. Dat zijn de momenten waarop je ziet hoe Feyenoord gegroeid is. Als je 5 minuten lang druk zette op die manier onder het laatste seizoen Been had je 80% kans op een doelpunt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Lieten ze ook zien bij studio voetbal ja, met het gemak dat het ook gaat is gewoon mooi om te zien.
Vandaar ook, hij deed het aardig vandaagquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nelom kan alleen maar meedoen, meer niet. Heb je niks aan.
Ik vind het wel desinteresse. Het ging altijd maar over PSV, Heerenveen, AZ, en de bestuurscrisis bij Ajax. Voetbalinhoudelijk werden Ajax en Feyenoord allebei compleet genegeerd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:42 schreef Caland het volgende:
Het is geen desinteresse, Gijp is een boezemvriend van Been. Die zal je derhalve nooit echt positief over Feyenoord horen.
Vooral Cruijf, dat is echt wel 20341x besproken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het wel desinteresse. Het ging altijd maar over PSV, Heerenveen, AZ, en de bestuurscrisis bij Ajax. Voetbalinhoudelijk werden Ajax en Feyenoord allebei compleet genegeerd.
Heel veel van die klote kaatsjes inderdaad, maar niet alleen van Schaken. Ik kreeg altijd heel erg op mijn kloten als ik zo'n tering bal gaf, kunnen nare blessures van komen als 2 man tegelijk op zo'n bal af gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:50 schreef DonRaja het volgende:
Wat een mongool is die linksback van Utrecht zeg. Ik vond hem na z'n interview al niet bijster slim overkomen, maar nu blijkt ie ook niet te kunnen voetballen...
Schaken moet wel zuiverder worden in zijn kaats, z'n voorzetten zijn 100% beter dan vorig seizoen.
Daarom kijk ik niet meer, ik vond het zo slecht en eentonig wordenquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:12 schreef Siyara het volgende:
[..]
Vooral Cruijf, dat is echt wel 20341x besproken.
100% mee eens.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, allemaal heel leuk dat je af en toe een goaltje maakt. Maar van een spits in dit systeem wordt zoveel meer verwacht. En bij Fernandez ontbreekt het op ieder vlak aan kwaliteit. Hij kan geen bal aannemen, hij kan niet met zijn rug naar de goal spelen, hij kan niet kaatsen. Hij kan alleen maar rennen en wild schieten. Pure armoede.
Ik heb hem nooit opgehemeld, zou het alleen een goede aankoop vinden. In tegenstelling tot Fernandez kan die wel wat met een bal.quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
100% mee eens.
Maar heb jij van het weekend ook jouw opgehemelde Armenteros gezien?
Mijn god wat een drama was die gozer zeg
Fernandez moslim?quote:Feyenoorders ondervinden hinder van ramadan
Anass Achahbar, de beoogde tweede spits achter Guyon Fernandez, ontbrak gisteren bij Feyenoord in Utrecht. De 18-jarige jeugdinternational kampt met een oorontsteking.De voorgeschreven antibioticakuur slaat nauwelijks aan omdat de spits door de ramadan beperkt is bij het innemen van de medicijnen.
Ook aanwinst Omar Elabdellaoui wordt afgeremd door de vastenperiode. De huurling van Manchester City neemt geen voedsel tot zich op wedstrijddagen.
Linkerspits Sekou Cissé, net als Anass Achahbar en Guyon Fernandez moslim, neemt wel voedsel tot zich op dagen dat Feyenoord speelt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:04 schreef Nozem. het volgende:
Gisteren wederom gebleken dat de komst va Mathijssen enigszins compleet overbodig is en dat de achilleshiel volledig in de spits ligt.
Clasie wederom geniaal gespeeld je ziet hem steeds dingen doen, passes geven met een snelheid van handelen die door Fernandez en Schaken totaal niet begrepen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |